Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Mails sturen voor feedback alvorens je de bril gekregen hebt. Slechte timing. Levering duurde lang..
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je review. We zien dat je gekozen hebt voor een levering op een andere dag. Jouw bestelling is volgens de track & trace ook geleverd op de gekozen dag. Mocht je je pakket niet hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice - Team Zonnebrillen.com
20 jan 2024
Betaald voor avondbezorging PostNL, maar deze service is ronduit slecht.
De beloofde levertijd wordt niet gehaald. Ik zit nog te wachten op een bevestiging. Dit is ruim 2 dagen na de gestelde leverdatum. Wel ontvang ik keurig mails met toelichting.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Nogmaals onze excuses voor de vertraging! We hopen dat je veel plezier hebt met de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Ik twijfel aan de echtheid
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat vervelend om te vernemen, Anouk! Zonnebrillen.com is officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. Je leest hierover meer op onze website of je mag ons natuurlijk een berichtje sturen! - Team Zonnebrillen.com
Mijn bril had afwijkingen waardoor hij niet perfect paste. Terug gestuurd. Een betere controle van het product Voor verzending! Pluspunt: de communicatie.
16 jul 2023
Me bril hebben nog niet gekregen dhl is een onderzoek gestart heb ik die geen klote aan
6 jul 2023
De juiste bestelling opsturen zou al een hele verbeterpunt zijn
24 jul 2023
Bedankt voor de review. Onze excuses dat je de verkeerde zonnebril ontvangen hebt. We hebben inmiddels ook contact met je opgenomen om tot een gepaste oplossing te komen. Als er vragen zijn, dan horen we dat graag - Team Zonnebrillen.com
26 jul 2023
prijs is hoger dan andere site
11 sep 2023
Heel goed
13 sep 2023
Bedankt voor je positieve review! Mochten we je kunnen helpen, we helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
27 okt 2023
27 okt 2023
Dankjewel voor 3 sterren! Wellicht kunnen we onze service nog verbeteren. We staan open voor jouw feedback. Mochten we je kunnen helpen, laat het ons weten. - Team Zonnebrillen.com
28 aug 2023
8 jun 2023
8 jun 2023
Wat jammer dat je niet tevreden bent, zou je kunnen aangeven hoe we onze service kunnen verbeteren? Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd! We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
4 mei 2023
5 mei 2023
Bedankt voor je review. We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Mochten we je kunnen helpen, laat het ons weten via service@zonnebrillen.com. Bedankt! - Team Zonnebrillen.com