Certificaat voor photowall.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 53 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 116 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

de "schilderijen" zijn precies wat ik ervan verwacht had.
keurig verpakt
heel makkelijk zelf in elkaar te zetten
het ruikt wel even een beetje chemisch maar dat trekt weg na een halve dag.
makkelijke web-site ook.

Uitstekende klantenservice
Mooie kwaliteit
5.00

Alles is goed gegaan. Ik ben zeer tevreden.

Goede kwaliteit, snelle levering
4.00

Een tijdige update m.b.t. de leveringsdag en tijdstip zou beter kunnen. Nu alleen bericht ontvangen wanneer het product ongeveer geleverd wordt.

Heel tevreden

Perfect
5.00

Tevreden en ik heb nog wensen en plannen.
4.33

Liever preciezer duidelijk wanneer en hoe laat pakket zal verschijnen...
4.67

De levering werd na 4 dagen gebracht. Het behang is goed te plakken en is minstens een uur daarna nog licht te verschuiven zonder dat het scheurt. Alle 7 rollen sloten precies op elkaar aan. Bij een nieuwe muur dient.de lijm 2keer opgebracht te worden. Het resultaat voldoet aan de verwachting.
5.00

Prachtig behang, lekker stevig materiaal. Behanglijm wordt bijgeleverd. Blij met de keuze. Tip koop 5 cm meer hoogte, dan heb je bij een hoogte verschil van de muur een beetje speling

Perfect geregeld

Zeer tevreden.
goede en snelle communicatie.
goede service.
prachtig behang
5.00

Precies op bestelde afmetingen geleverd. Kleuren zoals op afbeelding.

Zeer tevreden
4.33

Nu alleen nog de muur egaal wit maken en dan kan ik gaan behangen. Volgende week vertel ik het resultaat.
5.00

Zeer tevreden over zowel de kwaliteit als de levering. Bij mijn tweede bestelling gekozen voor een print op canvas doek. Voortreffelijke aflevering. Zeer gemakkelijk in elkaar te zetten. Ik kan niet meer dan zeer tevreden zijn. Chapeau
5.00

Prima kwaliteit behang, echter heel erg vervelend dat je de laatst baan in de lengte zelf moet snijden als je een afwijkend formaat besteld.
3.67

oke
5.00

snelle service, en perfect verpakt voor verzending.
4.00

u vraagt te snel om beoordeling. Kan materiaal pas testen ma toepassing
4.33

Levering was op tijd en het product goed van kwaliteit: scherpe print en de instructie om banen naast elkaar te plakken (ipv over elkaar heen) waardoor de naden minder zichtbaar zijn. Mooi resultaat op de muur

Heel compact geleverd . Goede toelichting voor het monteren, waardoor
het heel makkelijk in elkaar te zetten was.
4.33

Super tevreden. Snelle antwoorden op onze vragen en meedenkende mederwekers. Wij hebben twee super mooie wanden. Echt een aanrader
4.67

Hoewel ik de fotobehang nog niet heb opgeplakt, ziet het er zeer professioneel uit. De verpakking is goed. De kwaliteit van de foto op rol is formidabel. Ik heb alle vertrouwen in een goed resultaat

3.00
Redelijk

Nee. Ik heb nog steeds, na een hele week wachten NIETS ontvangen en ben behoorlijk verontwaardigd dat ik nu een tevredenheid beoordeling moet invullen. Er is niets geleverd.
Ik heb gebeld met klantenservice. Zij zouden mij terugbellen. Ik ben geen enkele keer gebeld of gemaild.
Daarom ben ik zeer ontevreden.
1.00
Slecht

verliep prima. Geen problemen
4.00

super kwaliteit en zeer snelle levering
5.00

Vriendelijke klantenservice die heeft geholpen bij het maken van het zelf ontworpen behang, vakkundige levering en mooi resultaat.

Prima en snel
4.00

Het behang ziet er net iets anders uit dan op de foto. Maar verder zijn de kleuren en het papier uitstekend
4.67

Goed product, snelle levering en service
4.67

Snelle levering. Kwalitatief zeer goede afdruk. Eenvoudig te verwerken volgens handleiding.
5.00

Ik ben op alle punten zeer tevreden Ik zal zeker vaker gebruik maken van deze site en mijn ervaringen delen met anderen.
5.00

Jammergenoeg kan ik nog niets over het eindresultaat zeggen: nog geen tijd gehad om te behangen), maar het ziet er allemaal goed en verzorgd uit.
4.33

Mooi behang (uitdagend om te plakken, lastiger dan gewoon behang).
Mooi systeem wat betreft plakvolgorde(1 rol, zelf knippen, met nummering). Maat zoals besteld.
Vandaag geplakt, zoon is er blij mee (Morgen check eindresultaat )

precies zoals afgesproken

Binnen 2 uur na bestelling is het produkt geprint en verpakt. Kan niet beter

alles is prima verlopen.

photowall.nl

photowall.nl werd op 26-09-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Box 2032 | Fraktflygargatan 18

Zweden
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Niklas Johansson
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met photowall.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen