Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2021
Phone-Factory.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
De plastic beschermlaag kan naar glas verandert worden. Maar de telefoon hoesjes zijn goed en sterk daar ben ik wel blij mee. Alleen de beschermlaag.

21 mei 2023
Website is niet voldoende duidelijk als je je order nog wenst te wijzigen. Ik had per abuis het verkeerde model bestemd. Er staat op de website dat je dan direct dient te mailen en het juiste product wordt opgestuurd. Ik had ze binnen 7 minuten gemaild na het doen van de bestelling. Pas 1 dagen later een reactie.. Logisch dat hij dan al verzonden is… Nu is mijn retour niet aangekomen en ben ik m’n geld kwijt en het hoesje. Ik bestel hier niet meer. Samengevat: duurkoop en geen duidelijke info daarover op de site.

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

De kleur van het hoesje komt niet overeen met de foto en beschrijving
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Meryem, Wat vervelend om te horen dat de kleur niet overeenkomt. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je opneemt om te kijken voor een oplossing. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Wordt beoordeeld
Bestelling is nooit aangekomen. En klantenservice niet bereikbaar. Alles betaald maar geen producten.
Bedtel niet ontvangeb
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Payat, Bedankt voor je review, wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of ze contact met jou kunnen opnemen. Zodat ze kunnen kijken voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Ik krijg dagelijks mailtjes terwijl ik me al heb afgemeld. Wordt helemaal ondergespammed; hier bestel ik niet meer.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Kaya, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de marketing mails. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je word overspoelt hierdoor. Ons excuses hiervoor ! Ik heb er voor gezorgd dat je geen mailtjes meer ontvangt. Ik hoop ondanks alles dat je toch nog een keer onze webshop bezoekt. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Na meer dan een week na de bestelling, nog niets ontvangen, ook geen antwoord op de door mij schriftelijk, gestelde vragen.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Roos , Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is ontvangen. Ik zie echter dat er al contact is geweest met de klantenservice afdeling. Ik hoop dat alles is opgelost. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet
18 mei 2023
The iPhone case I bought was supposedly going to protect my phone in case of a fall. It took a small fall to crack my screen, it had protection, but I had to change it. 14 eur for a case plus 30 for the repair. I want my money back!!!