hobbyklok.nl- Logo - Beoordelingen

hobbyklok.nl

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2019
hobbyklok.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Snelle levering van het bestelde product... Ik heb het bouwpakket 'silver drake' besteld, maar de verpakking valt tegen, het is een A5 envelop met 3 sheets verchroomd en voorgestanst blik, en een heel moeilijk te volgen beschrijving van plaatjes, zonder enige teksten.... je zou het met een pincet, een metaalschaartje, en een punttangetje, klaar moeten krijgen, maar dat is lariekoek... Ik bouw best wel veel, maar met die 3 dingen lukt het niet... ik gebruik er een rondbuigtangetje, een tribunes, en een kleine platte schroevendraaiertje om de kleiene lipjes om te buigen er nog apart bij... bij dit bouwpakketje moet je wel ouder zijn dan 15 jaar....

Ik ben jaren klant bij selva/hobbyklok en heb over het algemeen een zeer goede ervaring / goede kwaliteit Bij mijn laatste aankoop heb ik een mini-bankvijs gekocht dat als 'bestseller' wordt betiteld. Dit is echter gewoon slechte kwaliteit of kinderspeelgoed. Het is in plastiek en bovendien werkt de zuignap meestal niet. Ik ben daar erg in ontgoogeld.

Beoordelingen voor hobbyklok.nl

verwarrend ruime keus...

De ruime keus en snelle correcte levering bevielen goed. Als amateur die gewoon een nieuw uurwerk in mijn houten klokje zocht ben ik echter verdwaald in alle zoektermen en heb net niet het goede uurwerk gekozen. De wijzers erbij zijn prima, alleen die kan ik niet bevestigen omdat de klok(wijzerplaat) te dik is....
De bestelling snel en correct bezorgd

Klok voor oma is hier ook te vinden, veel keus

Overzichtelijke webshop, miste alleen wat info die ik had willen weten. Nam aan dat ik een klok kocht op batterijen maar welke erin moesten werd niet vermeld. Nette, snelle bezorging
Een van de weinige zaken waar je nog deskundig telefonisch advies kan krijgen. Snelle levering.
Betaling via Ideal mogelijk maken. Werkt elders prima.
11 feb 2024
Het werkt goed
28 jan 2024
Ok

Matig

Antwoord van hobbyklok.nl
Beste Hobby Klok klant, bedankt voor uw beoordeeling. Zoals met u besproken en zoals ook in de omschrijving van het product staat, heeft de betreffende bankschroef een andere toepassing dan waarvoor u het gebruikt. Waar hij voor gemaakt is, voldoet hij aan de eisen en daardoor is het ook een bestseller. In overleg met u leveren we nu een andere bankschroef, die geschikt is voor uw doel. Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendlijke groet, Het Hobby Klok team
30 dec 2023
Vlotte afhandeling en snel,echter overdreven kwaliteits aanbeveling inzake het produkt
RB
Rob B.
Hardenberg
Na bevestiging van de bestelling blijft het wel erg lang stil
7 jan 2024
Makkelijk bestellen snelle levering
14 jan 2024
30 dec 2023
PS
Peter S.
Niederlande
De bezorging is waardeloos, UPS geeft onjuiste info over bezorgtijden, zouden tussn 9.15 en 13.15 komen maar zijn er nu om 14.10 uur nog steeds niet. Product zelf dus nog niet ontvangen!
Antwoord van hobbyklok.nl
Beste Hobby Klok klant, Bedankt voor de melding. Wat vervelend dat UPS niet meer een update gegeven heeft met het juiste tijdsslot, na de eerste melding van de aflevertijd. We zullen dit melden bij UPS. We zien dat het pakket om 14.15 uur aan u uitgeleverd is. Met vriendelijke groet, Het Hobby Klok Team
17 dec 2023
Andere bezorgingdienst nemen.Ik ben hele dag thuis geweest, zeggen kon het pakket niet bezorgen, moest ik 8 km reizen om mijn pakket op te halen. Vriendelijke groet S Hunefeld
AV
verlate levering zonder waarschuwing voor de incompleetheid. ervan
Produkten zijn prima maar beloofde levertijden worden niet gehaald
24 dec 2023
23 dec 2023