nordicnest.nl
Beoordelingen:

1.826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.078 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(67)
(53)
Resetten
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was op een foutief adres (heel iemand anders) bezorgd door de bezorger, terwijl stond aangegeven dat het bij mij bezorgd was. Ik moest er zelf achteraan om uit te vinden waar het pakket bezorgd was
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat uw bestelling op een verkeerd adres geleverd is. Onze klantenservice had u graag geholpen met deze situatie! Mocht dit nogmaals voorkomen, mag u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retouren via budbee vergemakkelijken Graag Helder en duidelijk op de website vermelden Telefonisch contact in het Nederlands
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Long delivery times, not always on stock. Sometimes they increase pricing and then give discounts.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Dear Customer, Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that our service did not meet your needs. We make every effort to ship our products to customers as quickly as possible. We would like our customers to get the best price of the day with us. Because of this, prices may fluctuate daily. Should you find a better price at another webshop and the conditions are the same, we are of course happy to make a price match, so you will always have the best price. Please let our customer service know, if we can do something for you in this case! Kind regards, Nordic Nest
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In ieder geval laten weten dat mijn retour binnen is en dat het geld terug gestort word
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

No refund

I have returned the order more than 3 weeks ago. No refund no confirmation. Nothing.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Dear customer, We are very sorry that your return has not been processed yet. Your return is being sent back to Sweden which may take approximately 14 working days. Your return is expected to be processed and refunded this week. Thank you very much for your patience. Kind regards, Nordic Nest
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour is niet aangekomen en verwerkt, geen enkele terugkoppeling verder
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons zeer dat uw retour nog niet verwerkt is. Uw retour wordt teruggestuurd naar Zweden waardoor dit ongeveer 14 werkdagen kan duren. Naar verwachting zal uw retour deze week nog verwerkt en terugbetaald worden. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Alleen per mail bereikbaar. Engelse conversatie.
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons om te zien dat onze service maar één ster waard is. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen om u ervaring te veranderen, laat u het ons weten? Bij de klantenservice staan we graag klaar om de juiste oplossing te bieden mocht u een probleem hebben. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Would not come back anymore!

Delivery it on time. However when I received my product with damage on it. It is not clear that where I should return! It takes too long to get answer from them! Sorry to say I would not come back to purchase anymore. Quite disappointed!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Dear Customer, Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that you did not receive a quick enough response. Should you have damage to a product we will always find a solution with you. Kind regards, Nordic Nest
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren

Ik wilde wat retourneren maar dat kost € 10,00 wat ik belachelijk vindt dus ik bestel niet meer bij jullie.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
NordicNest is telefonisch op de zogenaamde bereikbare uren, soms niet bereikbaar.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour procedure omslachtig en reactie op mail duurde te lang
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat wij u niet sneller hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst sneller geholpen willen worden kunnen wij aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering.. geen kontakt mogelijk.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer slechte haken besteld echt troep
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u kwalitatief slechte haken heeft ontvangen. Wij hopen dat wij u via de klantenservice goed hebben kunnen helpen met een gepaste oplossing. Mocht u niet tevreden zijn met de oplossing, laat u het ons weten? Voor ons is het belangrijk dat u de oplossing krijgt die u graag wilt. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Het spijt ons om te zien dat u niet tevreden bent met onze service. Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen, hopelijk kunnen wij in de toekomst laten zien dat wij wel de service kunnen bieden die u nodig heeft. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour wordt zeer traag verwerkt

Mijn retour pakket is op 15 januari opgehaald door Budbee. Op de site van Nordic Nest staat dat mijn retour ontvangen is. Een e-mail met ontvangst melding heb ik na bijna drie weken nog niet ontvangen. Ook Klarna krijgt geen bevestiging, waardoor mijn aankoopbedrag open blijft staan.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant, We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de verwerking van uw retourzending en voor eventueel ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Onze retourafdeling heeft na de drukke feestdagen te maken gehad met een hoger volume aan retourzendingen, wat heeft geleid tot langere verwerkingstijden dan normaal. We willen u verzekeren dat uw retourzending is ontvangen en dat we er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te verwerken. Wees gerust dat uw terugbetaling snel zal worden verwerkt zodra uw retourzending volledig is geïnspecteerd en verwerkt. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
HF
Helen F.
nijmegen
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

beschadigde zending

deze beoordeling is gebaseerd op een minder positieve ervaring: ik heb een beschadigd artikel ontvangen en moet lang wachten op een nieuw exemplaar. De communicatie met de medewerker ( Jenni), is overigens wel prettig
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u deze keer een minder positieve ervaring heeft gehad! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om iets beschadigd te leveren. Wij nemen uw feedback serieus en proberen hierin te verbeteren. Wel fijn dat u inmiddels uw vervangende artikel heeft ontvangen, alsnog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb ik al gegeven aan NN. Ik kreeg een standaardantwoord. Klaar. Over en uit.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat u geen voldoende reactie heeft ontvangen op uw feedback! Uiteraard zullen wij proberen dit nog goed te maken, ik neem direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Nordic Nest