CameraTools.nl

Professionele foto- en videowinkel in Apeldoorn

Beschrijving
Op zoek naar de beste camera, objectief of andere foto- of video-accessoires? Dan ben je van harte welkom bij CameraTools: dé foto- en videospecialist met een prachtige showroom in Apeldoorn en een uitgebreide webshop waar service voorop staat. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe camera of enkel een geheugenkaart nodig hebt, CameraTools neemt de tijd voor je met professioneel advies op maat en alleen de beste merken en producten. Met een bijzonder ruim assortiment, heel veel direct uit voorraad leverbaar, voor een goede prijs snel bij jou in huis. Voor de beste camera’s, objectieven, en alle accessoires die bij fotograferen en filmen komen kijken kun je altijd terecht bij CameraTools!
Camera Tools B.V.
Paramariboweg 41
7333PA  Apeldoorn

Beoordelingen voor CameraTools.nl

4.71 / 5.00

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over CameraTools.nl

vlotte levering en bij klacht perfect geholpen. Chapeau

1 week geleden
Prima bedrijf. Al.meerdere bestellingen geplaatst. Tot nu toe prima. Met name de prijzen zijn fors lager dan elders.

Bij vragen snel antwoord

2 weken geleden
Zeer snel

3 weken geleden
Beloofde levertijd enorm overschreden (+3,5 week)

3 weken geleden
uitstekend. alles werd tijdig geleverd en was in orde.

3 weken geleden
Wachten al een week op spullen die op voorraad zijn

Antwoord van CameraTools.nl
3 weken geleden
Beste Gerda, Zoals gebruikelijk wachten we met het verzenden van de bestelling totdat deze volledig op voorraad is. We wachten echter nog op de door jou bestelde broncolor synchroon kabel. Mocht je een deellevering willen, dan kun je altijd even overleggen met onze klantenservice
3 weken geleden
Het breekbare pakje werd gewoon door de brievenbus gegooid. Gelukkig was het nog heel.

3 weken geleden
Je wordt vriendelijke geholpen en geven een goede voorlichting

3 weken geleden
Ik koop hier al jaren. Deze keer een flits trigger. Hoewel dit product niet op de site stond vermeld, toch binnen 3 dagen in huis na een simpel mailtje. Amazing Ik blijf hier terug komen

4 weken geleden
Concreet antwoord gekregen op een vraag en de levering van de bestelling was conform toezegging.

Gewoon Goed en Betrouwbaar

het was weer super goed.

Vandaag besteld, morgen in huis ging niet helemaal op. Maar 2 daagjes wachten is ook geen ramp. Alles keurig ontvangen.

Exzellent service, Thank you.

Snelle berichtgeving dat het product weer leverbaar was en de bezorging was perfect. Heel tevreden met mijn aanschaf

Bestelling op tijd en in goede orde ontvangen.

mij postcode gaaf aan dat er geen Postnl afhaalpunt in de buurt was? ik weet nu dat er wel een afhaalpunt in de buurt is. ik heb toen mijn huisadres aangevinkt terwijl ik wist dat ik de dag er op niet thuis was.

Alles verliep zoals altijd vlekkeloos

Alles prima