Certificaat voor photowall.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 51 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 139 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle service, goed product
5.00

Super makkelijk te bestellen, erg snel geleverd, niet eens zo moeilijk om te behangen en het eindresultaat op de muur is overweldigend mooi
5.00

Het vlinderschilderij op canvas is net zo mooi zoals mijn verwachting was toen ik het schilderij zag op internet.
Ik bied het aan Basisschool De Vlinder, de school waar ik afscheid ga nemen. Ik ga met vroegpensioen.
Het schilderij vertelt precies zoals wij de kinderen zien in school. Ieder mag er zijn met zijn/haar eigen talenten.
Ik kijk er naar uit om het aan te bieden.

5.00

Geen gebruik hoeven maken van enige service. Het was makkelijk te bestellen, snel ontvangen, goed verpakt, goede kwaliteit ( premium ) en een geweldig resultaat. Onze zoon is helemaal blij.
5.00

Ik vond het zelf een beetje tegenvallen dat ik de poster aan de lange kant zelf moest afknippen/snijden. Datis ruim 2.5 meter netjes recht knippen.

Perfect
5.00

het resultaat is prachtig, ik zal de site photowall zeker aanbevelen.
5.00

Prima levering en van goede kwaliteit
4.00

Bestelling, betaling en het op de hoogte houden van de leveringsstatus uitstekend. De montage instructies duidelijk. Het bestelde product: prachtig

Beeldkwaliteit 6 op 10, pixels teveel uitvergroot

Gewoon super
5.00

Al meerdere bestellingen bij Photowall gedaan en nog nooit problemen gehad.
Zeer hoge kwaliteit.
5.00

Kwaliteit is erg goed. Levering ook.
4.00

Het duurde 9 dagen voordat ik mijn fotobehang in ontvangst kon nemen, hetzou beter zijn als ze dit op de site zouden vermelden ipv 3 a 4 dagen, maar de kwaliteit is uitstekend mooi fotobehang
3.67

photowall.nl antwoordt: 04-04-2017
Dear Gerda, thank you for your review! Production + delivery to the Netherlands usually takes 2-5 working days. I can see that the delivery of your order took slightly longer than this, and we apologize for the delay. If you have any questions, please contact us on customerservice@photowall.nl or 020-2410570! Best regards, Jennifer Johansson, Photowall

De kwaliteit van het bestelde papier Is niet helemaal zoals geadverteerd. Mooi maar minder kwalitatief dan verwacht.
3.00
Redelijk

photowall.nl antwoordt: 21-03-2017
Dear Bart, We're sorry to hear that you aren't entirely happy with your wallpaper, and we will contact you about this shortly. Thanks for getting in touch with us! Best regards Jennifer Photowall

Het behang was goed verpakt, duidelijk in gebruik en de bijgeleverde behangplaksel was super.
5.00

mooi en goed product. perfecte levering, helemaal compleet. we hebben een prachtige wand.
4.33

Prachtige fotowand met amandelbloesem van van Gogh, schitterend
5.00

Prachtig behang Goede handleiding en goed en duidelijk in volgorde verpakt. Hier bestel ik vaker.
5.00

de poster was groter dan besteld. vond mijn zoon niet erg. ik had het afgemeten met meubels e.d. nu komt het overal achter. dat is zonde. het is een prachtige poster daar is absoluut helemaal niets mis mee
3.33
Redelijk

Lange verzendtijd, maar verder super
4.67

de "schilderijen" zijn precies wat ik ervan verwacht had.
keurig verpakt
heel makkelijk zelf in elkaar te zetten
het ruikt wel even een beetje chemisch maar dat trekt weg na een halve dag.
makkelijke web-site ook.

Uitstekende klantenservice
Mooie kwaliteit
5.00

Alles is goed gegaan. Ik ben zeer tevreden.

Goede kwaliteit, snelle levering
4.00

Een tijdige update m.b.t. de leveringsdag en tijdstip zou beter kunnen. Nu alleen bericht ontvangen wanneer het product ongeveer geleverd wordt.

Heel tevreden

Perfect
5.00

Tevreden en ik heb nog wensen en plannen.
4.33

Liever preciezer duidelijk wanneer en hoe laat pakket zal verschijnen...
4.67

De levering werd na 4 dagen gebracht. Het behang is goed te plakken en is minstens een uur daarna nog licht te verschuiven zonder dat het scheurt. Alle 7 rollen sloten precies op elkaar aan. Bij een nieuwe muur dient.de lijm 2keer opgebracht te worden. Het resultaat voldoet aan de verwachting.
5.00

Prachtig behang, lekker stevig materiaal. Behanglijm wordt bijgeleverd. Blij met de keuze. Tip koop 5 cm meer hoogte, dan heb je bij een hoogte verschil van de muur een beetje speling

Perfect geregeld

Zeer tevreden.
goede en snelle communicatie.
goede service.
prachtig behang
5.00

Precies op bestelde afmetingen geleverd. Kleuren zoals op afbeelding.

Zeer tevreden
4.33

Nu alleen nog de muur egaal wit maken en dan kan ik gaan behangen. Volgende week vertel ik het resultaat.
5.00

Zeer tevreden over zowel de kwaliteit als de levering. Bij mijn tweede bestelling gekozen voor een print op canvas doek. Voortreffelijke aflevering. Zeer gemakkelijk in elkaar te zetten. Ik kan niet meer dan zeer tevreden zijn. Chapeau

photowall.nl

photowall.nl werd op 26-09-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Box 2032 | Fraktflygargatan 18

Zweden
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Niklas Johansson
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met photowall.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen