bloombol.com

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden194 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2021
bloombol.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Ik had me niet heel goed ingelezen in wat ik zou ontvangen en bleek veel meer bollen en knollen te hebben dan verwacht. Dus extra potten kunne vullen en zelfs nog een steen 'gewipt' en nu staat mijn hele tuintje vol! Super leuke verrassing. Levering was een dag later (door een fout van DHL), maar daar netjes bericht van Bloombol zelf van gehad. Goede ervaring! Vroeg me alleen nog af wat ik met 2 losse bolletjes moest doen, die waren afgebroken (1 zelfs doormidden) van een dahlia-knol. Ik heb ze in een pot gestopt en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren 😊

6 mei 2023
Gewoon niet wat je verwacht. Mijn adres verkeerd vermelden. Mail gestuurd, hoor niks. Whatsapp gestuurd ook niks. Week later krijg ik een gek mailtje. Dat het goed komt, alsof ik met ze geknikkerd heb. Vreemde manier van communicatie.Intussen nog niks ontvangen. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Nee geen goed review van mij.

Beoordelingen voor bloombol.com

MC
Marianne C.
Zwijndrecht

Twee keer kort na elkaar uitstekende service

Heel blij met mijn eerste bestelling bestelde ik direct bij. De bollen werden goed verpakt en snel geleverd. Daarbij is de kwaliteit van de bio dahliaknollen echt uitstekend. En dat voor een heel redelijke prijs. Ook de communicatie over de levering is prima.
bloembollen zien er heel goed uit. De verpakking was uiterst verzorgd. En ook de mooie extra's waren een aangename verrassing. Begin mei gaan ze de grond in en hopelijk kunnen we dan een hele zomer genieten van een prachtige overvloed aan bloemen ;)
De aandacht, detail, schoonheid, de 'persoonlijke' communicatie door handgeschreven kaartje bij de bestelling. Veel beter dan dit kan het haast niet worden.
30 mrt 2024

Zeer content!

Snelle levering, alles mooi verpakt, prachtige bloembollen( op de foto's toch, nu maar hopen dat ze goed gaan groeien ) mooie keus...niks mis mee.
Mooi verzorgde levering met enkele attenties zoals tuinhandschoenen en postkaarten. Ook een uitgebreide handleiding werd meegeleverd. Top!
MC
Marianne C.
Zwijndrecht
De bollen zien er prima uit en ze worden heel degelijk verpakt. Verder wordt er snel geleverd. Ik zou echt niet weten wat er beter kan.
mooie levering, en een genot in de tuin. Prachtig al die verschillende bloeende of uitkomende bloemen.

2 prachtige pakketten zomer knollen

Makkelijk bestellen, snel geleverd, de knollen zien er goed uit, op naar een zomer vol bloei !
Vlotte, vriendelijke en duidelijke communicatie. Correcte afhandeling van de bestelling.
Snelle levering en super netjes verpakt. Een kado'tje om het pakketje open te maken.
Snelle levering, leuke verpakking en extraatje in de doos!
Zeer snelle levering. Knappe knollen in mooie verpakking.
Snelle verzending, goed verpakt, goede info bijgesloten.
Goeie verpakking, netjes en duidelijke beschrijving
Vlotte levering en zeer correcte producten!
Keurig geleverd. Duidelijke instructies
Prachtig materiaal perfekt verpakt
Prima zag het eruit, keurig !
Prima levering