Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.comReviews

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Zonnebrillen.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zonnebrillen.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

1.464 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Persol 3152S Prachtige bril! Eerste bestelling was iets aan de kleine kant ( lens 49 mm) dus ik heb daarna een maatje groter besteld (52 mm) en zie hier het resultaat! Ruilen is niet mogelijk maar je kan heel simpel je product retourneren en dan wordt het aankoopbedrag weer keurig netjes teruggestort, super goed geregeld! 😎

4 sep. 2022
Ik heb de zonnebril van Rayban aangekocht bij zonnebrillen.com. hiervoor heb ik 140 euro betaald. De verzeningstijd was zeer snel maar dat was dan ook het enige positieve. De bril zelf was gewoon volledig bekrast. Beiden glazen hadden zware krassen. Ongelooflijk dat jullie de brillen in deze conditie durven te verkopen als noeuz. Ik raad iedereen het af om hier je brillen te kopen. Deze zijn 100% NIET nieuw. Hier bestel ik nooit meer.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

14 jan. 2023
Het pakketje was wat vertraagd door DHL. Ze gingen er meteen mee aan de slag en kreeg een terugkoppeling.
20 jan. 2023
Wat fijn om te horen, we helpen je graag! Gelukkig is de zending inmiddels bezorgd. - Team Zonnebrillen.com
24 jan. 2023
Snelle levering.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Dank voor je positieve review. Veel plezier met jouw nieuwe aankoop! - Team Zonnebrillen.com
9 jan. 2023
1 dec. 2022
17 okt. 2022

van b. b.
7 mrt. 2022
+: faciliteit om zonnebrillen virtueel te passen op eigen voorgevel. - : Post nl leverde niet op tijd. Levering werd steeds voor later en later aangekondigd. Uiteindelijk moesten we de dag nadien naar shady nachtwinkel in een aanpalend dorp om pakket op te halen .
14 mrt. 2022
Alles verliep vrij goed. Alleen de korting kwam pas uren later. Hiervoor moest ik bellen om het als nog goed te krijgen al was dit wel goed geregeld. Maar was dit gewoon sneller geweest had ik helemaal geen omkijken gehad.
19 aug. 2022
De bestelde zonnebril werd de volgende dag al thuis bezorgd en zodanig netjes verpakt dat het onderweg niet beschadigd kon worden. Kortom een betrouwbaar adres waar ik zeker terug zal komen.
22 aug. 2022
Wat leuk om te zien. Bedankt voor je review en de mooie foto. - Team Zonnebrillen.com
4 okt. 2022
I had no reason to contact any support services or return a product, so far 1 purchase and 1 good delivery. Happy to give them another go.
7 okt. 2022
How nice to hear you are happy with your purchase! Thank you for your positive review. - Team Zonnebrillen.com
28 apr. 2022
Super fijn dat het pakketje zo snel verzonden was. Het was alleen een cadeautje dus super jammer dat de verpakking zo gekreukt was. Zonde!
28 mrt. 2022
Ben erg tevreden! Snel en makkelijk een heel fijne zonnebril in huis. Als kers op de taart een geschreven bedankje op de nota. SUPER
15 mrt. 2022
Fijne service maar bril was een dag later verzonden dan ik had aangegeven, dat kan nog beter maar voor de rest perfect.
29 jul. 2022
Als het betalen in 2 keer lukt, met de juiste korting is het top. Dat ging nu mis en heb ik geen korting gekregen.
14 feb. 2022
Mijn vraag is heeft u nog gekeken naar de lenzen van de teruggestuurde bril.vond ze zelf niet al te schoon.
19 mei 2022
De bezorger op het hart drukken dat er getekend dient te worden. Om misbruik ervan te voorkomen