budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.613 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Zeer prettige samenwerking, snelle reactie!!!

Zeer prettige samenwerking, snelle reactie. Het is super fijn dat ze vooraf eventueel samples toesturen zodat je de kwaliteit goed kan bekijken. Aan de hand hiervan een bestelling geplaats, deze is snel en geleverd. Het contact met Arnoud verliep zeer vlot.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u de samenwerking zo positief heeft ervaren :) Ik ga het compliment aan Arnoud doorgeven. Veel plezier met het uitdelen van de mooie paraplu's en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Kerstpakket Effe weg besteld. Zeer tevreden over de inhoudt van het pakket. We hadden wat minder geluk met de levering. Wat dozen waren ingedeukt en beschadigd, maar dit hebben ze netjes opgelost om nieuwe dozen toe te sturen en konden we op korte termijn toch nog alles aan de medewerkers overhandigen
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat mijn collega dit uiteindelijk goed heeft op kunnen lossen en dat de pakketten op tijd aan de medewerkers overhandigd konden worden :) Namens het hele team: hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
MB
Wij zijn zeer tevreden over de geleverde reclamepennen. De geleverde producten zitten netjes en overzichtelijk verpakt. Het ziet er keurig verzorgd uit. Alle correspondentie/communicatie betreffende de bestelling is prima verlopen.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de pennen. Dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
14 jan 2024

Leuke cadeautjes voor de grote club actie

Wij bestellen voor onze vereniging ieder jaar presentjes voor onze leden die loten hebben verkocht voor de grote clubactie. We worden altijd goed geadviseerd, de levering gaat snel en de kwaliteit is goed.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Wat leuk dat wij de presentjes dit jaar weer mochten leveren :) En fijn om te horen dat mijn collega's u goed hebben geadviseerd tijdens het bestelproces. Veel plezier met het uitdelen van de presentjes en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Balpen Nash Hardcolour besteld met logo in 1 kleur. Eerst een pen toegestuurd gekregen als proef exemplaar. Hierna de bestelling gedaan. Komt goed overeen met de digitale voorbeeld hoe het zou gaan worden
Antwoord van budgetgift.nl
Wederom bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de pen goed overeenkomt met het voorbeeld :) Veel plezier met het uitdelen van de pennen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Fijne klantondersteuning en snelle levering

Een zeer goede ervaring met de geplaatste order. Vragen werden goed en snel beantwoord, zowel telefonsich als via de mail. Ook zijn de artikelen snel geleverd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor :) De hartjes zien er erg leuk uit! Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De snelheid. De leveringstermijn stond op een datum die voor ons te laat was. Arnoud heeft ervoor gezorgd dat de levering voor ons toch op tijd was.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u blij bent met de levering en fijn dat Arnoud u hierin heeft kunnen helpen :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Correct geregeld. Goed overleg i.v.m. proefdruk. Ik had bieropeners besteld en toen ik ze uit de doos haalde waren ze mooier dan ik had verwacht.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw leuke review! Goed om te horen dat uw verwachtingen zijn overtroffen :) Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de mooie bieropeners en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De bestelling verliep goed. Kleuren en helderheid van de bedrukking zijn prima.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Prima service

Snelle levering, overzichtelijk voortraject en mooi eindresultaat.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u blij bent met onze service, het bestelproces en het resultaat. De sleutelhangers zien er erg leuk uit inderdaad :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De snelle service bij bestellen en de snelle levering.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
26 dec 2023
Snel, correct en betrouwbaar.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Kwaliteit ok Tijdig geleverd
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw bestelling en review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de levering. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
goeie kwaliteit parapplu
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Van uw reactievermogen
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze reactietijd :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Lederen ? Tasjes !!!

De geleverde tasjes waren NIET van leder zoals beschreven !!!
Antwoord van budgetgift.nl
Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de tasjes. Ik vraag mijn collega Sabine om z.s.m. contact met u op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Team BudgetGift.nl

Geweldige (snelle) service en kwaliteit!

23 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en communicatie. En heel goed om te horen dat Ilze u zo goed heeft kunnen helpen. Ook met spoedbestellingen bent u bij ons aan het juiste adres inderdaad :) De tassen zien er superleuk uit. Veel plezier met het uitdelen en heel graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
12 sep 2023
de communicatie is echt perfect en een hele snelle levering. De bestelde ijzeren rietjes zaten helaas nog niet in het linnen zakje. Dat ik dit zelf 100x moest gaan invouwen was nog tot daar aan toe, maar dat ze allemaal apart in plastic verpakt waren verbaasde me wel. Dit is juist een gift met het oog op verduurzaming. Wat mij betreft hadden ze ook allemaal in 1 zakje gemogen.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Helaas worden de rietjes inderdaad los geleverd. We gaan dit beter communiceren op onze website. Ook het apart verpakken gaan wij intern meenemen. Bedankt voor uw input! Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl