budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Contact met Arnoud verliep goed en snel. Het enige punt wat ik niet heb gekregen is de tracking code van de bezorging. Wel de melding dat het even kon duren voordat het zichtbaar was bij de vervoerder, maar dat was de laatste status. Ik weet nu dus ook nog niet of de producten goed zijn aangekomen (ik zit zelf niet op kantoor en kan het niet controleren of coordineren).
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Ik begrijp van Arnoud dat dit ondertussen is opgelost :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Prima product en snel geleverd. Ik kreeg alleen erg weinig tijd om de keuze even te pauzeren en met collega’s te overleggen. Binnen een dag kreeg ik al een reactie dat ik het product nog niet gekocht had.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Excuses voor de te snelle reminder, ik ga uw feedback doorzetten naar de juiste afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De communicatie is prima verlopen, snelle levering en netjes verpakt. Enige verbeterpuntje is om de inhoud te vermelden op de dozen.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de communicatie en de levering. Ik ga de feedback wat betreft het vermelden van de inhoud op de dozen doorzetten naar onze productie, bedankt daarvoor. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
goede snelle service en vriendelijk contact.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het contact :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Er wordt goed meegedacht en dit gaat op een vriendelijke wijze. Alleen jammer dat we een mok hebben gekregen die niet stapelbaar is en we deze vervolgens niet mogen retourneren. Ik heb dat ook gemist bij het controleren van de offerte.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wij denken graag mee met onze klanten, fijn om te horen dat u dit ook zo heeft kunnen ervaren :) Het is inderdaad niet altijd mogelijk om bestellingen te retourneren. Dit kan verschillende redenen hebben en onze salesafdeling informeert u hier graag over voorafgaand van uw bestelling. Ook kan het vaak helpen om van tevoren een (onbedrukt) sample te bestellen, op die manier kunt u goed beoordelen of het product aan uw wensen voldoet :) Mochten wij u nog kunnen helpen of mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op +31 (0)570 - 54 44 70. Voor nu een goed weekend en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
P*
Paul *.
HAELEN
Goede begeleiding bij bestelling. Alleen verzenddatum was niet duidelijk. Op zich geen probleem - als je geen haast hebt. Wel iets om rekening mee te houden. Stuurden wel extra strijkafbeeldingen mee voor andere toepassingen. Lief.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review en voor uw feedback! Ik ga uw punt wat betreft de communicatie van de verzenddatum doorgeven zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen. Veel plezier met het uitdelen van uw bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Goede service

Product voldoet prima aan de beschrijving op de website. Vlotte afhandeling en keurig op tijd geleverd. Nette service, ook telefonisch fijn contact over de levertijd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service en de informatie op de website. Dit horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Uitgebreid aanbod, scherpe prijzen, bestelling op aangekondigd moment geleverd. Communicatie via portal soms wat onduidelijk (maar dat is ook een kwestie van wennen voor de klant). Bij twee producten verschillende leveringen was wat verwarrend.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons aanbod, de prijzen en de levering van uw bestelling. Uw punt over de portal ga ik doorgeven aan de juiste afdeling, bedankt voor uw feedback! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Bedrukking zit er scheef op
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bedrukking scheef is gegaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik begreep dat mijn collega Ilze ondertussen contact met u heeft opgenomen om te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u verder vragen hebben, horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Duidelijke website, bij het bestellen van samples kregen we telefoontje met enkele bijvragen zodat onze bestelling zeker in orde was. Aanleveren ook zeer gebruiksvriendelijk.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u onze website en onze service zo positief heeft ervaren. Daar doen we elke dag weer ons best voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Fijne klantondersteuning en snelle levering

Een zeer goede ervaring met de geplaatste order. Vragen werden goed en snel beantwoord, zowel telefonsich als via de mail. Ook zijn de artikelen snel geleverd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor :) De hartjes zien er erg leuk uit! Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Correct geregeld. Goed overleg i.v.m. proefdruk. Ik had bieropeners besteld en toen ik ze uit de doos haalde waren ze mooier dan ik had verwacht.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw leuke review! Goed om te horen dat uw verwachtingen zijn overtroffen :) Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de mooie bieropeners en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
12 sep 2023
de communicatie is echt perfect en een hele snelle levering. De bestelde ijzeren rietjes zaten helaas nog niet in het linnen zakje. Dat ik dit zelf 100x moest gaan invouwen was nog tot daar aan toe, maar dat ze allemaal apart in plastic verpakt waren verbaasde me wel. Dit is juist een gift met het oog op verduurzaming. Wat mij betreft hadden ze ook allemaal in 1 zakje gemogen.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Helaas worden de rietjes inderdaad los geleverd. We gaan dit beter communiceren op onze website. Ook het apart verpakken gaan wij intern meenemen. Bedankt voor uw input! Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
4 jul 2023

TOP!

Het product dat wij oorspronkelijk besteld hadden, was niet in voorraad. Jammer dat je dit niet onmiddellijk op de website te zien krijgt. Maar we kregen wel onmiddellijk een persoonlijk mailtje hierover, en we kregen ook heel snel alternatieven aangeboden, wat dan weer alles goed maakte. Ook de levering van het product was veel sneller dan voorzien, dus heel erg bedankt!
14 jul 2023
Bedankt voor uw review en feedback! We stellen het zeer op prijs dat u hiervoor de tijd neemt en ik zal de feedback doorzetten naar mijn collega's. Fijn dat u verder tevreden bent over onze service en de levering van het product :) Heel veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Kerstpakket Effe weg besteld. Zeer tevreden over de inhoudt van het pakket. We hadden wat minder geluk met de levering. Wat dozen waren ingedeukt en beschadigd, maar dit hebben ze netjes opgelost om nieuwe dozen toe te sturen en konden we op korte termijn toch nog alles aan de medewerkers overhandigen
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat mijn collega dit uiteindelijk goed heeft op kunnen lossen en dat de pakketten op tijd aan de medewerkers overhandigd konden worden :) Namens het hele team: hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
23 nov 2023

Klacht over product is goed opgelost

De levering van het door ons bestelde product bleek helaas niet de kwaliteit te hebben die we er van verwacht hadden. Na het uitwisselen van wat informatie en foto's werd de klacht al snel als gegrond verklaard en het naar tevredenheid opgelost.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor het updaten van uw review! Erg fijn om te horen dat de klacht naar wens is opgelost :) Mochten wij u in de toekomst nog eens kunnen helpen, horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Balpen Nash Hardcolour besteld met logo in 1 kleur. Eerst een pen toegestuurd gekregen als proef exemplaar. Hierna de bestelling gedaan. Komt goed overeen met de digitale voorbeeld hoe het zou gaan worden
Antwoord van budgetgift.nl
Wederom bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de pen goed overeenkomt met het voorbeeld :) Veel plezier met het uitdelen van de pennen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
5 okt 2023
Handig systeem om bestelling te volgen. goede bereikbaarheid. Duidelijke communicatie. jammer dat de bestelling een dag te laat werd afgeleverd. Dat lag aan de vervoerder, maar dat doet altijd afbreuk...
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met ons systeem en onze communicatie. Ik ga de feedback over de levering doorzetten naar de juiste afdeling, bedankt voor het doorgeven! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
snelle levering , prijs kwaliteit ook goed alleen jammer dat het bedrukking/gravering maar op 1 onderzetter staat en niet op alle vier, we konden dit ook niet terug vinden dt dit zo was.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de levering en de prijs/kwaliteit. Uw feedback over de bedrukking van de onderzetters ga ik doorgeven aan mijn collega's zodat we dit duidelijker kunnen weer gaan geven. Bedankt voor deze feedback en veel plezier met het uitdelen van de onderzetters :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl