Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je positieve beoordeling!
26 dec 2023
Ontzettend fijn personeel goed en hartelijk ontvangen en geholpen.wij als vaste klanten komen er graag
Antwoord van Van Dael Schoenen
Dankjewel voor je mooie en woorden! Heel veel plezier van je schoenen en tot de volgende keer, gezellig!:)
26 dec 2023

Zoals het hoort!

Zeer snel geleverd. Goed verpakt. Goede prijs.
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat je het bestelproces zo positief hebt ervaren:)

Dikke 10

Mijn bestelling werd keurig geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. De laarzen zijn heel mooi en zitten perfect!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Wauw een dikke 10, dat is fantastisch, dankjewel! En wat zijn dat de laarzen perfect zitten en helemaal naar wens zijn. Bedankt voor het schrijven van deze perfecte review:)
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.
Keurig netjes ingepakt bezorgd, inclusief een handgeschreven persoonlijk berichtje, top!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Prachtige schoenen, hopelijk ga je ze met veel plezier dragen! We willen je bedanken voor deze mooie review:)

Tevreden klant 👍🏼

Netjes te woord gestaan, snelle levering met een persoonlijk kaartje! Helemaal blij met jullie service!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij worden helemaal blij van je woorden. Heel veel plezier van je schoenen en hopelijk tot een volgende keer:)
Leuk kaartje erbij 😉
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Veel plezier van je aankoop.
Super snelle en goede service Zelfs een zelf geschreven kaartje erbij. Dat is met dat beetje extra.
Antwoord van Van Dael Schoenen
We geloven in dat beetje extra, en vinden extra leuk dat je het zelfs opmerkt en waardeert:) Bedankt voor je support en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
ze zien er gedragen uit, veel plooien in de schoenen
Antwoord van Van Dael Schoenen
Dankjewel voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons oprecht dat de uitstraling van de schoenen niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling en het is ook zeker niet de bedoeling dat schoenen er gedragen uitzien. Deze hadden dan niet verzonden mogen worden! Het kan soms zo zijn door het gebruik van zacht kalfsleer dat de schoenen na 2 à 3 keer passen al plooien laten zien. We willen dit graag met je oplossen. We bieden je daarom de mogelijkheid om de schoenen kosteloos aan ons te retourneren. Neem alsjeblieft contact met ons op via service@vandaelschoenen.nl, zodat we dit snel kunnen regelen. Nogmaals bedankt voor je openheid en laten we dit samen oplossen.😊
Bedankt voor je beoordeling!
Dr Martens gekocht voor mijn moeder als verjaardagscadeau. Snelle levering (volgende dag thuisbezorgd). Schoenen van goede kwaliteit, tegen scherpe prijsje (black friday), dus ik ben er helemaal blij mee. 😍
Antwoord van Van Dael Schoenen
Wat geweldig om te horen dat je moeder blij is met haar verjaardagscadeau! Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Wij wensen je moeder heel veel plezier met haar nieuwe Dr. Martens! :)
Snel en verzorgd verzonden, mooie en goede schoenen, netjes verpakt, vriendelijk handgeschreven kaartje
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je mooie woorden! We streven er altijd naar om bestellingen snel en zorgvuldig te verzenden, en het doet ons enorm goed te weten dat je blij bent met de mooie schoenen. Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

Dik tevreden!

Een prachtige uitgebreide collectie, een plezierig goed-werkende website en een snelle levering van de order! Chapeau! Ik heb écht geen verbeterpunt!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je genoten hebt van onze collectie, de soepele werking van onze website en de snelle levering van je bestelling. Jouw enthousiasme is onze drijfveer! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, en als je ooit toch een suggestie hebt, staan we altijd open voor nieuwe ideeën. Maar voor nu: geniet vooral van je aankoop! :)

Goede service van een mooie schoen!

Online besteld, netjes verpakt en snel bezorgd, dank voor de goede service
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat alles naar wens was en dat je tevreden bent met je aankoop. Heel veel plezier van je nieuwe schoenen en hopelijk tot de volgende keer:)
Heel snel geleverd!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze review. Je nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! We doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te versturen!
Snelle goeie levering met nog een leuk kaartje erbij (Toppie)
Antwoord van Van Dael Schoenen
Het is altijd ons streven om niet alleen kwaliteit te leveren, maar ook een beetje persoonlijkheid toe te voegen. Schoenen kopen is ook een cadeautje voor jezelf:) Bedankt voor je support en veel plezier met je mooie schoenen!
24 nov 2023

Topwinkel

Hele fijne service en een goede prijs voor goede schoenen
Antwoord van Van Dael Schoenen
Wat leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze winkel! We zijn blij dat onze service en de kwaliteit van onze schoenen aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je lovende woorden en tot de volgende keer:)