Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

Nette communicatie. Schoenen goed ingepakt, hoes erbij, zelfs schoenlepel.
Super service met een personal touch en prachtige collectie.

Nicht reif für online Handel, Storno und zu wenig Geld erstattet

17 feb 2024
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring, hoewel het spijtig is om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het spijt ons te horen dat we hierin niet zijn geslaagd in uw geval. Na intern overleg willen we wel benadrukken dat we ons uiterste best hebben gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat onze communicatie niet voldoende was. Met betrekking tot uw bestelling vanuit het buitenland, begrijpen we de frustratie die kan ontstaan wanneer een bestelling niet naar tevredenheid wordt afgehandeld. We willen graag verduidelijken dat we ons best hebben gedaan om het pakket naar u te verzenden en er zijn gelijk passende alternatieve geboden. Wij streven we er altijd naar om onze klanten te informeren en te ondersteunen bij eventuele problemen die zich voordoen. Zoals aangegeven waren er omstandigheden waardoor wij onverwachts een dag gesloten waren, waardoor de reactie op uw mail een dag later kwam dan normaal. Wat betreft de terugbetaling, deze is volledig en correct naar u overgemaakt en na verificatie met de bank zien wij dat u het bedrag ook echt volledige heeft ontvangen, gelukkig. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons positief te maken.
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Snelle levering, flinke korting en een persoonlijk bedankje in de schoenendoos!
11 feb 2024
Fijne vrije aanpak in de winkel; je wordt geholpen, maar voelt je niet verplicht. En de webshop: correct en snel in huis.
10 feb 2024
Snelle levering van prachtige laarzen, met een vriendelijk kaartje erbij.
MV
Michel V.
Den Helder
Prima webshop en goed service
MV
Michel V.
Den Helder
Prima webshop, grote collectie en snelle levering.
28 jan 2024
28 jan 2024
Snelle en correcte levering!
20 jan 2024
Super, top en snel
18 jan 2024
De laarsjes waren snel geleverd helaas paste ze niet waren voor mij de smal
De snelle levering.
17 feb 2024
Je nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Dus wij zijn super blij om te horen dat je bestelling snel is bezorgd:) Bedankt voor het schrijven van deze review!
Snelle en correcte levering. Leuk dat er ook een handgeschreven bedankje bij zat, toch die personal touch ondanks aankopen via internet.
17 feb 2024
Bedankt voor je mooie review! Het doet ons echt goed om te horen dat je blij was met de snelle levering en het handgeschreven bedankje.
14 jan 2024
Zeer snelle levering, goeie prijs en service :)
17 feb 2024
Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, vanaf het moment van bestelling tot aan de levering. Het doet ons echt goed om te weten dat je blij bent met de snelheid van de levering, de prijs en de service die je hebt ontvangen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback, en als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
14 jan 2024
Te Klein
17 feb 2024
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat jammer dat de schoenen te klein waren:( Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op via service@vandaelschoenen.nl.
13 jan 2024
Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij! Top
17 feb 2024
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en je ervaring zo positief is:)