nordicnest.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
nordicnest.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij nordicnest.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor nordicnest.nl

848 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 feb. 2022
Wat tegen jullie werkt is de ranking en comments op trustpilot. Daardoor was ik uneasy en ging ik ervan uit dat jullie swellicht zelfs een scam zijn. Wat goed is dat jullie aangeven op zoek te zijn naar customer service in Nederland en dat het nu ff niet anders is als het is. Ik vond de hele ervaring afgezien van het slechte gevoel vooraf prima. Ook de keuze van een kleine onbekende fullfilling partner is gedurfd. Tis geen goedkoop bankje wat ik kocht. Maar tis het waard.

van S M.
Hoewel in eerste instantie ik het idee had dat er een deellevering zou plaatsvinden omdat een deel wel voorradig was, zou ik alles toch in een keer krijgen wanneer de rest voorradig was, bleek later. Hierdoor heb ik lang op de levering moeten wachten. Door steeds maar berichten van uitstel heb ik het maar ergens anders besteld dat al de volgende dag geleverd kon worden. Bij Nordic Nest kon ik toen niet meer annuleren omdat dat ook ineens onderweg was en die levering ging ook niet zo vlot. Ik ben tussentijds wel op de hoogte gehouden van de vertraging.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Mijn bestellingen sturen die ik 29 oktober gedaan heb, waardeloos van jullie, ik koop nooit meer iets bij nordic nest en zal dat iedereen die ik ken sterk afraden!!!!!
31 okt. 2022
Op de foto waren oudroze/terra (zie foto) bordjes afgebeeld; er kwamen echter donkerbruine bordjes binnen
Artikel naar meer dan 3 weken nog niet ontvangen, en binnen 3 dagen nog geen reactie van klantenservice.
11 nov. 2022
Niet werkend artikel ontvangen. Na 10 dagen nog geen reactie van de klantenservice.
4 nov. 2022
Jouw klanten beter informeren wat aan de hand is met hun bestelling.
4 nov. 2022
Heel lang geen contact kunnen krijgen, pakket kwam niet aan
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Via onze klantenservice helpen wij u graag verder en doen er alles aan om een juiste oplossing voor uw situatie te vinden! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
31 okt. 2022
Heb nog steeds niks ontvangen
Ander bezorger zoeken!
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt me dat u niet tevreden bent met de bezorger. Wij geven uw feedback natuurlijk door en hopen hierin beter te worden! Als het goed is heeft u in de checkout twee opties om tussen te kiezen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
10 okt. 2022
Na 3,5 maand wachten, had ik mijn bestelling nog niet ontvangen, en ook nog niets gehoord. Bij navraag bleek dat mijn bestelling nog niet compleet was, en daarom nog niets verscheept was. Ze hadden me dit op z'n minst kunnen laten weten en kunnen voorstellen het anders in 2 delen te versturen. Ik weet dat de levertijden lang zijn, maar dit is geen klantenservice meer.
20 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback, spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Ons systeem wacht normaal gezien tot alle artikelen van een bestelling in voorraad zijn voordat we de hele bestelling in één keer verzenden. Wij doen dit om het milieu minder te belasten en merken dat veel klanten er de voorkeur aan geven alles in één keer te ontvangen. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
25 okt. 2022
3 van de 4 bestelde items kwamen ofwel niet overeen met de beschrijving, danwel waren het de verkeerde items. De afhandeling met de klantenservice duurde dermate lang, dat we er uiteindelijk voor hebben gekozen om verder af te zien van retour, en toekomstige aankopen bij Nordic Nest
10 okt. 2022
Tot op heden heb ik alles rondom mijn retourzending zelf moeten najagen. Terwijl ik geheel conform de voorkeuren van Nordic Nest gebruik heb gemaakt van de mogelijkheden; verzenden/ophalen, aanmelden retour, etc. Zojuist een herinnering gestuurd en een statusupdate gevraagd.
21 okt. 2022
Ze verkopen spullen die ze uiteindelijk niet kunnen leveren. Na weken wachten dan maar zelf om feedback gevraagd en te horen gekregen dat de levering 3-5 maanden kan duren. Een speling van 2 maanden geven is gewoon veel te onzeker . Dus de bestelling geannuleerd .
24 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u iets vooraf bestelt staat de levertijd over het algemeen altijd aangegeven wanneer u de bestelling plaatst en wordt dit herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
10 okt. 2022
Slechte communicatie, ik heb dreikwart jaar op mokken gewacht en nu ze er eindelijk zijn, zijn de afmetingen niet volgens bestelling. Over gemaild ongeveer drie weken geleden maar nul respons.
11 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 okt. 2022
There is no communication with customers. I wrote 2 times, no one response. I need to call. Now I wait for refund, no one write to me, give up date. I will not shop in your store again.
20 okt. 2022
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had this unfortunate experience. We do everything we can to give our customers a good experience and to answer them as quickly as possible, and you can always reach us by calling us. Of course, we will take your feedback with us and see how we can improve it in the future. We wish you a great day! your Nordic Nest
10 okt. 2022
Afspraak niet nakomen volgens leveringsakte. De bestelling In begin februari 2022 is pas augustus aangeleverd. Zeer slecht verkoper en nooit meet bij nordic iets bestellen!!!!
20 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
10 okt. 2022
De bezorging is niet gelukt, het pakket is uiteindelijk teruggegaan. Zonder duidelijke oorzaak. Ook alleen (gratis)bezorging in de avond belemmerde de bezorging
10 okt. 2022
Foto wijkt enorm af van werkelijkheid. Daarnaast duurt het retourbeleid inclusief geld terug ontvangen ontzettend lang im vergelijk met andere aanbieders.
10 okt. 2022
Heb een paar weken geleden besteld en betaald, maar hoor niks en nog niks ontvangen. Waar blijft mijn bestelling?
10 okt. 2022
Ik krijg geen reactie op mijn mail hoelang mijn pakket nog onderweg is. En nu wel een mail om te beoordelen?
21 okt. 2022
Ik heb al 2 mails gestuurd over levering van product. Geen antwoord tot nu toe.
24 okt. 2022