Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden311 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

Belofte om binnen 24u te ontvangen maar krijg al sinds gisteren de melding dat men niet weet wanneer het geleverd zal worden
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Alle bestellingen die voor 17:00 uur worden geplaatst, zullen wij dezelfde dag nog verzenden (afgeven bij de post). Daarna hebben wij geen invloed op de verzendtijd. Normaal gesproken is de levertijd 1 à 2 werkdagen in Nederland, maar met de drukte van de feestdagen kan het zijn dat sommige pakketten er helaas langer over doen. Kortom, wij zullen nooit beloven dat je je pakket binnen 24 uur hebt, dus we vinden het erg vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zouden dit graag verder voor je willen uitzoeken. Zou je een e-mail kunnen sturen naar service@vandaelschoenen.nl? Dan gaan we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je nieuwe schoenen kunt ontvangen! :)
ze zien er gedragen uit, veel plooien in de schoenen
Antwoord van Van Dael Schoenen
Dankjewel voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons oprecht dat de uitstraling van de schoenen niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling en het is ook zeker niet de bedoeling dat schoenen er gedragen uitzien. Deze hadden dan niet verzonden mogen worden! Het kan soms zo zijn door het gebruik van zacht kalfsleer dat de schoenen na 2 à 3 keer passen al plooien laten zien. We willen dit graag met je oplossen. We bieden je daarom de mogelijkheid om de schoenen kosteloos aan ons te retourneren. Neem alsjeblieft contact met ons op via service@vandaelschoenen.nl, zodat we dit snel kunnen regelen. Nogmaals bedankt voor je openheid en laten we dit samen oplossen.😊