bloombol.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden172 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2021
bloombol.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Ik had me niet heel goed ingelezen in wat ik zou ontvangen en bleek veel meer bollen en knollen te hebben dan verwacht. Dus extra potten kunne vullen en zelfs nog een steen 'gewipt' en nu staat mijn hele tuintje vol! Super leuke verrassing. Levering was een dag later (door een fout van DHL), maar daar netjes bericht van Bloombol zelf van gehad. Goede ervaring! Vroeg me alleen nog af wat ik met 2 losse bolletjes moest doen, die waren afgebroken (1 zelfs doormidden) van een dahlia-knol. Ik heb ze in een pot gestopt en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren 😊

7 apr 2023
Tijdig verwittigen als de zending verloren is gegaan. Hebben gedurende een week niets gehoord en dan ook heel jammer dat onze zending geen voorrang gekregen heeft om opnieuw verstuurd te worden door een fout van de vervoerder. De bestellingen die eerst geplaatst zijn zouden eerst moeten behandeld worden en niet naar achter geschoven worden tot na de paasdagen. Dit brengt met zich mee de bestelling na bijna 14 dagen pas behandeld wordt.

Beoordelingen voor bloombol.com

11 apr 2023

Perfect optijd geleverd.

Eind vorig jaar de bestelling geplaatst en de laatste week van maart werden de bollen bezorgd. Perfect op tijd. Alles mooi verpakt met een geweldige instructie. Op de site is ook terug te zien wat te doen. Maar toch fijn om een beschrijving erbij te ontvangen.
9 mei 2023
Snelle levertijd, de verpakking, de leuke fleurige gebruiksaanwijzing, de gratis mooie wenskaarten. Redenen genoeg om vanaf nu Bloombol.nl bij iedereen aan te prijzen.
11 nov 2023
Verse bollen, keurig ingepakt en met een paar tuin handschoenen erbij omdat ik een hele bestelling had geplaatst- leuke attentie - ze zijn meteen in de grond gezet!
FR
Frans R.
Tienray
21 apr 2023
Keurig geregeld, ook toen het fout ging met de bestellingen bij DHL kregen we bericht dat alle orders opnieuw zouden worden geleverd of indien gewest je geld terug.
17 okt 2023

Uitlevering orders prima verzorgd. Een cadeautje

Levering was stipt. Verpakking goed. Mooie tuinhandschoenen kado gekregen Nu nog even wachten tot de bollen in.bloei staan zodat ik een eind oordeel kan geven.
6 okt 2023

Aangenaam verrast!

Aangenaam verrast van de hoeveelheid bollen in de doos (L). Ook 2 leuke extra’s. De hoeveelheid bollen per pakket zou toch aangegeven mogen worden op de site.
8 mei 2023
De bollen zaten netjes verpakt met een duidelijk beschrijving erbij. Ook heel ideaal de handschoenen die waren toegevoegd. Kijk uit naar een tuin vol bloemen!
21 mei 2023
Mooi pakket, de bollen zien er goed uit. Duidelijke instructie op de zakjes. Ik heb er vertrouwen in dat mijn moestuin een mooie bloementuin wordt dit jaar .
13 mei 2023
Netjes verzorgd, goed ingepakt. Heel verrassend mooie kaartjes erbij om te verzenden. Ben heel tevreden. Nu nog mooie bloemen dan is het helemaal top!

Goede service

Pakketje was vertraagd, hier werd s avonds nog over gemaild om het te melden. Alles was netjes ingepakt, persoonlijke noot erbij.
10 okt 2023
Betere beschrijving van de pakketten. Ik bestel paars roze pakket en zitten er gele krokussen erbij. Dat wil ik niet...jammer
10 okt 2023
Goede morgen, Als het goed is heeft u een mix crocussen gekregen, hier zitten paarse, witte en gele in. Crocussen bloeien al vanaf februari en geven daarmee de eerste kleur aan uw tuin:) Dit is eigenlijk een extraatje, de crocussen zijn ook niet te zien op de productfoto's opmdat ze alweer uitgebloeid zijn als de andere bloemen tot bloei komen. Echter blijven de groene bladeren van de crocussen wel zichtbaar, dit geeft een extra leuk effect aan het mengsel. Wij doen er dus altijd graag wel crocussen bij om zo al eerder kleur te realiseren. Op de kleur van het totale mengsel zal het dus geen effect hebben ;-) Hopelijk bent u straks helemaal blij met het resultaat. Groetjes team Bloombol
21 mei 2023
Goed geleverd per post. Gebruiksaanwijzing: super! Nu hopen op een mooi resultaat met prachtige zomerbloemen. Top !
21 sep 2023
Doen wat ze zeggen en besteden veel aandacht aan de wijze van inpakken. Wij hebben het echt als een cadeau ontvangen.
23 apr 2023
Snel pakket ontvangen. Ziet er mooi en verzorgd uit. Binnenkort ze planten en hopen op mooie bloemetjes deze zomer!

Prima pakket geleverd.

Snelle levering, producten als besteld met duidelijke instructie. Tuinhandschoentjes als extraatje erbij.
5 okt 2023

Zeer klantvriendelijk

Goede website, ruime keus,snelle levering, zorgvuldig verpakt. Nu hopen op mooie bloemen in het voorjaar.

Mooie bollen, goede kwaliteit

Mooie bollen, snelle levering, leuk briefje erbij met instructies en voordeelkorting voor vrienden!
19 apr 2023
cadeau gedaan super snel bezorgd. zorgvuldig samengesteld. en enthousiaste reactie,'s gekregen.
2 okt 2023
Goed en mooi verpakt Zorg aan besteed Bollen zien er goed uit Nu afwachten tot het voorjaar
10 okt 2023
Bedankt voor de mooie review!
WT
Willy T.
Geldermalsen
28 sep 2023
Keurig pakket! Alles netjes in een doos met een briefje erbij! Ga zeker vaker bestellen.
Dat is fijn om te horen! Groetjes team Bloombol