Zonnebrillen.comBeoordelingen

: 10.827UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Contact
Brilmij Groep B.V.
Willem Barentszstraat 1
2315 TZ Leiden
Nederland
Handelsregister
Kvk 31047357
Gevolmachtigde
Mischa Tan

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.84/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

3.733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

87 %
11 %
1 %
< 1 %
1 %
10.827 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Filter 
(19)
1 maand geleden
Ik heb geen zonnebril ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Zonnebrillen.com
1 maand geleden
Bedankt voor de review. Helaas was er iets aan de kant van PostNL niet goed gegaan. We hebben contact gehad via de mail. Inmiddels is de situatie opgelost. Mocht er een volgende keer zijn, dan hopen we dat dit wel goed verloopt - Manisha
3 maanden geleden
Bril een week geleden besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen. Tevens met jullie voicemail ingesproken en een email aan service gestuurd. Geen tegenbericht tot op heden ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Zonnebrillen.com
3 maanden geleden
Bedankt voor de review. We hebben op een maandag, laat in de middag een e-mail ontvangen. Helaas was door een fout bij PostNL het pakket weer bij ons retour gekomen. Wij hebben de volgende ochtend ook gelijk je pakket opnieuw verstuurd. Dit hebben we ook gecommuniceerd per mail. Mocht er nog vragen zijn, dan horen we dat graag - Manisha
3 maanden geleden
Nooit bril ontvangen en meerdere keren gebeld gewoon waardeloos
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Bedankt, alles prima in orde!
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Brillen die kraken en half kapot zijn, keer op keer
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Ik kreeg hem niet door afterpay echt het slechtste wat ik heb mee gemaakt
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Slechte bril kwaliteit ik voel me opgelicht
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
het product is nog niet geleverd. hopelijk snel. maar voor nu ontevreden
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Kap met die stomme beoordelingen. Jullie handelen volgens een standaard en er is geen sprake van extra service door een dergelijk verzoek.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Wacht al dagen ze weten niet of hij veleverd wordt
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Bril ontvangen, doosje totaal gekreukt. Vervolgens de bril uit de doos gehaald en wat blijkt: de neusvleugels staan totaal niet symmetrisch. Dit is een oud product wat verkocht werd als een nieuwe bril. Ik voel mijzelf opgelicht!
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Top
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Bij aankomst schade
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Bril defect, retour slecht behandeld
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Bril nooit ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Zonnebril kwam beschadigd binnen, ook was het montuur heel verouderd en kraakte zeer hard bij het openslaan. Ook de kleur klopte niet, na het retour te sturen heb ik nogsteeds niets teruggehoord en ook mijn geld is niet binnengekomen na het vrijdag te hebben afgeleverd bij een postNL punt (het is nu dinsdag). Maar hier zal ik nog even geduld mee hebben.
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Nog steeds niets ontvangen Is al een week onderweg.
 Geverifieerde beoordeling|
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Zonnebrillen.com
1 jaar geleden
Bedankt voor de review. Tijdens Black Friday was het erg druk bij PostNL. Helaas was jouw pakketje vertraagd. Gelukkig heb je hem na deze vertraging ontvangen. We hopen dat de zonnebril wel naar wens is!
1 jaar geleden
Pakket niet ontvangen, ik wacht nu op mijn geld terug
 Geverifieerde beoordeling|
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Zonnebrillen.com
1 jaar geleden
Beste, bedankt voor de review. PostNL heeft waarschijnlijk een fout gemaakt bij de levering. Via de telefoon en e-mail hebben we de procedures uitgelegd. Inmiddels heb je al een nieuwe zonnebril ontvangen. Veel plezier ermee!
1 jaar geleden
Niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Zonnebrillen.com
1 jaar geleden
Bedankt voor de review. Zoals aangegeven in de e-mail: volgens de track & trace heb je je bestelling 1 dag later ontvangen dan verwacht. Helaas had PostNL een kleine vertraging opgelopen. Hier hebben we helaas geen invloed op. We hopen dat de zonnebril wel naar wens is. Veel plezier ermee - Manisha