budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.613 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Contact met Arnoud verliep goed en snel. Het enige punt wat ik niet heb gekregen is de tracking code van de bezorging. Wel de melding dat het even kon duren voordat het zichtbaar was bij de vervoerder, maar dat was de laatste status. Ik weet nu dus ook nog niet of de producten goed zijn aangekomen (ik zit zelf niet op kantoor en kan het niet controleren of coordineren).
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Ik begrijp van Arnoud dat dit ondertussen is opgelost :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

goede opvolging

na een onduidelijkheid werd ik dag na het versturen van de bestelling gecontacteerd om misverstanden uit de weg te gaan. Zo konden telefonisch elkaar van antwoord voorzien zodat de bestelling correct kon worden uitgevoerd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de onduidelijkheid is weggenomen en dat u het telefonisch contact positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Prima product en snel geleverd. Ik kreeg alleen erg weinig tijd om de keuze even te pauzeren en met collega’s te overleggen. Binnen een dag kreeg ik al een reactie dat ik het product nog niet gekocht had.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Excuses voor de te snelle reminder, ik ga uw feedback doorzetten naar de juiste afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Janet is een 5 sterren

Janet was ongelofelijk since ons eerst contact. Veel geduld, zorgzaam een aardig. Echt klant service! Door Janet besloot ik om bij budgetgift te bestellen.
Antwoord van budgetgift.nl
Dat zijn nou nog eens mooie woorden :) Bedankt voor uw review, ik heb de mooie complimenten doorgezet naar Janet! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De communicatie is prima verlopen, snelle levering en netjes verpakt. Enige verbeterpuntje is om de inhoud te vermelden op de dozen.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de communicatie en de levering. Ik ga de feedback wat betreft het vermelden van de inhoud op de dozen doorzetten naar onze productie, bedankt daarvoor. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Snelle levering en behulpzaam

Snelle levering en er wordt goed met je meegedacht. Erg fijn om hier je producten te bestellen.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn dat u blij bent met de levering en onze service, dat horen we graag :) Veel plezier weer met het uitdelen van de bestelde items en graag tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Een fijn bedrijf , ze reageren snel op je mailtje en handelen de order snel en vakkundig af.
Snel en goed geholpen om het voor elkaar te krijgen. Vriendelijke medewerkers.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat mijn collega's u zo goed hebben geholpen :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Fijne communicatie, snelle levering en mooi product!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie, de levering en natuurlijk het product. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle afhandeling van de order en snel in huis
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent over uw order :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
goede snelle service en vriendelijk contact.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het contact :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u het bestelproces soepel heeft doorlopen en dat u tevreden bent met de levering. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
vlot zoals steeds, een tevreden klant !
Top materiaal, service en kwaliteit!
Snelle service en een mooi product.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en het eindproduct. Veel uitdeelplezier en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Prachtige labels besteld!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat de labels naar wens zijn :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u het contact positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Kapotte pennen geleverd

Bij ontvangst van de pennen moesten we alles aandraaien en 2 waren er kapot. Dit kan veel netter worden aangeleverd en bezorgd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de pennen niet goed in elkaar zaten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn collega Ilze neemt z.s.m. contact met u op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl