nordicnest.nl
Beoordelingen:

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.077 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(67)
(42)
(53)
Resetten
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was op een foutief adres (heel iemand anders) bezorgd door de bezorger, terwijl stond aangegeven dat het bij mij bezorgd was. Ik moest er zelf achteraan om uit te vinden waar het pakket bezorgd was
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat uw bestelling op een verkeerd adres geleverd is. Onze klantenservice had u graag geholpen met deze situatie! Mocht dit nogmaals voorkomen, mag u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Heel vreemd steeds uitstel van verzending tot ik na een paar maanden een klacht indiende, toen was het ineens de volgende dag verzonden.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retouren via budbee vergemakkelijken Graag Helder en duidelijk op de website vermelden Telefonisch contact in het Nederlands
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Long delivery times, not always on stock. Sometimes they increase pricing and then give discounts.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Dear Customer, Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that our service did not meet your needs. We make every effort to ship our products to customers as quickly as possible. We would like our customers to get the best price of the day with us. Because of this, prices may fluctuate daily. Should you find a better price at another webshop and the conditions are the same, we are of course happy to make a price match, so you will always have the best price. Please let our customer service know, if we can do something for you in this case! Kind regards, Nordic Nest
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In ieder geval laten weten dat mijn retour binnen is en dat het geld terug gestort word
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

No refund

I have returned the order more than 3 weeks ago. No refund no confirmation. Nothing.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Dear customer, We are very sorry that your return has not been processed yet. Your return is being sent back to Sweden which may take approximately 14 working days. Your return is expected to be processed and refunded this week. Thank you very much for your patience. Kind regards, Nordic Nest
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur komt niet overeen met productfoto website .. retourneren verkoopt niet soepel
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product helpt onze klantenservice u graag verder. Mogelijk heeft u reeds contact met ons opgenomen, maar helaas kunnen wij geen mail vinden met uw bestelnummer. Laat u onze klantenservice weten door middel van een foto wat er niet klopt aan het product? Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retour is niet aangekomen en verwerkt, geen enkele terugkoppeling verder
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons zeer dat uw retour nog niet verwerkt is. Uw retour wordt teruggestuurd naar Zweden waardoor dit ongeveer 14 werkdagen kan duren. Naar verwachting zal uw retour deze week nog verwerkt en terugbetaald worden. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Alleen per mail bereikbaar. Engelse conversatie.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar verbetering. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons om te zien dat onze service maar één ster waard is. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen om u ervaring te veranderen, laat u het ons weten? Bij de klantenservice staan we graag klaar om de juiste oplossing te bieden mocht u een probleem hebben. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Would not come back anymore!

Delivery it on time. However when I received my product with damage on it. It is not clear that where I should return! It takes too long to get answer from them! Sorry to say I would not come back to purchase anymore. Quite disappointed!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Dear Customer, Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that you did not receive a quick enough response. Should you have damage to a product we will always find a solution with you. Kind regards, Nordic Nest
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Ik wilde wat retourneren maar dat kost € 10,00 wat ik belachelijk vindt dus ik bestel niet meer bij jullie.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heeft lang op zich laten wachten en daar ben ik slecht over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hadden de producten die u besteld heeft al vorens een langere levering, dit stond aangegeven in de orderbevestiging. Ook hebben wij regelmatig informatie emails gestuurd om u op de hoogte te houden van de leveringstijd. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u slecht bent geïnformeerd. Wij nemen uw feedback serieus, en zullen onderzoeken of wij op een andere manier informatie kunnen delen. Mocht u nog advies hierover hebben hoor wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
NordicNest is telefonisch op de zogenaamde bereikbare uren, soms niet bereikbaar.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It took Customer Services 3 weeks to reply despite several reminders.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het zo lang heeft geduurd tot dat u daadwerkelijk geholpen bent. Wij hopen dat wij u de hulp hebben kunnen bieden die u nodig had. Voor de toekomst doen wij ons uiterste best u sneller te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour procedure omslachtig en reactie op mail duurde te lang
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat wij u niet sneller hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst sneller geholpen willen worden kunnen wij aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Nordic Nest