budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Kerstpakket Effe weg besteld. Zeer tevreden over de inhoudt van het pakket. We hadden wat minder geluk met de levering. Wat dozen waren ingedeukt en beschadigd, maar dit hebben ze netjes opgelost om nieuwe dozen toe te sturen en konden we op korte termijn toch nog alles aan de medewerkers overhandigen
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat mijn collega dit uiteindelijk goed heeft op kunnen lossen en dat de pakketten op tijd aan de medewerkers overhandigd konden worden :) Namens het hele team: hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
23 aug 2023
Wat mij in het bijzonder beviel is de mogelijkheid tot maatwerk. Het ontwerp voor het relatiegeschenk is op mijn verzoek meermaals aangepast, net als de facturering. Prettig samengewerkt, met name met Arnoud, die goed luisterde naar de wensen en duidelijk uitlegde wat wel en wat niet mogelijk is.
28 aug 2023
Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat Arnoud u zo goed heeft geholpen, ik zal het compliment aan hem doorgeven :) Heel veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 aug 2023

Wederom een fijne bestelervaring

Wederom een bestelling geplaatst die heel voorspoedig is verlopen. Snel contact gehad nadat ik een voorbeeldexemplaar had opgevraagd. Fijn dat er ook direct is meegedacht over het artikel en de beschikbare voorraad. Al met al weer een fijne bestelervaring.
28 aug 2023
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen :) We wensen u veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
29 aug 2023

Super meegedacht voor een snelle bestelling!

Onze bestelling was vrij snel nodig. Nadat ik dit gecommuniceerd had naar budgetgift is er persoonlijk contact geweest, waardoor de order snel kon worden klaargezet en verzonden. Fantastisch dat we alles op tijd binnen hadden en dat er is meegedacht!
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs :-) Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
23 nov 2023

Klacht over product is goed opgelost

De levering van het door ons bestelde product bleek helaas niet de kwaliteit te hebben die we er van verwacht hadden. Na het uitwisselen van wat informatie en foto's werd de klacht al snel als gegrond verklaard en het naar tevredenheid opgelost.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor het updaten van uw review! Erg fijn om te horen dat de klacht naar wens is opgelost :) Mochten wij u in de toekomst nog eens kunnen helpen, horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
9 nov 2023
Als Dag van de BHV hebben we een speciale pagina bij Budgetgift voor al onze deelnemers. We bestelden voor onze Partners een speciaal speldje en dat ziet er uitstekend uit. Er werd goed meegedacht en pro-actief gemaild. Fijn!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Goed om te horen dat u tevreden bent met het speldje en met onze service :) Wij zijn er trots op dat we elk jaar weer mooie items mogen bedrukken voor de Dag van de BHV. Bedankt voor de samenwerking tot nu toe en tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
8 jun 2023

Heel blij

Het ging allemaal snel. Het was ook super makkelijk allemaal digitaal te regelen, maar toen ik vragen had, werd ik via de telefoon ook fijn geholpen. Levering keurig volgens afspraak. En hartstikke blij met het resultaat.
9 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wat goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze service. En misschien wel het belangrijkste: dat u blij bent met het resultaat. Daar doen we het natuurlijk voor :) Heel veel plezier met het uitdelen van de geschenken en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Wat een service! Bestelling plaatsen: heel vlot. Telefoon want, niet meer voorradig. Vlot telefonisch geholpen. Nadien ook nog vlotte opvolging. En tijdige levering. Artikel is ook echt helemaal zoals gewenst!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u blij bent met het artikel en onze service, dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de zaklampjes en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
12 sep 2023

Super: persoonlijke en felxibele service, goed product, snel geleverd

Super persoonlijke service! Ik had vragen over de producten en manier van bestellen en betalen. Ilze heeft mij zeer goed geholpen! Snel en flexibel. Ook het product was goed en snel geleverd. Zeer tevreden!
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Goed om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
4 okt 2023

Tevreden!

Fijn en snel contact met de servicemedewerker Ilze. Na de aanvraag heb ik zelfs nog aanpassingen kunnen doen. De bestelling is tijdig geleverd. Het ziet er uit naar verwachting en de snoepjes zijn lekker.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw leuke review! Goed om te horen dat mijn collega Ilze u goed heeft geholpen en dat de snoepjes in de smaak vallen :) Veel plezier met uitdelen (en opeten ;) en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Balpen Nash Hardcolour besteld met logo in 1 kleur. Eerst een pen toegestuurd gekregen als proef exemplaar. Hierna de bestelling gedaan. Komt goed overeen met de digitale voorbeeld hoe het zou gaan worden
Antwoord van budgetgift.nl
Wederom bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de pen goed overeenkomt met het voorbeeld :) Veel plezier met het uitdelen van de pennen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
5 okt 2023
Handig systeem om bestelling te volgen. goede bereikbaarheid. Duidelijke communicatie. jammer dat de bestelling een dag te laat werd afgeleverd. Dat lag aan de vervoerder, maar dat doet altijd afbreuk...
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met ons systeem en onze communicatie. Ik ga de feedback over de levering doorzetten naar de juiste afdeling, bedankt voor het doorgeven! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Alles werd goed geregeld. Fijne mensen daar.

Vanuit klantzijde moest ik de bestelling wijzigen en was de voorraad van BudgetGift net in de tussentijd op. Ze bleken telefonisch uitstekend bereikbaar, dachten goed mee, en losten het op. Fijn.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat mijn collega's u goed hebben kunnen helpen toen bleek dat de voorraad op was. Het kan inderdaad soms voorkomen dat een product niet (genoeg) voorradig is, maar wij doen altijd ons best om een zo goed mogelijk alternatief te vinden. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Prima service, vlotte levering en mooi resultaat

De drinkfles die wij bestelden bleek niet meer leverbaar in de gewenste kleur. Een goed alternatief geadviseerd gekregen. Resultaat is snel geleverd en ziet er keurig uit. Dus helemaal tevreden.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Het kan soms gebeuren dat een product niet niet meer (voldoende) op voorraad is inderdaad. In zo'n geval doen wij altijd ons uiterste best om een passend alternatief te vinden. Goed om te horen dat dit bij u ook gelukt is :) Veel plezier met het uitdelen van de flessen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Tevreden

Mooi afgewerkte product, vlotte bereikbaarheid van de klantendienst, snelle respons bij vragen. De omschrijving op de verzendbon is redelijk onduidelijk (waarom kan dit niet in het Nederlands?)
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en onze service :) Uw feedback wat betreft de verzendbon ga ik doorzetten naar de juiste afdeling, bedankt hiervoor! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
26 okt 2023

Top service & producten

Persoonlijk contact gehad met Budgetgift waar zij professioneel advies gaven. Sample aangevraagd welke van goede kwaliteit was en deze vervolgens in het veelvoud laten voorzien van besrukking.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat u het bestelproces positief heeft ervaren en dat u blij bent met het resultaat :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
5 okt 2023
Tiptop! Onze bestelling bij BudgetGift was meer dan ok. De correspondentie liep vlekkeloos, de materialen waren precies zoals we verwacht hadden en de levering ruimschoots op tijd! Aanrader!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over met service, het product en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
snelle levering , prijs kwaliteit ook goed alleen jammer dat het bedrukking/gravering maar op 1 onderzetter staat en niet op alle vier, we konden dit ook niet terug vinden dt dit zo was.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de levering en de prijs/kwaliteit. Uw feedback over de bedrukking van de onderzetters ga ik doorgeven aan mijn collega's zodat we dit duidelijker kunnen weer gaan geven. Bedankt voor deze feedback en veel plezier met het uitdelen van de onderzetters :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Snel geleverd en mooie artikelen

We hadden eerder een ander artikel op het oog, maar dit bleek niet op korte termijn te leveren. Fijn dat jullie hier zo snel op hebben gereageerd en een ander artikel hebben voorgesteld.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent met het voorgestelde alternatief:) Het komt helaas af en toe voor dat een artikel niet (genoeg) op voorraad is of niet op tijd te leveren is, maar wij zullen altijd meedenken en een alternatief aanbieden. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
31 okt 2023
Very good service, good products in fair price. The communication is fast, the production and delivery of printed items is also very fast and reliable. I will use this company again.
Antwoord van budgetgift.nl
Thank you for leaving a review! We're glad to hear that you had a positive experience with our service and products. We look forward to serving you again in the future :) Kind regards, Femke from BudgetGift.nl