Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nlReviews

: 4.292Goed

4,15

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Phone-Factory.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Phone-Factory.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Phone-Factory.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Phone-Factory.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

1.123 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.292 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


7 aug. 2022 
van L S.
ShieldCase® Shock case Samsung Galaxy S10 (transparant) besteld. De beschermhoeken werken uitstekend tegen vallen (en ik kan het weten (-: ). De drukplekken bij de knoppen zijn flexibel, waardoor de bediening soepel gaat (in tegenstelling tot hetzelfde soort hoesjes van andere merken). De randen zijn flexibel, de achterkant is van hard plastic. Hierdoor verkleurt de achterkant niet na verloop van tijd en blijft de kleur van je telefoon goed zichtbaar. Nadeel: Na anderhalf jaar liet rand los. Voordelen wegen toch op tegen nadelen, daarom opnieuw besteld. Phone-Factory levert snel en door de brievenbus.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


14 jul. 2022
Wel goede snelle handeling toen ik het verkeerde product kreeg, maar de kwaliteit van de producten zelf is echt beneden de verwachting. Applewatch strap had na 1 dag dragen al kleine scheurtjes en de telefoon case is super dun, en geeft geen bescherming. De kleur/design is daarnaast ook erg goedkoop gespoten dat er erg makkelijk afkomt in aanraking met omgeving etc
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(134)
 Geverifieerde beoordeling
30 aug. 2022
Ik kreeg een heel ander hoesje binnen. Vervolgens krijg je geen reactie als je dit mailt.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
30 aug. 2022
Hi Sarah, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat wij op 24 augustus een reactie hebben gegeven op jouw mail. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op gekregen. Ik hoor graag van je!
 Geverifieerde beoordeling
18 aug. 2022
Ze stuurden de verkeerde terwijl ik had besteld wat ik wou en en zeggen ze dat het uitverkocht was maar het is nog steeds beschikbaar op de website. Dus ze zeggen op de website niet dat het uitverkocht was maae sturen de verkeerde op.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
30 aug. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een fout hoesje van ons hebt gekregen. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat we je verder kunnen helpen! Ik wens je een hele fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
6 aug. 2022
De kleur komt niet overeen met de foto 😙
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
10 aug. 2022
Hey, Bedankt voor je review. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij staan klaar om je verder te helpen om vragen of problemen op te lossen. Mijn collega zal contact met je opnemen! Fijne dag :)
 Geverifieerde beoordeling
7 aug. 2022
Ik heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
10 aug. 2022
Hey Glenn, Bedankt voor je review. Door de drukte bij BPost kan het wat langer duren voordat de bestelling binnen is. Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen! Ik wens je een hele fijne zonnige dag!
 Geverifieerde beoordeling
9 aug. 2022
Aliexpress hoesjes
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
10 aug. 2022
Goedemiddag M, Bedankt voor je review. Ik zal aan mijn collega van de klantenservice vragen of ze contact met je opnemen zodat ze kunnen helpen om het probleem op te lossen! Fijne dag vandaag!
 Geverifieerde beoordeling
2 aug. 2022
Slechte info
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
4 aug. 2022
Hey Tom, Bedankt voor je review. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice? Zij staan klaar om je verder te helpen met vragen of problemen. Mijn collega zal contact met je opnemen! Fijne dag :)
 Geverifieerde beoordeling
5 jan. 2022
Ik heb vorige week een screenprotector besteld maar helaad de verkeerde protector ontvangen, kan gebeuren natuurlijk dus ik stuur een mail over dit gebeuren en hoor helemaal niks terug. In de mail heb ik aangegeven dat ik een de juiste maat protector wel nog wil ontvangen en de verkeerde terug kan sturen. Uiteindelijk geen reactie maar wel een mail ontvangen over een beoordeling dus dan maar zo. Ook op de website staat dat er telefonisch geen contact opgenomen kan worden en dat het alleen via de mail kan, let dan ook op de mailtjes die er binnen komen.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
27 jan. 2022
Goedemorgen Gökhan, Super vervelend dat één van onze magazijnhelden een verkeerde maat heeft opgestuurd. Via ons systeem kan ik zien dat je probleem is opgelost door een medewerkster van onze klantenservice. Wij horen graag of je nu wel tevreden bent. Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
19 mrt. 2022
In plaats van een IPhone 13 pro hoesje een IPhone 13 hoesje opsturen. Hoe moeilijk kan het zijn. In het retourproces moet je eerst op toestemming van bedrijf wachten voordat je retourlabel kan aanmaken en heb je enkel de keuze om een ander of nieuw product te bestellen. Geld terug ontbreekt als optie. Overigens kreeg ik geld wel terug nadat ik op retourformulier deze opties had doorgekrast en er handmatig geld terug bij had geschreven.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
1 apr. 2022
Hi Bert, Wij hebben je bestelling vergoed, in een eerder bericht naar ons had jij gedreigd met een review als we het niet zouden oplossen. Het betreurt ons dan dat je deze als nog hebt geplaats terwijl het probleem al is opgelost. Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
26 apr. 2022
Het hoesje ziet er op de foto sowieso mooier uit. Daarnaast is het hoesje zo belachelijk stug dat ik elke keer mijn hele broekzak uit de broek trek als ik mijn telefoon even uit mijn zak wil halen. Ik kan dus nooit iets anders bij mijn telefoon stoppen. Hier ben ik ook achter gekomen nadat ik mijn ov-chipkaart kwijt was. Deze is namelijk ook door het hoesje uit mijn broekzak gegaan.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
24 feb. 2022
Niet op voorraad!!! Het product wat ik besteld heb was niet op voorraad. Ik heb gevraagd naar de eventuele verwachte leverdatum. Als dit niet binnen en paar weken zou zijn heb ik gevraagd het geld terug te storten. Ik wil geen ander product met als extraatje een gratis screenprotector. Ik wil heel graag antwoord op de mail die ik 17-2-2022 naar Bart gestuurd heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
3 mrt. 2022
Hi M, Bedankt voor je toelichting in je bericht. Ben het gaan uitzoeken en ik zie dat de bestelling aan je is vergoed. Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan horen wij graag van je. Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
9 mei 2022
Ik heb voor Mijn Galaxy S20 Ultra een screenprotector besteld en het duurde 4 dagen voordat het aankwam maar het was de verkeerde maat. Ik wacht nu al een week op een retouraanvraag en dat kost net zo duur blijkbaar als de kosten van de screenprotector zelf. Wat een slecht bedrijf! Bestel hier alsjeblieft niet mensen, wees opgelet voor dit malafide bedrijf.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 apr. 2022
De levering was erg snel. Het product is echter heel slecht. Het betreft een hoesje voor de oplader van een airpodpro.. elke keer wanneer je de oordopjes eruit wil halen valt laat het bovenste gedeelte los. Jammer. Ik ga opzoek naar een ander hoesje. Hier heb ik niks aan
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
11 apr. 2022
Goedemorgen, Het probleem van je bestelling is zeker niet de bedoeling. Ik heb zojuist mijn collega je een bericht laten sturen zodat wij zo snel mogelijk het probleem voor je oplossen. Check je mail :-) Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
19 jun. 2022
Verkeerd telefoon hoesje geleverd, netjes retour aangevraagd. Klantenservice werkt traag. Allerlei gedoe met foto’s maken etc…erg omslachtige service!! Wacht nog steeds op antwoord en heb na ruim een week het hoesje nog niet retour kunnen sturen….ik bestel hier niets meer
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
20 jun. 2022
Hey, Wat vervelend dat jij niet tevreden bent met onze service. Wij hebben je een bericht gestuurd op 14 juni jl. en daar heb jij 19 juni jl reactie opgegeven. Het gebeurt wel eens dat de verkeerde maat is gestuurd of zelf een verkeerde maat hebt besteld. vandaar dat wij ter bevestiging een foto vragen van de verpakking. Ik zal mijn collega vragen om even contact met je op te nemen via onze klantenservice. Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2022
Bestelling teruggestuurd, maar nooit me geld terug ontvangen. Vervolgens moet ik mijn beoordeling wijzigen zodat ik mijn geld terug krijg, dat heb ik gedaan en dan word je gewoon voor gek gehouden. Het is een liegende bende. Zeer slechte service dit.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
14 apr. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor je uitleg in je review. Mijn collega van de klantenservice had deze vergoed. Ik ga het uitzoeken en zal contact met je opnemen. Fijne dag!
 Geverifieerde beoordeling
6 jun. 2022
ik heb een donker blauw hoesje besteld order 10400840 het hoesje wat jullie naar mij verzonden hebben was niet donker blauw ik heb het hoesje op 26 mei terug gestuurd na betaling van 6.75 euro tot op heden heb ik niks meer gehoord van jullie Dick
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 dec. 2021
Op 23/12 heb ik een hoesje besteld. Door de feestdagen begrijp ik zeker dat er vertraging is, maar vandaag 31/12 heb ik nog steeds niets ontvangen. Dus het product op zich kan ik niet beoordelen, enkel de levering, die nog steeds niet gebeurd is.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 jul. 2022
ik had een hoesje gekocht voor mijn telefoon op de site stond er dat de kleuren mooi overeen kwamen. toen ik het hoesje kreeg zag ik dat het een glimmende versie was en ook een totaal andere kleur groen was dan was beschreven.
Beoordeling melden
Antwoord van Phone-Factory.nl
14 jul. 2022
Hi Thijs, Bedankt voor je feedback! Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen zodat we je verder kunnen helpen! Fijne dag :D!
 Geverifieerde beoordeling
24 dec. 2021
Meer dan 1 week geleden besteld en nog niets ontvangen. Als het vandaag niet geleverd wordt is dit een kerstkado dat niet gegeven kan worden. Mogelijk kunnen hier ook niet veel aan doen en ligt het aan De bezorgdiensten....
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
30 dec. 2021
Heb 22 december hoesje besteld niets gekregen woensdag gebeld zeiden dat het bij de post kwijtgeraakt was kon andere kleur krijgen zou ik later op de dag over terugbellen maar nu helemaal niet meer telefonisch te bereiken
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2021
Telefoon hoesje besteld voor 10,95, maar de verkeerde gekregen en vervolgens er achter gekomen dat het zelfde hoesje bij bol.com 5,95 kost en vanuit jullie verstuurd wordt. Enorm teleurgesteld! Dubbel betaald.
Beoordeling melden