nordicnest.nl
Beoordelingen:

2.026 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.188 beoordelingen in totaal  

4,51
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

13 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling
Ordered an item that was supposed to be delivered within 2 weeks. After 2 weeks, I checked with customer service and they only knew that the product is not available yet. Had to ask when it will be available, they said within another 2 weeks. The same thing happened after another 2 weeks. It's already disappointing that the item was delayed but more disappointing that they were not able to provide a definitive timeframe in the end. Just told me that they didn't know when it will arrive and that they could give me a refund. I had to propose exchanging the article with a different color that's on stock and fortunately it was possible. After that the delivery went ok-ish. Budbee is not the fastest delivery company out there. I wish they could be more honest with the pre-order time and can provide a reliable timeframe. Also take more initiative in offering solutions for the customers. But I was glad with how it got resolved in the end
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Nog veel te verbeteren

Ruim assortiment, maar onduidelijke retour policy en geen goede informatie via email over status van retour.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat onze retour policy niet helemaal duidelijk is. U kunt alle informatie hier zien: https://www.nordicnest.nl/klantenservice/retourbeleid/ Mocht u feedback hebben over wat wij kunnen toevoegen, mag u heel graag contact met ons opnemen, zodat wij de website kunnen blijven verbeteren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
I order it. And then it went for 1 week silence. A follow up on the status would be nice.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooie producten, trage retouren.

Mooie producten en goede website. Levering en retouren duren echter lang.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
18 glazen voor onze koffiebar besteld en 3 glazen geleverd. Na twee keer mailen (en pas reactie na een paar dagen) kregen we te horen dat er nog 3 opgestuurd zouden worden. Aangegeven dat het om 15 glazen ging en weer pas na een paar dagen reactie. Uiteindelijk, precies 1 maand na bestelling, zijn de glazen binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
16 nov. 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering van de glazen voor uw koffiebar. We betreuren het dat er aanvankelijk slechts 3 glazen werden geleverd en dat de communicatie en correctieprocedure langer duurden dan verwacht. We begrijpen hoe belangrijk het is om een bestelling tijdig en volledig te ontvangen, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw geduld. We nemen uw feedback serieus en zullen onze interne processen bekijken om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze dienstverlening en hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen dat de glazen uiteindelijk naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retourafhandeling duurt gemiddeld 4 weken, in die tijd geen enkele reactie over ontvangst of status afhandeling. Zelf mailen naar klantenservice duurt dan ook nog erg lang voor je reactie ontvangt. Ik bestel alleen nog maar als ik zeker weet dat product goed gaat zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
16 nov. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u nog een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Ook onze excuses voor de langere antwoordtijd van onze klantenservice. Mocht u dringende vragen hebben mag u ons altijd bellen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
6 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet compleet bij bezorging. Na het versturen van een mail duurde het nog een week voordat ze reageerde.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 okt. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de bestelling niet compleet was en dat wij niet direct hebben kunnen reageren. Fijn dat wij u daarna toch wel hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen krijgen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
6 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede producten, maar zeer lange wachttijden als product niet op voorraad is
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 okt. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Het spijt ons dat de levertijden van uw bestelling zeer lang waren, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen snelle lever tijd wel goede prijzen
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
16 nov. 2023
Beste klant, Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat de levering niet zo snel verliep. Aangezien wij een internationaal bedrijf zijn gevestigd in Zweden, kan het zijn dat onze levertijd iets langer is dan u gewend bent. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met onze prijzen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooi product
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
16 nov. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ontvangen product. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
14 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
18 okt. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Via onze klantenservice helpen wij u graag verder en doen er alles aan om een juiste oplossing voor uw situatie te vinden! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending oké, maar helemaal verfrommeld in de verpakking gedaan.

Verzending was vlot, maar het schort van Marimekko dat ik had besteld was helemaal verfrommeld in een doos gestopt. Beetje vervelend als je iets cadeau wil geven.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
3 okt. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback, en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de staat waarin uw Marimekko-schort bij aankomst verkeerde. We begrijpen volledig dat u graag een perfect cadeau wilt geven, en we betreuren het dat de schort niet in optimale staat was. Het is belangrijk voor ons dat onze producten met zorg worden behandeld en geleverd, en het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en corrigerende maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals dank voor uw feedback, en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie producten, levering kan beter

Mooie producten, met kleine korting maar levering bezorging duurt soms veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 sep. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelde artikelen! De langere levertijd heeft te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Echter zie ik dat uw bestelling binnen 2 dagen na de verzending is geleverd. Hopelijk was alles naar wens! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
klantcontact, snelheid, product is mooi en goed geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 sep. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de klantencontact, snelheid en uw product! Mochten wij nog iets kunnen betekenen om uw ervaring een 5 sterren ervaring te maken kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering door bpost ging helemaal niet goed.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
26 sep. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat de levering met bpost niet helemaal goed is gegaan. Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending en afwikkeling retour
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 sep. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat niet alle artikelen naar wens waren! Het spijt ons te horen dat de retourafwikkeling niet helemaal naar wens is. Aangezien de retour helemaal terug moet komen naar ons magazijn in Zweden, kan het een aantal weken duren om uw terugbetaling te ontvangen. U mag echter graag contact opnemen met onze klantenservice om sneller hulp te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik ken jullie van 1 zending, dus niet echt ervaring
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
6 sep. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het is begrijpelijk dat u op basis van slechts één zending geen uitgebreide ervaring hebt met ons. We hopen echter dat u positieve indruk hebt gekregen van die ene zending en dat we in de toekomst de kans krijgen om u een nog betere ervaring te bieden. Als u specifieke feedback hebt of vragen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
13 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling

Item unavailable in the end

Ordered an item that was supposed to be delivered within 2 weeks. After 2 weeks, I checked with customer service and they only knew that the product is not available yet. Had to ask when it will be available, they said within another 2 weeks. The same thing happened after another 2 weeks. It's already disappointing that the item was delayed but more disappointing that they were not able to provide a definitive timeframe in the end. Just told me that they didn't know when it will arrive and that they could give me a refund. I had to propose exchanging the article with a different color that's on stock and fortunately it was possible. After that the delivery went ok-ish. Budbee is not the fastest delivery company out there. I wish they could be more honest with the pre-order time and can provide a reliable timeframe. Also take more initiative in offering solutions for the customers. But I was glad with how it got resolved in the end
Beoordeling melden
17 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De verzending is echt veel te lang, blijk je ook nog het verkeerde te krijgen. Veel contact via de app. Vanuit mijzelf, geen communicatie vanuit hunzelf. Je moet er echt boven op zitten. Aan de medewerkers ligt het niet, die zijn alle vriendelijkst. Retour gezonden en dan 4,5 week wachten op je geld. Wederom contact omdat er een gedeelte was terug geboekt. Terecht waren dat de cadeaubonnen maar communiceer dan wel een nieuwe code!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
26 apr. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat ontzettend spijtig om te horen dat er zo veel mis is gegaan met uw bestelling! Uiteraard mag dit niet gebeuren en wij nemen uw feedback erg serieus. Wanneer u een bestelling die met cadeaubonnen betaald is terugstuurd kunt u dezelfde cadeaubonnen opnieuw gebruiken, onze excuses dat u deze informatie niet direct had ontvangen. Fijn om te horen dat wij u via onze klantenservice goed hebben kunnen helpen, mochten wij nog iets voor u kunnen mag u altijd weer contact opnemen met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
9 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mijn retouren werden pas na drie weken bevestigd aan klarna

Mijn bestelling werd netjes verpakt en bezorgd , echter was het niet zoals ik had verwacht ( het servies was mat in plaats van glans ) dus heb ik mijn retour aangemeld en kwamen ze het ook netjes afhalen ( het was een zwaar pakket dus dat was handig ) helaas kreeg ik van klarna herinneringen omdat mijn retour niet was bevestigd , dus moest ik gaan bellen met klarna en daarna met nordic nest ! Daarna was het snel opgelost !
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 jun. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u niet tevreden was met uw geleverde artikelen en dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas wat langer, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Fijn om te horen dat wij u, nadat u contact met ons heeft opgenomen, snel hebben kunnen helpen! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nordic Nest