hobbyklok.nlBeoordelingen

hobbyklok.nl - U kunt kiezen uit ca. 6.000 verschillende artikel

Uw online winkel met meer dan 50 jaar ervaring. Voor wanneer het gaat om klokken, horloges, uurwerken, bijbehorende onderdelen en fijn gereedschap. Verder kunt u bij ons terecht voor knutselmateriaal en creatieve vormgeving. U kunt kiezen uit ca. 6.000 verschillende artikelen. En daar zit altijd wel bij wat u zoekt. Eenvoudig klikken en gemakkelijk kopen!
Friederichs II B.V.
Nijverheidsweg 15
2102LJ Heemstede

Beoordelingen voor hobbyklok.nl

4.61/5.00

283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over hobbyklok.nl

Goede spullen en unieke collectie!
Vlotte levering. Mooi spul.
Prima product, snelle levering
Prima.
Altijd goede kwaliteit en snelle levering.
Het bestellen gaat prima. Net zoals bij veel andere sites. Echter, er is geen duidelijk retour- beleid. Ook geen retour formulier. Weinig tot niets te vinden op de site. Na ruim 14 dagen nog geen geld retour mogen ontvangen.
alles verlopen volgens afspraak.
Bestelling net geplaatst. Prima geholpen door medewerker.
Tevreden
Super snel geleverd, alleen had ik de verkeerde nummers doorgegeven maar alles is nu opgelost
TOP!
Niks op aan te merken. Geen next day delivery en daarom geen maximale score. Hadden net die tool die ik nodig had.
Site en bestellen zoals het hoort. Helaas voldoet het product niet aan de verwachting. Dezelfde dag nog draaide de draaiknop bij gebruik los en kreeg ik de schroef niet meer omhoog. Pas na gebruik ban een tang kon ik deze weer losdraaien.
Het juiste artikel is op tijd geleverd
Het gelerde is exact wat ik wilde. Prima beschrijving. Wel vreemd dat je minstens 100 euro moet besteden om gratis te laten bezorgen. Bij andere webwinkels is dit veel lager
Snelle, correcte levering
snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen
Het glazen stolpje past niet helemaal op de houten ondergrond. Het stolpje staat dus een beetje scheef. De gleuf in de houten ondergrond moet iets verder uitgeslepen worden en dan is het opgelost. Ik zoek even naar een apparaat om dat de verbreden.
 Antwoord van hobbyklok.nl
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling en het gesprek wat we hebben gehad. Zoals besproken gaat er vandaag een nieuwe stolp aan u af. Het behoort natuurlijk te passen. Het hobby Klok service team
Top!