Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.84/5.00

3.733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Had aangegeven en tijdsvak geselecteerd om zonnebril op een andere dag te ontvangen. Kreeg levering toch op andere dag. Gelukkig waren buren nu wel thuis.
Jammer dat als je op maandag voor 23 uur besteld en er aangegeven wordt dat we de volgende dag (dinsdag) wordt geleverd dag je pas vrijdag de bril krijgt.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Helaas had PostNL een vertraging die week. Onze excuses hiervoor! We hopen dat de zonnebril voor de rest wel naar wens is - Manisha
Leveringstermijn niet op 24 uur... maar bijna 1 Week later.
Goed product goed geleverd
Monturen zitten los, bril scheef. Producten mogen beter gecontroleerd worden voor verzending.
De neuspads van de Bril zaten ongelofelijk scheef en de ene was zodanig gebogen dat deze Ook niet meer terug te buigen Is
Bij bestelling extra betaald voor een aflevering op een tijdstip. Dit is niet gelukt, dus voor niets betaald. Volgende avond zou de bril tussen 18.00 en 22.00 uur door Post NL worden geleverd. Hele avond gewacht, om 22:06 uur een berichtje ontvangen: Sorry, we komen niet! De volgende dag telefonisch contact opgenomen met Zonnebrillen.com over de gang van zaken en dat Post NL die dag niet kon aflev
M’n pootje stond scheef maar verder was de levering goed
Levering was uitermate snel! Producten zelf helaas tot 2x toe stuk aangeleverd! Service goed maar niet goed nagekeken of het product voor de tweede levering daadwerkelijk heel was, zelfs nadat er contact is opgenomen, wat een beetje voor teleurstelling zorgde.
be bril kraakt
Ik kreeg een bril met de verkeerde glazen geleverd. De bril kwam niet overeen met wat er op de site was omschreven. Helaas was de juiste bril niet meer op voorraad. De levering was wel snel en ik kon de bril oom kostenloos retourneren.
Goeed
De zonnebril die ik ontvangen heb is niet goed
bril is te klein echter heb geen retour doos
Na ontvangst van bril gemerkt dat deze vrij veel kraakt bij vast nemen. Dit dmv video door gestuurd. Nog steeds geen reactie na 2 weken.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. We hebben helaas geen berichten ontvangen over de zonnebril. Alleen een e-mail voordat je een bestelling had geplaatst. Wij hebben zojuist een e-mail naar je gestuurd om dit voor je op te lossen - Manisha
Ik had hem op een feestdag besteld ,daarom denk ik dat de bril later werd5 geleverd ,maar product is top
Levering ging niet naar wens. Product was prima Service heb ik geen gebruik van hoeven maken
De RayBan zonnenbril ziet er echt heel tof uit, maar als je in de zon kijkt zie je allemaal schitteringen in je ogen. Door de spiegelreflex zie je eigen ogen, ik vond dit heel storend daarom retour gestuurd. Qua service echt voor 11u besteld volgende dag in huis. Retour is nog niet ontvangen, kan nog geen oordeel geven over het retour beleid.
Er werden dingen beloofd ivm met een korting die achteraf toch niet konden waargemaakt worden. Verder alles in orde, vlotte communicatie en goede afhandeling van retour zending.
Meer info over de maten en meer opties in maten?