nordicnest.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
nordicnest.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij nordicnest.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor nordicnest.nl

849 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 feb. 2022
Wat tegen jullie werkt is de ranking en comments op trustpilot. Daardoor was ik uneasy en ging ik ervan uit dat jullie swellicht zelfs een scam zijn. Wat goed is dat jullie aangeven op zoek te zijn naar customer service in Nederland en dat het nu ff niet anders is als het is. Ik vond de hele ervaring afgezien van het slechte gevoel vooraf prima. Ook de keuze van een kleine onbekende fullfilling partner is gedurfd. Tis geen goedkoop bankje wat ik kocht. Maar tis het waard.

van S M.
Hoewel in eerste instantie ik het idee had dat er een deellevering zou plaatsvinden omdat een deel wel voorradig was, zou ik alles toch in een keer krijgen wanneer de rest voorradig was, bleek later. Hierdoor heb ik lang op de levering moeten wachten. Door steeds maar berichten van uitstel heb ik het maar ergens anders besteld dat al de volgende dag geleverd kon worden. Bij Nordic Nest kon ik toen niet meer annuleren omdat dat ook ineens onderweg was en die levering ging ook niet zo vlot. Ik ben tussentijds wel op de hoogte gehouden van de vertraging.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

11 nov. 2022
Een tijd terug gaf ik wat feedback. De dingen die ik minder vond gaan, zijn inmiddels veel beter geregeld nu. Dat vind ik klasse! Ik kreeg m’n bestelling snel en het zag er goed verzorgd uit. Het Keukenschort is van top kwaliteit zowel qua stof, als de sluitingen en het design. De stof die ik bestelde zag er nog mooier uit als dat ik verwacht had.
4 nov. 2022
Er werd duidelijk aangegeven wanneer ik mijn zending zou ontvangen. De zending was goed verpakt. Het enige wat ik dacht, is waarom het zo lang duurde voor ik mijn pakket had ontvangen. Dat is misschien een aandachtspunt.
van R B.
De prijs van Finse gebruiksartikelen is hier écht concurerend. Je moet alleen even geduld hebben wat betreft de verzending en wat mij betreft hoef ik het absoluut niet de andere dag al in huis te hebben.
31 okt. 2022
Ben zeer tevreden. Alleen moet je gemakkelijk een weekje of twee wachten op jouw bestellingen. Dus opletten voor kerstcadeautjes! Op tijd bestellen!
3 nov. 2022
Mooie selectie van merken en produkten en de prijzen zijn prima. Verzending altijd wat trager dan Nederlandse bedrijven, wel altijd goed verpakt.
12 nov. 2022
rookkleur maatbeker besteld. Werd snel bezorgd (bezorgdienst heeft een fantastische manier van communiceren ook) en voldeed aan verwachting.
31 okt. 2022
Dit is pas echte klantvriendelijkheid. Snelle en vriendelijke antwoorden en voortgangsmails en een voorbeeldige afdoening. Chapeau!
11 nov. 2022
Regelmatig interessante aanbiedingen. Een heel ruim aanbod. We worden ook steeds op de hoogte gebracht van nieuwe aanwinsten.
4 nov. 2022
High quality products, fast delivery and great packaging so even the most fragile items make it okay.
4 nov. 2022
Prachtige collectie. Keurige en snelle verzending. Bij retour direct geld terug. Ik ben fan!
11 nov. 2022
De goed verpakte bestelling. Wel heel veel plastic! Hopelijk van duurzaam plastic?
4 nov. 2022
Goede informatie op website over beschikbaarheid producten en snelle verzending.
31 okt. 2022
Enorme service en meedenken met de klant prima ga zo door op de ingeslagen weg
Mooie producten! Customer service was uitstekend! Super snelle levering… Top
11 nov. 2022
Snelle vlotte afhandeling van de bestelling. Keurige service after sales.
4 nov. 2022
Hun fijne assortiment. En retourbeleid is eveneens perfect.
11 nov. 2022
Super snelle levering. De mokken waren zeer goed verpakt.
Mooie spullen 👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼 Goed geleverd en op tijd 👍👍👍👍👍
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Bedankt voor uw vijf sterren! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij Nordic Nest. We hopen dat u een geweldige dag heeft! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11 nov. 2022
Tevreden Snelle levering, mooi en lekker warm kleed.
31 okt. 2022
Product van zeer goeie kwaliteit, echt geen rommel.