Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

goed werk en op tijd geleverd
kwaliteit en service
4 feb 2024

afmetingen kloppen niet

foto's zijn mooie kwaliteit, maar niet de juiste maat. We moesten alles met de hand bij snijden op de maat die we hebben besteld omdat het niet in de fotolijstjes paste. Toen ik een mailtje stuurde dat ik dit wel jammer vond werd hier erg weinig mee gedaan.
30 dec 2023

Altijd al goed geweest

Al vaak wanddecoratie besteld op plexi met anti-reflexi, dat is een mooie afwerking die niet overal verkrijgbaar is en ook de mogelijkheid om buiten de standaard formaten een gepersonaliseerde afmeting te kiezen is een groot pluspunt om voor gallery color te kiezen

Zeer tevreden met kwaliteit en service

Erg goed geholpen door de klantenservice bij de vragen die ik had! Vervolgens bestelling geplaatst en zeer tevreden met de kwaliteit en service. Bestelling zelfs nog voor de kerst geleverd, en de prints hangen prachtig aan de muur!
Fijne webshop, je ziet meteen hoe de vergroting eruit ziet. Foto’s zijn erg mooi en helder. Ze waren in stevig karton verpakt waardoor ze niet beschadigd waren. Ik ben heel tevreden
Zoals steeds hoge drukkwaliteit en prima verpakking. Alleen jammer dat het adres van de bestemmeling een foutje bevatte, en daardoor eerst niet afgeleverd kon worden.
HK
De kwaliteit zoals verwacht. De dikte van het blok was beter dan die je op andere site kunt bestellen namelijk 30mm. Dit geeft een luxe uitstraling.
20 jan 2024
Vragen snel beantwoord en foto zeer netjes verpakt zodat het onbeschadigd arriveerde. Zeer blij met hoe het is geworden.

Bijzonder klantgericht, bijzondere service, bijzonder producten

Ik ken weinig zo service gerichte organisaties. Die meedenken, flexibel zijn en meer dan aangenaam in het contact
31 dec 2023
goed bereikbaar, goed advies, perfecte aflevering, komt afspraken na, mooi product ontvangen .
Snelle levering van uitstekende kwaliteit en degelijk verpakt en verzonden
14 jan 2024

natuur foto

goed in kartonnen doos verpakt, keurig op tijd afgeleverd. mooie print
Fantastische kwaliteit, heel goed ingepakt en snelle verzending!
Keurig ingepakt. Product voldeed volledig aan verwachting.