Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2020
Gallery Color voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

23 jul 2023
De kwaliteit van de afdrukken is echt schitterend (verschillende materialen)!! Inpakwerk is al een waar kunstwerk op zich, dat is echt super goed geregeld, geen kans op transportschade. De communicatie laat echter wel te wensen over; onduidelijkheid over levertijd en tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Pas na herhaaldelijk navragen kan de klantenservice melden dat er voor inlijsten 15 werkdagen levertijd bestaat, maar dat staat nergens op de site. Persoonlijk informeren waar in het proces de bestelling is en wat de verwachte levertijd gaat zijn gebeurt niet, ondanks dat dit wel op de site stond.

Beoordelingen voor Gallery Color

31 okt 2023
Besteld op 10/10/2023, tot op heden nog steeds niks ontvangen??
Antwoord van Gallery Color
1 nov 2023
Beste Kris, Dat is vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat het pakket inmiddels wel naar je onderweg is. Er waren wat leverproblemen vanuit de leverancier van de acrylblokken. Maar dat hadden we natuurlijk even moeten communiceren. Excuses voor het ongemak en we hopen dat je zodra het pakket binnen is toch blij bent met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Gallery Color