hobbyklok.nl- Logo - Beoordelingen

hobbyklok.nl

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2019
hobbyklok.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Snelle levering van het bestelde product... Ik heb het bouwpakket 'silver drake' besteld, maar de verpakking valt tegen, het is een A5 envelop met 3 sheets verchroomd en voorgestanst blik, en een heel moeilijk te volgen beschrijving van plaatjes, zonder enige teksten.... je zou het met een pincet, een metaalschaartje, en een punttangetje, klaar moeten krijgen, maar dat is lariekoek... Ik bouw best wel veel, maar met die 3 dingen lukt het niet... ik gebruik er een rondbuigtangetje, een tribunes, en een kleine platte schroevendraaiertje om de kleiene lipjes om te buigen er nog apart bij... bij dit bouwpakketje moet je wel ouder zijn dan 15 jaar....

Ik ben jaren klant bij selva/hobbyklok en heb over het algemeen een zeer goede ervaring / goede kwaliteit Bij mijn laatste aankoop heb ik een mini-bankvijs gekocht dat als 'bestseller' wordt betiteld. Dit is echter gewoon slechte kwaliteit of kinderspeelgoed. Het is in plastiek en bovendien werkt de zuignap meestal niet. Ik ben daar erg in ontgoogeld.

Beoordelingen voor hobbyklok.nl

Tevreden over produkten en levertijden

Ik bestel regelmatig bij De Hobby-klok. En ik ben bijzonder tevreden met de site en de afhandeling van de bestellingen. Meestal binnen een paar dagen, en wel altijd binnen de afgesproken tijd. Het kan wel wat beter wanneer de betaling via iDeal zou kunnen.
De snelle service en perfecte snelle levering , goede logostic bij bezorgbedrijf . Alleen de prijzen vind ik een beetje doorgeslagen op sommige producten . Ik woon op Curacao en laat me bestelde spullen afleveren in NL
20 mrt 2024
Bij hobbyklok.nl heb ik altijd een uitgebreide folder met de mooiste aanbiedingen. Het is heerlijk om even rond te struinen en nieuwe idee"n op doen. Bij problemen even een info'tje doen en snel is er hulp.
30 mrt 2024
Door dat ik reeds jaren avondles heb gevolgd voor uurwerkmaker in de TNA-school te Antwerpen en mij Hobbyklok heeft aanbevolen blijf ik uit ondervinding vertrouwd in HOBBYKLOK.
SE
Sven E.
Holywood

Ik vindt UPS een goeie pakketdienst.

Ik vindt UPS een goeie pakketdienst en Selva een leuke webwinkel voor klokken, horloges en hobby.
Mijn vraag die ik heb gesteld is met 100% goed behandeld direct het juiste uurwerk
Snelle levering en producten zijn goed verpakt.
BV
Bert V.
EINDHOVEN
24 mrt 2024
Snelle levering, goede spullen.

goede levering

MMarg M.
Groningen
9 mrt 2024

Goed Ervaring

Product as described, works well. It’s a handle that makes it easier to carry heavy bags and it even includes a bag. The handle is easy to grip, has a light, and a plastic coin for a shopping cart. Comfortable and lightweight.
Mijn vraag over het artikel Silverlife werd praktisch per omgaande beantwoord. Ook de inhoud van de mail was helder en uitvoerig.
I.
Ivan ..
Belgie

Prima

De geleverde items waren zoals beschreven op de website en van goede kwaliteit. De items werden snel geleverd. Ik ben tevreden.
I.
Ivan ..
Belgie

Prima

De geleverde items waren zoals ze beschreven stonden op de website en ze werden op de vermelde datum geleverd. Ik ben tevreden.