Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen
Beoordelingen:

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden311 beoordelingen in totaal  

4,82
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

de meest kritische beoordeling

13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(1)
Resetten
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nicht reif für online Handel, Storno und zu wenig Geld erstattet

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag
Beoordeling melden
Antwoord van Van Dael Schoenen
17 feb 2024
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring, hoewel het spijtig is om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het spijt ons te horen dat we hierin niet zijn geslaagd in uw geval. Na intern overleg willen we wel benadrukken dat we ons uiterste best hebben gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat onze communicatie niet voldoende was. Met betrekking tot uw bestelling vanuit het buitenland, begrijpen we de frustratie die kan ontstaan wanneer een bestelling niet naar tevredenheid wordt afgehandeld. We willen graag verduidelijken dat we ons best hebben gedaan om het pakket naar u te verzenden en er zijn gelijk passende alternatieve geboden. Wij streven we er altijd naar om onze klanten te informeren en te ondersteunen bij eventuele problemen die zich voordoen. Zoals aangegeven waren er omstandigheden waardoor wij onverwachts een dag gesloten waren, waardoor de reactie op uw mail een dag later kwam dan normaal. Wat betreft de terugbetaling, deze is volledig en correct naar u overgemaakt en na verificatie met de bank zien wij dat u het bedrag ook echt volledige heeft ontvangen, gelukkig. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons positief te maken.
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te Klein
Beoordeling melden
Antwoord van Van Dael Schoenen
17 feb 2024
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat jammer dat de schoenen te klein waren:( Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op via service@vandaelschoenen.nl.
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het verzenden in inpakpapier is niet zo handig als het retour moet en geen duidelijk retourneleid, voor eigen rekening was me niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Van Dael Schoenen
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat het verzend-/retourproces niet helemaal duidelijk voor je was. Wij hebben op onze website wel al onze verzend- en retourspecificaties vermeld. Zowel onze redenen voor het gebruik van het inpakpapier, als het retourneren voor eigen rekening, staan hier vermeld: https://www.vandaelschoenen.nl/service/ Wij zullen je review meenemen in verder ontwikkelingen en kijken of we dit kunnen verduidelijken. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en hopelijk tot een volgende keer!
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Precieserkijken 👀

Precieser kijken 👀
Beoordeling melden
Antwoord van Van Dael Schoenen
8 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Van Dael Schoenen
3 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.