Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Poten staan niet vast dus die vielen van het monteur . Erg jammer dus zelf moeten vast zetten
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat vervelend om te vernemen! We zien geen verdere conversaties hierover. We vervangen het product graag voor je. - Team Zonnebrillen.com

Verkeerde artikel ontvangen

Service was goed en supersnel met een waardige klantenservice. Jammer genoeg verkeerde product ontvangen…
Ik heb besteld met levering 'scheepzatestraat 100' en PostNL heeft de moeite niet gedaan om ter plaatse te komen. Zij hebben het gewoon in een centraal punt gedeponeerd. Ik bestel niets meer als de levering gebeurd met PostNL.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat vervelend om te vernemen! Gelukkig is het pakket dezelfde dag nog in ontvangst genomen. We verzenden ook met DHL als je dat graag een volgende keer zou willen. We helpen je hier graag bij! - Team Zonnebrillen.com
19 nov 2023
Gebeld betreft verwijzen van paktje.... en zou een bevestiging ontvangen niets is van gebeurd... ben zeer teleurgesteld in jullie bedrijf.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je review! Gezien we alleen werkzaam zijn op kantoortijden, heb je helaas de bevestiging nog niet ontvangen. We helpen je natuurlijk graag. We nemen jouw feedback mee. - Team Zonnebrillen.com
15 mei 2023
Communicatie met de klantenservice kan beter, nu retourneer ik een zonnebril waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben, alleen omdat mij door de klantenservice iets is beloofd dat achteraf niet wordt ingelost. Jammer!
16 mei 2023
Excuses voor de verwarring! Helaas was dit een miscommunicatie. We zijn blij dat we er toch samen uitgekomen zijn. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
Bij retourzending het bedrag binnen de gestelde 2-3 dagen terugboeken. Inmiddels 5 dagen en nog steeds niets teruggeboekt! Na informeren bij zonnebrillen.com wordt aangegeven dat het terugbetalen van credit card 4 weken kan duren. Bijzonder in deze digitale wereld. Ben benieuwd, maar heb er geen goed gevoel over.
29 mrt 2023
Dit is mijn eerste bestelling en ik krijg nu al een mail dat de verzending langer gaat duren. Nu heb ik het item niet direct nodig, maar toch is het een slechte eerste indruk. Het is ook een erg dure aankoop dus dan verwacht ik een goede service
31 mrt 2023
Nogmaals ons excuses voor dit ongemak! We hebben je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht, maar ik begrijp je teleurstelling. Ik zie dat je de bestelling inmiddels wel hebt ontvangen en hoop dat je er veel plezier van zult hebben!
16 mei 2023
De bestelde bril, kwam snel binnen. Dat was super. Maar helaas zat er een hele andere kleur bril in het doosje. Op de verpakking stond dat hij bruin zou zijn. (Die had ik ook besteld.) helaas bij het openen zat er een grijze in.
14 apr 2023
Brilpootjes van RayBan(ter waarde van €195) waren verbogen. Gelukkig kon ik dit zelf oplossen.. wel slecht dat hier niet naar gekeken wordt voordat het verzonden wordt.
10 jun 2023

Bril helaas teruggestuurd, wel goed afgehandeld

Helaas maakte de bril (serrigetti) een knarsend geluid, en was hij erg los afgesteld. Gelukkig wel netjes retour kunnen sturen.
22 mrt 2023

La couleur n'était pas celle espérer dommage

La couleur n'était pas celle
22 mrt 2023
Merci pour votre avis. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que la couleur n'était pas celle que vous attendiez. Je vois que vous nous avez déjà renvoyé le colis. Nous aimerions savoir si nous avons besoin de fournir un échange! Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter.
20 apr 2023
2 mei 2023
We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com