Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen).
Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag.
Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd.
Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven.
Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft.
Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst.
Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt.
Communiceren is niet het sterkste punt.
Het voelt niet goed.
Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Retouren via budbee vergemakkelijken
Graag Helder en duidelijk op de website vermelden
Telefonisch contact in het Nederlands
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Alleen per mail bereikbaar.
Engelse conversatie.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourneren
Ik wilde wat retourneren maar dat kost € 10,00 wat ik belachelijk vindt dus ik bestel niet meer bij jullie.
Beoordeling melden
22 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
NordicNest is telefonisch op de zogenaamde bereikbare uren, soms niet bereikbaar.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Trage levering.. geen kontakt mogelijk.
Beoordeling melden
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Retour wordt zeer traag verwerkt
Mijn retour pakket is op 15 januari opgehaald door Budbee. Op de site van Nordic Nest staat dat mijn retour ontvangen is. Een e-mail met ontvangst melding heb ik na bijna drie weken nog niet ontvangen. Ook Klarna krijgt geen bevestiging, waardoor mijn aankoopbedrag open blijft staan.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant,
We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de verwerking van uw retourzending en voor eventueel ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Onze retourafdeling heeft na de drukke feestdagen te maken gehad met een hoger volume aan retourzendingen, wat heeft geleid tot langere verwerkingstijden dan normaal.
We willen u verzekeren dat uw retourzending is ontvangen en dat we er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te verwerken. Wees gerust dat uw terugbetaling snel zal worden verwerkt zodra uw retourzending volledig is geïnspecteerd en verwerkt.
Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
deze beoordeling is gebaseerd op een minder positieve ervaring: ik heb een beschadigd artikel ontvangen en moet lang wachten op een nieuw exemplaar.
De communicatie met de medewerker ( Jenni), is overigens wel prettig
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Het spijt ons te horen dat u deze keer een minder positieve ervaring heeft gehad! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om iets beschadigd te leveren.
Wij nemen uw feedback serieus en proberen hierin te verbeteren. Wel fijn dat u inmiddels uw vervangende artikel heeft ontvangen, alsnog veel plezier ervan!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring was bijzonder. Ik bestelde n plaid in de veronderstelling dat het voor 10 dec makkelijk zou arriveren. Bijtijds besteld. De track en trace code werkte niet en ik begon me zorgen te maken. Ik belde en kreeg n medewerker die me vertelde dat er problemen waren en mijn Zweedse plaid nooit vóór 10 dec zou arriveren.
Gelukkig kwam t echter toch aan, paar dagen vóór de 10e.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn.
Wij versturen alles vanuit ons magazijn in Zweden, en de levertijd is daardoor 3-7 werkdagen. Tijdens de drukte van Black Friday en Sinterklaas kwam het helaas voor dat dit nog enkele dagen extra duurde, in verband met de drukte bij de verzendbedrijven.
Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren.
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
20 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd
In een mail werd aangegeven dat de bestelling gesplitst kon worden qua levering ivm gemiddelde levertijden. Dit zou via de site geregeld kunnen worden, maar was niet het geval. Via klantenservice wel snel en vriendelijk bericht gekregen, maar uiteindelijk kon het niet geregeld worden, jammer.
Complimenten voor de mooie producten en de stevige verpakking bij breekbare artikelen!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Het spijt ons te horen dat het niet is gelukt om de deellevering via de link te activeren. De reden dat wij de deellevering niet konden regelen, is omdat alles inmiddels voorradig was in ons magazijn, en uw bestelling werd gepakt. Het spijt ons als deze informatie niet duidelijk was.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten en de verpakking hiervan, nog veel plezier ervan!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
29 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Het duurde heel lang voordat het pakje er was, (ongeveer 20 dagen)het kwam in een budbee box en om het naar huis te laten komen zou het nog extra geld kosten terwijl ik al € 4,90 aan verzendkosten had betaald. Eerste keer iets besteld maar weet niet of ik het nog een keer zou doen.
Heel duur voor wat het is. Bovendien is zelfs de moeite niet genomen om deze deftig in te pakken voor verzending. De 2 onderliggers werden los, zonder enige bescherming in een doos gestoken die minstens 10x te groot was.
Daar koop ik nooit meer iets online
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
5 feb 2024
Beste klant,
We betreuren het ten zeerste te horen dat uw ervaring met onze producten en verzending niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze oprechte excuses voor eventuele teleurstelling of ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Het is belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en dat ze met zorg worden behandeld, van het product zelf tot aan de verpakking en verzending. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd. We nemen uw feedback serieus en zullen ons intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat onze verpakkings- en verzendprocessen worden verbeterd om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u te laten zien dat we onze diensten en producten voortdurend verbeteren.
Als er nog verdere zorgen zijn of als u ons nodig heeft voor iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en uw ervaring met ons te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
25 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Mwah….
Ik moest lang op het pakket wachten en ondertussen hoorde ik er niks van tot er van Budbee een melding kwam. Ook was het in onnodig grote doos verpakt.
De design van de site is wel cool.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant,
Bedankt voor het delen van uw feedback over uw recente ervaring met onze bezorgdienst. We betreuren ten zeerste dat u lang op uw pakket moest wachten en dat u pas van Budbee een melding ontving, terwijl u in afwachting was van informatie over de levering. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen dat dit erg teleurstellend moet zijn geweest.
Wat betreft de grootte van de doos, we erkennen dat het belangrijk is om verantwoordelijk om te gaan met verpakkingsmateriaal en we zullen ons beleid op dat gebied herzien om onnodig verspilling te voorkomen.
Het verheugt ons te horen dat u de design van onze website waardeert.
We zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons soepeler verlopen.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
12 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Mooi assortiment TE lange levertijden.
Het assortiment is echt mooi maar de levertijden en de chaotische verzendopties (veel verschillende bedrijven met variërende service-levels) maken dat ik niet graag bij Nordic bestel.
Beoordeling melden
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijd en prijs
Ik vond de levertijd erg lang en zag ook dat t zelfde artikel elders goedkoper werd aangeboden. De kwaliteit van t product is wel erg goed, de verpakking en de verzending ook prima.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Spijtig om te horen dat de verzending van uw bestelling te lang heeft geduurd.
Wij zijn een internationaal bedrijf en verzenden alles vanuit ons magazijn in Zweden. De levertijden zijn daardoor iets langer dan u normaal gewend bent.
Hopelijk is uw bestelling alsnog naar wens, nog veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
8 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Eerlijk communiceren
Bij bestelling voorraadinformatie of levertijd weergeven en niet nadat "de buit" binnen is melden dat het product pas over een week geleverd kan worden. Teleurstellend.
Beoordeling melden
12 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
blij, maar geen fijne verzending
Ik vond de keuze in verzendmethodes en de prijzen van de verzending bijzonder duur en onhandig. Verder ben ik wel heel blij met het product!
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve waardering voor ons product en uw eerlijke feedback over de verzendkosten.
We begrijpen dat de verzendkosten als hoog en onhandig kunnen worden ervaren. Het spijt ons dat deze aspecten uw ervaring beïnvloed hebben. We willen graag verduidelijken dat onze verzendkosten en -tijden gerelateerd zijn aan het feit dat we een internationaal bedrijf zijn, met ons magazijn gevestigd in Zweden. Als u voor meer dan €69 besteld is de verzending echter gratis.
Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan gerust contact op.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.