Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2021
Phone-Factory.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
De plastic beschermlaag kan naar glas verandert worden. Maar de telefoon hoesjes zijn goed en sterk daar ben ik wel blij mee. Alleen de beschermlaag.

21 mei 2023
Website is niet voldoende duidelijk als je je order nog wenst te wijzigen. Ik had per abuis het verkeerde model bestemd. Er staat op de website dat je dan direct dient te mailen en het juiste product wordt opgestuurd. Ik had ze binnen 7 minuten gemaild na het doen van de bestelling. Pas 1 dagen later een reactie.. Logisch dat hij dan al verzonden is… Nu is mijn retour niet aangekomen en ben ik m’n geld kwijt en het hoesje. Ik bestel hier niet meer. Samengevat: duurkoop en geen duidelijke info daarover op de site.

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

kleuren beter laten zien

Materiaal van het hoesje is goed, maar kleur kwam niet overeen met de foto
Zelf ontworpen hoesjes van enorm slechte kwaliteit, na amper een dag liet de eerste letter al los en van het andere hoesjes lieten al stukjes van de foto los. Na 2 dagen was het helemaal ellende en bleef er steeds minder van de foto over. Wel netjes opgelost en mijn geld teruggekregen, vandaar 2 sterren want de oplossing was netjes. Maar nogmaals een bestelling, nee helaas dat zit er niet in
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Danielle, Bedankt voor je review, en nogmaals sorry voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat het is opgelost door de klantenservice afdeling. Ondanks het ongemak wens ik je een fijne dag toe ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Ik krijg dagelijks mailtjes terwijl ik me al heb afgemeld. Wordt helemaal ondergespammed; hier bestel ik niet meer.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Kaya, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de marketing mails. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je word overspoelt hierdoor. Ons excuses hiervoor ! Ik heb er voor gezorgd dat je geen mailtjes meer ontvangt. Ik hoop ondanks alles dat je toch nog een keer onze webshop bezoekt. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

Slechte kwaliteit

Na anderhalve week!!! is dit het resultaat. Verjaardagscadeau voor kleinzoon; toch wel zeer teleurstellend.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te zien dat de bestelling niet naar wens is. Wij willen dat natuurlijk met je oplossen. Zojuist is er een e-mail gestuurd om je verder te helpen. Fijne dag!
Wordt beoordeeld
Bestelling is nooit aangekomen. En klantenservice niet bereikbaar. Alles betaald maar geen producten.
De kleur van het hoesje komt niet overeen met de foto en beschrijving
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Meryem, Wat vervelend om te horen dat de kleur niet overeenkomt. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je opneemt om te kijken voor een oplossing. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Het hoesje is niet van goede kwaliteit wel snel verzonden
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Eva, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je de kwaliteit wat minder vind. Ik zal vragen aan mijn collega's van de klantenservice afdeling of ze contact met je kunnen opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Bedtel niet ontvangeb
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Payat, Bedankt voor je review, wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of ze contact met jou kunnen opnemen. Zodat ze kunnen kijken voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
10 mrt 2024

Verzenden en retouneren is vreselijk

Pakketje zou volgens de site dezelfde dag nog komen, maar kwam pas na 4 dagen. Hoesje voor de iphone 12 was te klein en paste niet. Voor het retouneren moet je geld betalen en daarna is het vervolg proces heel vaag. Ik heb mn pakketje nog steeds niet weten te retouneren. De ene webpagina zegt dat het pakket wordt opgehaald, de andere dat het in de brievenbus moet?
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hi Ellis, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je bestelling wat later is gekomen dan normaal. Voor het retourneren kost het inderdaad geld indien je kiest om je geld terug te krijgen. Omruilen voor een ander product is wel gratis. Ik zie inmiddels dat het gelukt is met je retour aanvraag. We zien graag je retour tegemoet deze kun je gewoon in de brievenbus stoppen. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Ik heb een vraag gesteld over een retour.Geholpen door verschillende mensen en geen duidelijk antwoord over eventueel ruilen/retourneren.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste R.Koolen-pijpstra, Bedankt voor je bericht, ik zie dat mijn collega's achter de schermen hard bezig zijn om jouw omruiling in gang te zetten. Ik zal vragen aan de klantenservice of ze jouw een een update kunnen geven. Bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
Na meer dan een week na de bestelling, nog niets ontvangen, ook geen antwoord op de door mij schriftelijk, gestelde vragen.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Beste Roos , Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is ontvangen. Ik zie echter dat er al contact is geweest met de klantenservice afdeling. Ik hoop dat alles is opgelost. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet
21 mei 2023
17 mei 2023

Het hoesje staat aangegeven dat die…voor iPhone 13 is en past niet

Het hoesje staat aangegeven dat die voor iPhone 13 is op de site. Dit past echter niet want de 13 heeft 3 camera’s
18 mei 2023
The iPhone case I bought was supposedly going to protect my phone in case of a fall. It took a small fall to crack my screen, it had protection, but I had to change it. 14 eur for a case plus 30 for the repair. I want my money back!!!
19 mei 2023
Bescherm laagje voor mijn s10+ lijkt niet op wat ik bestelde. Je verwacht dat het mooi zou passen. Nee aan alle kanten te klein. Ga het niet gebruiken.