bloombol.comReviews

Gecertificeerd sinds: 14 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
bloombol.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bloombol.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor bloombol.com

47 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor bloombol.com

11 jun. 2022
20 okt. 2021
Helemaal het paarse Purple Classics pakket vind ik heel erg mooi! Van allerlei bollen bij elkaar, ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Ook benieuwd naar het Botanical Art pakket. De tulpen leken op het plaatje roze, maar in de doos meer rood (en daar hou ik niet zo van), dus dat word spannend 😁
16 mrt. 2022
Vlug en netjes geleverd. Jammer dat de bon voor lentebloeiers is die erbij zit, die zijn niet meer beschikbaar en zo kan ik de bon( 3 bonnen) niet gebruiken. Had beter geweest voor zomerbloeiers.
14 dec. 2021
Mooie, overzichtelijke website met instructievideo´s en leuke aanbiedingen. Mooie producten. Fijn was ook het extra "kerst" cadeau in de vorm van een amaryllis bloembol
13 mei 2022
Fantastische communicatie. Duidelijke instructies, goed bereikbaar. Snelle en degelijke levering. Tevreden over de bloembollen en resultaten uit het verleden.
23 nov. 2021
Het zag er top verzorgd uit, goede uitleg Nu afwachten wat er opkomt in het voorjaar.
6 okt. 2021
Verzending is snel en de inhoud ziet er gezellig uit. Misschien nog een persoonlijke boodschap? Veel plantplezier! Groetjes Chantal.. Renée.. Of een Bollensteker erbij? Dan ben je eigenlijk helemaal compleet met dit pakket. dus een totaalpakket?
7 okt. 2021
Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor de tip! Hier gaan we over nadenken. Groetjes!
6 okt. 2021
Vlotte levering ; deftige verpakking en een leuke boodschap. Ondertussen zijn de bloembollen geplant en wachten we hoopvol op de lente en het voorjaar.
7 okt. 2021
Wat goed om te horen! Nu even wat maandjes wachten inderdaad tot de bloemenzee in bloei springt. Bedankt!
6 okt. 2021
De service via de chat werkte heel goed en snel. Ben goed geholpen. Bestellen was makkelijk en product snel binnen. Geen opmerkingen
7 okt. 2021
Bedankt voor de review! Goed om te horen allemaal hartelijk bedankt! & make it bloom!
6 okt. 2021
Pre order beviel goed. Wel prettig als jullie gaan leveren dat we een verzendbericht krijgen. Dan weet je wanneer een zending komt.
7 okt. 2021
Fijn dat het goed beviel! Dat is een goede tip. Wanneer het pakket op de post zit krijg je wel een verzendbevestiging en track & trace code van DHL. Maar ik snap dat u van te voren geïnformeerd had willen worden wanneer de exacte verzending zou zijn. We gaan het meenemen, bedankt! Veel plezier van de bloemen.
23 nov. 2021
31 mrt. 2022
snelle levering, goede verpakking, duidelijke omschrijving en een leuk kadootje in de doos
24 apr. 2022
Supersnelle service en mooie bloembollen en mix heel blij mee
17 nov. 2021
Snelle service, goede uitleg en kadootje maakt het aangenaam
18 nov. 2021
Fijn om te horen! Bedankt voor je bestelling en heel veel tuinierplezier :-)
26 mrt. 2022
goede service en goede kwaliteit het is een feestje !!!!
12 dec. 2021
Alles zag er prima uit. Nu afwachten hoe het opkomt ♡
2 dec. 2021
Keurig verpakt met een paar leuke cadeautjes erbij.
15 dec. 2021
Alles correct en leuke attenties als extraatje
19 okt. 2021
Snel, heel professioneel en uitstekend verzorgd
11 mei 2022
Snelle verzending. Extraatjes in het pakket