internet-babyshop.comReviews

5531MB Bladel
Sanne Michiels

Beoordelingen voor internet-babyshop.com

90 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hartstikke leuk cadeautje heb ik mogen geven aan mijn lieve buurvrouw die net bevallen is. Het was ontzettend leuk in de smaak gevallen. En ze vond het heel lief. Ideaal als cadeau voor de baby. Helaas had ik geen foto genomen.

De bestelling van de hoes voor een Maxi cosi Axxis ging goed, wel jammer van de hoge verzendkosten . Ook de levering ging goed. Maar helaas paste de hoes niet en wilde ik die terugsturen. Maar ook de retour kosten zijn voor eigen rekening. Ik zal nooit meer iets bij ze bestellen en geef dit ook aan vrienden door.

Beoordelingen voor internet-babyshop.com

Levert wat je nodig hebt
Leuke producten en snelle levering.
Goede en snelle bezorging
Online winkelen prettig Helaas beoogde artikel uitverkocht. Levering in 2 doosjes, waarom en ook nog eens 2 grote plastic zak in de dozen, overbodig gezien milieu. Verder ben ik verrast hoeveel er verkrijgbaar is, via TOM, nog nooit van gehoord of gelezen.
Snelle levering, goed verpakt. Helaas toch een mankement. Snelle reactie hierop en gelijk een nieuw product toegestuurd gekregen. Fijn website(s) en veel keuze voor goede prijzen.
de bestelwijze, betaling en afhandeling was prima. de kleuren van het pyamaatje vielen tegen. Jammer maar ik had het op laten sturen naar de pasgeborene dus kon niet meer ruilen.
Speelgoed op tijd, goed verpakt en onbeschadigd ontvangen. Ëen item terug gestuurd. Nu afwachten of ze het geld snel terug storten
De afmetingen van de tent komen niet overeen met die beschreven door de fabrikanten (Fout van de fabrikant). Past sowieso.
Box muziek mobiel gelukkig niet zo hard zodat de baby gewoon kan door kan slapen en werkt naar behoren.
Het product was op tijd, ziet er heel mooi uit. Het was goedkoper dan overal waar ik het kon vinden.
Sehr gutes Angebot und leichte Bestellung. Gute Beschreibung der Artikel und schnelle Lieferung
Zeer mooie kwaliteit! Zachte eerlijke stof en heel fijn mee-rekkend dus lang draagbaar.
Ik heb een erg leuk muziekdoosje kunnen aanschaffen in de vorm van een knuffelbeestje.
Hele leuke baby spulletjes, precies zoals op de site afgebeeld, snelle levering!
Netjes en op tijd geleverd en de artikelen waren zoals belooft top.
Kwalitatieve producten, snelle levering, goede prijzen en koopjes.