Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen).
Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag.
Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd.
Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.
Ordered an item that was supposed to be delivered within 2 weeks. After 2 weeks, I checked with customer service and they only knew that the product is not available yet. Had to ask when it will be available, they said within another 2 weeks. The same thing happened after another 2 weeks. It's already disappointing that the item was delayed but more disappointing that they were not able to provide a definitive timeframe in the end. Just told me that they didn't know when it will arrive and that they could give me a refund. I had to propose exchanging the article with a different color that's on stock and fortunately it was possible. After that the delivery went ok-ish. Budbee is not the fastest delivery company out there. I wish they could be more honest with the pre-order time and can provide a reliable timeframe. Also take more initiative in offering solutions for the customers. But I was glad with how it got resolved in the end
Slechte , onduidelijke website, trage communicatie, heel lang wachten op antwoorden en retourbedrag. De zogenaamde gratis verzending betaal je achteraf dubbel terug. Dit was eenmaal, maar nooit weer.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
23 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u hebt ondervonden.
We begrijpen dat een heldere en efficiënte website van essentieel belang is, en we zullen zeker kijken naar manieren om de duidelijkheid te verbeteren.
Onze klanttevredenheid is van het grootste belang voor ons, en we willen de kans krijgen om eventuele problemen recht te zetten. Een van onze klantenservicemedewerkers neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mooie spullen maar nooit geleverd. Vóór totaalbedrag van €447,15 besteld in augustus. Daarvan is in november één kussen à €59,99 bezorgd. Op de rest wacht ik al 4 maanden.
Beoordeling melden
17 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
de vervoerder was slecht en de after sales service nog slechter. ik wacht al meer dan de door jullie aangegeven 3 dagen op antwoord. ik kreeg het verkeerde bedrag retour.
Beoordeling melden
17 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Veel te lang moeten wachten op bestelling
Beoordeling melden
17 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
23 nov. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
6 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik bestel hier nooit meer!
Bestelling blijkt achteraf niet voorradig, moet ik wat nieuws uitzoeken en dat blijkt ook achteraf niet voorradig te zijn. Nu zit ik met een incomplete bestelling, terwijl het hele servies op elkaar was afgestemd. Andere items ook al uitgepakt en we zijn inmiddels weken verder. Makkelijk om op de website te vermelden dat je alles op voorraad hebt en dan later de mensen verplichten iets anders uit te zoeken.. oplichting vind ik het
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
16 nov. 2023
Beste klant,
Dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling.
Het is teleurstellend om te horen dat de door u gekozen items uiteindelijk niet beschikbaar waren, wat heeft geleid tot een onvolledige set. We begrijpen de frustratie, vooral wanneer het gaat om het coördineren van een zorgvuldig samengestelde serviesset. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt.
Ons doel is om een naadloze winkelervaring te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback serieus en zullen onze voorraadbeheerprocessen herzien om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
27 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zwaar belabberde producten
Beoordeling melden
15 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet professioneel, niet sustainable, non communicatief
-betere klantenservice
-sneller verzenden, of anders daarover sneller contacten.
-indien bestelling incompleet is, eerst daarover contact opnemen voordat u verstuurt naar het buitenland. Vooral als het gaat over het aantal meters gordijnstof
- sneller crediteren
- het juiste bedrag crediteren
-
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 sep. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en het spijt me om te horen over uw recente ervaring met onze service. Ik wil graag op uw zorgen ingaan:
Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen hiermee.
Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn actief bezig met het aanpakken van deze kwesties om onze service te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
8 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retour na 1 maand nog steeds niet betaald
15/8 pakje retour. Opgehaald door Budee.
Terugsturen kosten hoog met Budee €10 of postnl €23
Nog steeds na 1 mnd retour geld niet ontvangen.
7/9 mail gestuurd, geen reactie ontvangen.
Ik bestel hier nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 sep. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord!
Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen.
Uiteraard doen wij ons best om uw retour zo snel mogelijk af te handelen zodat u uw geld zo snel mogelijk van ons terug ontvangt. Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
8 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Product -tafellamp-gestuurd wat niet werkte-klantenservice gebeld; moest mailen- na 3 dgn antwoord dat ik ook kan bellen.
Ca 3 weken moeten wachten op credit!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 sep. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wanneer een lamp niet werkt, moet dit via onze claims afdeling worden afgehandeld, en vaak hebben wij dan een filmpje of foto nodig van de lamp om naar de leverancier te sturen. Het spijt ons als wij dit telefonisch niet duidelijk hebben gemaakt en dat u een tijd heeft moeten wachten.
Fijn dat het bedrag inmiddels is teruggeboekt. Ik neem contact met u op om u nog verder te helpen!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
Retourgeld is na een maand nog niet terugbetaald. Artikel is met de door nordic nest geadviseerde service geretourneerd. Heb er al 3 keer naar gevraagd, krijg enkel belachelijke mailtjes terug.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
28 aug. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retourzending had gehoord!
Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen.
Inmiddels zie ik dat het bedrag is teruggeboekt naar uw bankrekening. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retour duurt nu al 23 dagen. Nog steeds niets ontvangen. Ook niet uit zichzelf aangegeven dat ze pakket wel retour hebben gekregen. Geld nog niet gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
28 aug. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retour had gehoord!
Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Inmiddels zie ik dat u het bedrag retour heeft ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik vind het slecht, want ik heb bijna 4 weken geleden een retour gedaan en heb nog steeds niks gehoord en ook nog steeds m'n geld niet terug gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
28 aug. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Het spijt ons te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad. Inmiddels zie ik dat u via de klantenservice in contact bent geweest met een van mijn collegas, en u bent hiermee geholpen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag opnieuw contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
30 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de spullen is niet wat het lijkt
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
31 aug. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van uw bestelde artikelen. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
21 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Duidelijke informatie over de levering
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
28 aug. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien.
Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren.
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op geld
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
6 sep. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
We betreuren het ten zeerste te vernemen dat u geen positieve ervaring met ons heeft gehad. Bij controle blijkt dat er geen retouraanmelding voor deze specifieke bestelling is ontvangen, maar we zien wel dat u eerder een andere bestelling hebt geretourneerd. We begrijpen dat ons retourbeleid mogelijk iets langer lijkt dan wat u gewend bent, gezien ons internationale karakter en het feit dat retouren terug moeten worden gestuurd naar ons magazijn in Zweden.
Uw feedback is van groot belang voor ons, en we streven ernaar om ons serviceproces te verbeteren. We blijven werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
5 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Nooit iets kopen, waardeloos
Op 27/11 deze afvalbak besteld als kerstcadeau. Na vier weken was hij nog niet binnen omdat hij was kwijtgeraakt. Er werd een nieuwe opgestuurd, die kwam na een week aan. De doos was helemaal kapot, er zaten deuken in de afvalbak en door een gat in de doos waren onderdelen er uitgevallen. De afvalbak is niet te gebruiken. Nordic Nest reageert niet of amper op berichten. Mega slecht. Wij kopen er nooit meer wat.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 jan. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Wij begrijpen heel goed dat dit erg teleurstellend was en dat alles dat fout kon gaan, fout is gegaan. Onze excuses hiervoor.
Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen kunt u altijd weer contact met ons opnemen.
Nog een fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
28 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
we hebben de bestelling nooit ontvangen! Het duurde veel te lang voordat we geleverd zouden worden, maanden! Vervolgens is er gewoon niet geleverd. Het is een business adres, en er wordt in de avond of weekend geleverd. We hebben tot op heden niets meer ontvangen. Het is super slechte service. We zullen een refund aanvragen.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
8 aug. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen (1 aug) inzake een vervangend artikel.
Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon!
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Product defect, nog geen oplossing geboden
Product defect.
Mail geastuurd en zou opgelost worden.
Inmiddels zijn er 11 dagen verstreken en ik heb nog niks vernomen over de oplossing die geboden is.
Tot dusver loze woorden zonder daardwerkelijk overgaan tot actie.
Het betreft een brabantia bo prullenbak met defecte deksel.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 jun. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een defect product ontvangt en daarna zo lang moet wachten om een oplossing te ontvangen.
Inmiddels is mijn collega ermee bezig en is de vervangende bestelling onderweg naar u, alvast veel plezier ervan!
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
8 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet bij bestellen!
Het product ontvangen ging prima maar het retourneren is een ramp. Avonden wachten op een ophaal service voor retour, product kwijt, moeilijk te bereiken klantenservice die ook nog eens niet helpt. Met als resultaat dat je je geld niet terug ontvangt.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 apr. 2023
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Ik zie dat u in contact bent met één van mijn collega's hieroever en hij zal u binnenkort helpen met dit probleem. Uiteraard zorgen wij er hoe dan ook voor dat u uw geld retour krijgt.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.