Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

1 jan 2024
Mooi product, simpele website en levering volgens afspraak
6 jan 2024
Mooie kwaliteit foto's. Erg tevreden mee
AN
annie n.
neffe de buren
Levering zou sneller mogen.
GH
31 dec 2023
7 okt 2023

Fine Art Print op Dibond in Baklijst

25 nov 2023
Als hobby fotograaf bestel ik om de twee maanden altijd minimaal 10 afdrukken van 20x30 cm. Dit gaat nogal in de papieren lopen, en ik was opzoek naar een goedkoper alternatief. Toen ik bij Gallery Color kwam, viel meteen de prijs op. Na wat gelezen te hebben over het bedrijf wist ik al snel dat ze niet alleen scherpe prijzen hebben maar ook dat ze een zeer professioneel bedrijf zijn. Met zeer uiteenlopende klanten. De keus was snel gemaakt. De afdrukken zijn goed van kwaliteit en kleurecht. De volgende keer bestel ik weer bij Gallery Color.

Goede kwaliteit, goede service!

Goede kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam contact en snelle foutoplossing!! Geen vijf sterren, omdat die foutoplossing wel nodig was. Er zat een kleine beschadiging op de glasplaat die we hadden besteld en dat hebben ze met voortvarendheid en zonder gezeur goed opgelost. Onder bepaalde lichtval is het echter wel nog zichtbaar en nu Gallery Color niet de goedkoopste is, verwacht je uiteindelijk toch een product zonder een dergelijk zichtbaar defect (hoe klein ook). Hoe dan ook, zeker wel tevreden!
19 sep 2023
Fantastische service! Ik had nogal speciale wensen betreffende het formaat van de drukwerken en vond het moeilijk om dit via de site goed te krijgen. Toen mocht ik de foto’s mailen en heeft iemand van gallery color alles voor mij op de juiste manier in bestelling gezet. Na korte tijd kreeg ik de bestelling thuis via de post. Heel goed en veilig verpakt . En het resultaat is echt fantastisch!!! Ik ben er super blij mee. Bedankt voor de goede en aardige assistentie!
10 mei 2023
Beoordeling 5 sterren omdat ik ontzettend goed en vriendelijk geholpen ben. De afmetingen die ik wilde kon ik niet aanklikken , maar stonden wel in de lijst. Ik moest de afmetingen en nummers van de foto op wetransfer zetten en hij zou er voor zorgen dat het in orde kwam. Een 5 tal dagen later kreeg ik de foto's die ik gevraagd had in de brievenbus. Dikke pluim voor deze persoon. Bestelling 000062658
27 jun 2023
Communicatie kon beter, moest navragen of het al klaar was en geen reactie op telefoon Verder alles prima, goede kwaliteit!
24 apr 2023

Aanrader voor professionele fotografen en prints voor expo's!

Gallery Color verzorgt hoogwaardige fotoprints en heeft hart voor wat ze doen. Ze denken graag met je mee en vinden het belangrijk dat de best mogelijke kwaliteit geleverd wordt. Aanrader voor serieuze fotografen en expositie waardige prints. Ook fijn dat ze ook het inlijsten van het werk kunnen verzorgen. Ook hier mooie lijsten en goede kwaliteit met museumglas!
7 nov 2023
Ik heb een aantal kritische prints laten maken bij Gallerycolor waarbij het echt aan kwam op veel subtiele details in de donkere partijen. Ik was zeer tevreden over het resultaat. Toen ik ze ging ophalen ontdekte is overigens dat ze ook veel afwerkingstechnieken bieden, iets dat ik voor toekomstige tentoonstellingen zeker in gedachten houd.