Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

14 jan 2024
Te Klein
17 feb 2024
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat jammer dat de schoenen te klein waren:( Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op via service@vandaelschoenen.nl.
2 aug 2023
Het verzenden in inpakpapier is niet zo handig als het retour moet en geen duidelijk retourneleid, voor eigen rekening was me niet duidelijk.
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat het verzend-/retourproces niet helemaal duidelijk voor je was. Wij hebben op onze website wel al onze verzend- en retourspecificaties vermeld. Zowel onze redenen voor het gebruik van het inpakpapier, als het retourneren voor eigen rekening, staan hier vermeld: https://www.vandaelschoenen.nl/service/ Wij zullen je review meenemen in verder ontwikkelingen en kijken of we dit kunnen verduidelijken. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en hopelijk tot een volgende keer!
9 aug 2023

Precieserkijken 👀

Precieser kijken 👀
8 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.
2 aug 2023
3 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.