purebabylove.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 aug 2022
purebabylove.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor purebabylove.nl

Prachtige draagzak, goede handleiding erbij met uitleg en foto’s en snelle verzending!
Snelle bezorging en altijd leuk om de outfits te zien 👍🏼

Goede kwaliteit

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit
Het dekentje is práchtig en de kleur precies zoals we hoopten! Snel en goed verpakt geleverd.... blij mee.
Babydekentje werd snel verzonden. Heerlijk zacht, prachtige kleur.
27 jan 2024
Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Mooie artikelen
Super fijne wollen dekens! Snel meer besteld

Top

Snelle levering en super mooie kwaliteit producten erg blij mee.
14 jan 2024
13 jan 2024
26 jun 2023
Super blij met de Click&Go! Bij onze oudste hadden wij een goedkope draagzak aangeschaft, het was ontzettend veel gedoe om die elke keer om en af te doen. Na lang zoeken bij Pure Baby Love uitgekomen en erg blij met de aanschaf! Éen keer even aanpassen aan de baby en vervolgens gaat de zak super gemakkelijk om en af. Ik raad dit zeker aan!
13 aug 2023
Super service! Erg snel verzonden en aangekomen, handleiding van hoe de draagdoek te knopen zat netjes in 2 talen bij in de doos. Ook een erg fijn product, mooie stof, en stevig afgewerkt. Natuurlijk onmiddelijk geprobeerd en dochterlief (net 5 weken) vond het ook heerlijk. De krampjes waren snel vergeten!🙏
13 aug 2023

Super service

Fijne webshop, hierin stond ook duidelijk dat het vanwege vakantie langer kon duren. Bestelling snel ontvangen en heel tevreden met het bestelde artikel.
Hele fijne en mooie producten. Ik heb een wrap & go en recent ook een ringsling aangeschaft. Prachtige kwaliteit en duidelijke info over het gebruik.
11 jun 2023
Het product wat ik heb gekocht (merino wollen dekentje) is echt heel fijn en goed qua kwaliteit! Werd snel bezorgd.