nordicnest.nlReviews

: 4.047Goed

4,47

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
nordicnest.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij nordicnest.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
nordicnest.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij nordicnest.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor nordicnest.nl

848 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.047 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


11 feb. 2022
Wat tegen jullie werkt is de ranking en comments op trustpilot. Daardoor was ik uneasy en ging ik ervan uit dat jullie swellicht zelfs een scam zijn. Wat goed is dat jullie aangeven op zoek te zijn naar customer service in Nederland en dat het nu ff niet anders is als het is. Ik vond de hele ervaring afgezien van het slechte gevoel vooraf prima. Ook de keuze van een kleine onbekende fullfilling partner is gedurfd. Tis geen goedkoop bankje wat ik kocht. Maar tis het waard.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


31 okt. 2022 
van S M.
Hoewel in eerste instantie ik het idee had dat er een deellevering zou plaatsvinden omdat een deel wel voorradig was, zou ik alles toch in een keer krijgen wanneer de rest voorradig was, bleek later. Hierdoor heb ik lang op de levering moeten wachten. Door steeds maar berichten van uitstel heb ik het maar ergens anders besteld dat al de volgende dag geleverd kon worden. Bij Nordic Nest kon ik toen niet meer annuleren omdat dat ook ineens onderweg was en die levering ging ook niet zo vlot. Ik ben tussentijds wel op de hoogte gehouden van de vertraging.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(22)
 Geverifieerde beoordeling
31 okt. 2022 
van S M.
Hoewel in eerste instantie ik het idee had dat er een deellevering zou plaatsvinden omdat een deel wel voorradig was, zou ik alles toch in een keer krijgen wanneer de rest voorradig was, bleek later. Hierdoor heb ik lang op de levering moeten wachten. Door steeds maar berichten van uitstel heb ik het maar ergens anders besteld dat al de volgende dag geleverd kon worden. Bij Nordic Nest kon ik toen niet meer annuleren omdat dat ook ineens onderweg was en die levering ging ook niet zo vlot. Ik ben tussentijds wel op de hoogte gehouden van de vertraging.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 nov. 2022
De bezorging de postbode brengt het niet aan de deur hij legt het in de gang waar 30 bewoners door heen lopen,! Dat is niet prettig.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 nov. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
28 sep. 2022
De producten die ik eerder bestelde van Nordic nest zijn van uitstekende kwaliteit, maar ik moest er erg lang op wachten. Inmiddels wacht ik wéér lang op mijn nu laatste bestelling. Eén artikel daarvan is niet op voorraad dus de langere levertijd daarvan is bij mij bekend, maar het tweede artikel is op voorraad, ik verwacht dan dat het er snel is. Misschien moet het uit het buitenland komen? Dan word ik daar graag van op de hoogte gebracht.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
6 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Mooie collectie en goede prijs-kwaliteit. Maar slechte bereikbaarheid van Klantenservice. Een keer zelfs geen bestelling ontvangen, wel geld terug en ondanks de korting was ik meer kwijt dan de actie waarvoor ik het gekocht had…..
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
20 okt. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat u onze klantenservice niet goed heeft kunnen bereiken! Uiteraard nemen wij uw feedback mee en kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Via onze klantenservice helpen wij u graag verder en doen er alles aan om een juiste oplossing voor uw situatie te vinden! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
 Geverifieerde beoordeling
18 okt. 2022
Het bestellen en ontvangen is prima maar iets retourneren en terug ontvangen van je aanbetaling daar hapert toch wel het een en ander! Niet dat je je geld niet terug krijgt maar het duurt wel ongeveer 3 weken
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Ervaring is uitstekend zag alleen dat jullie tussentijds de prijzen aardig verhogen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Verzenden duurt lang , pas na aantal weken bericht dat kan beter
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
22 okt. 2022
It took forever…
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Mooie producten.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 jul. 2022
Ik heb een artikel terug gezonden, maar geen bevestiging van ontvangst. Omdat het naar Zweden moet.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 aug. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
28 mrt. 2022 
Wat vervelend is verzenden met Dhl je voor een hoog bedrag moet kopen daar kom je niet altijd aan want verzenden met Budbee de goedkoperen is niet geweldig. De prijzen kloppen niet meer zijn stukken hoger als bij de oorspronkelijke leverancier. Je kunt wel naar de klantenservice bellen en die is perfect maar dat is ook vervelend dat je dan iedere keer weer moet doen dan ga je ergens anders heel jammer
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
22 apr. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback, het is fijn om te horen dat onze klantenservice uw goed heeft kunnen helpen. Wij hebben twee verschillende leveranciers, waarmee wij continu in contact staan om de verzendkosten zo ideaal mogelijk te maken voor onze klanten. Helaas kunnen hierdoor verzendkosten variëren van elkaar. Boven €59,- zijn er geen verzendkosten bij een verzending met Budbee. Ook in de toekomst hopen wij de beste deals met onze leveranciers te kunnen maken over verzendkosten. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
 Geverifieerde beoordeling
22 apr. 2022 
Duurt lang voordat producten geleverd worden. 1 product is zelfs 6 weken onderweg. Die lange levertijd wordt niet gecommuniceerd tijdens het bestellen. De douchewisser met zuignap die ik ontvangen heb. Was duur, ziet er strak uit maar functioneert voor geen meter. De zuignap valt binnen een minuut naar beneden en de raamwisser, wist maar de helft. Echt een miskoop.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
11 mei 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Jammer om te horen dat uw product niet naar wens blijkt te zijn, mocht er iets niet goed zijn met het product mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of wij u kunnen helpen! Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
 Geverifieerde beoordeling
12 apr. 2022
Heel erg lang wachten op product (2 weken), vervolgens zelf erachteraan gebeld. Te horen gekregen dat er nog maar 1 product was maar die was beschadigd, dus product ergens anders besteld, tot onze grote verbazing 2 dagen later alsnog het product ontvangen. Grote pluspunt was het het retour heel makkelijk geregeld was en het geld erg snel weer op de rekening stond.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 jun. 2022 
Als je zou moeten retourneren waarschuwen ze bij voorbaat al..let op ons bedrijf zit in Zweden en u moet zelf de verzendkosten betalen.. ik bestel hier niet weer.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 jan. 2022
Duidelijker communiceren over verwachte levertijd en sneller reageren op emails
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 jul. 2022
Iittala koffiemokken bleken er niet te zijn ….. verder prima..
Beoordeling melden