budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Lederen ? Tasjes !!!

De geleverde tasjes waren NIET van leder zoals beschreven !!!
Antwoord van budgetgift.nl
Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de tasjes. Ik vraag mijn collega Sabine om z.s.m. contact met u op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Team BudgetGift.nl