Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.84/5.00

3.733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Item was damaged, still didn’t hear back from customer service after 5 days
Zonnebril was helemaal ontzet
Levering is afgetekend door bezorger postnl,zonder hun eigen regels te volgen,maar ik tot op vandaag geen bestelling ontvangen Nu ligt het in onderzoek bij postnl,maar ik krijg geen feedback
Zonnebril had beschadiging
Hallo Ik denk dat je meer van de persoon die een zonnebril koopt, moet weten. Ik stond echt voor schut, het bleek een kinderbril te zijn. Mijn zoon werd 44!! Echt jammer, maar nodig is dat je kan passen. Met vr.gr. M. Buutveld.
Geen pakket ontvangen. Ze zijn er wel hard mee bezig dus de klantenservice is top. De levering en de producten kan ik dus niet beoordelen.
1 glas zit er verkeerd un
Een gebruikte/beschadigde zonnebril opgestuurd gekregen. Erg slecht voor zo'n dure aankoop.
Levering kwam laat. Werd 3 maal aangekondigd. Er zaten krassen op de bril. Vermoedelijk was dit een bril die teruggezonden was en zonder controle opnieuw verkocht.
Pakketje was kwijt.... ineens een dag later stond het er.... terug gestuurd, omdat de meeste brillen te groot waren of niet stonden.... Nieuwe bestelling gedaan... meerdere brillen om te kijken welke het wordt en staat. Kan ik alleen nog maar bestellen als ik eerst het hele bedrag betaal!