Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden311 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

3 mrt 2024
Supersnel geleverd
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg benieuwd naar je positieve en/of negatieve ervaring. Mocht je deze nog met ons willen delen dan kan je contact opnemen met service@vandaelschoenen.nl.
11 nov 2023
23 nov 2023
28 sep 2023
Alles soepel verlopen, bestelling onbeschadigd aangekomen
30 sep 2023
Fijn dat je schoenen goed zijn aangekomen en dat het bestel proces goed is verlopen. Bedankt voor het schrijven van deze review en hopelijk tot de volgende keer!
25 sep 2023
Het kleine persoonlijk briefje in de verpakking, heel attent.
30 sep 2023
Bedankt voor deze mooie, positieve review!
21 sep 2023
20 sep 2023
24 aug 2023
vertrouwelijk en goed ontvangen
9 sep 2023
Fijn om te horen dat je de schoenen goed hebt ontvangen en bedankt voor het schrijven van deze review!
24 aug 2023
9 sep 2023
19 aug 2023
Duidelijke site met veel keuze
8 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review!
14 aug 2023
Snelle levering en duidelijke site
8 sep 2023
Bedankt het schrijven van deze positieve review!
24 jul 2023
Het persoonlijke kaartje was er mooi bij.
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review!
YV
Yolanda V.
Purmerend
Mooie en goed functionerende website, mooie merken/schoenen, snelle levering, netjes verpakt. Blij!
28 jun 2023
Ook wij worden blij van het lezen van deze review, dankjewel!
16 mei 2023

prima service, snelle bezorging

snelle reactie op chatbericht. Schoenen snel verstuurd. Attent dat zat er een kaartje bij zat.
19 mei 2023
Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen via WhatsApp en dat de schoenen snel zijn bezorgd! Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen:)
16 mei 2023
19 mei 2023