riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.966 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

29 mrt 2023
Als je zakken van 12 kilo op de site zet, lever dat dan ook en niet 2 kilo leveren. zet op de site dan tijdelijk uitverkocht. maar ga niet zomaar wat sturen. ik bestel 2 x 12 kilo en krijg 12x2 kilo geleverd. en niet een keertje maar nu al 2 bestellingen achter elkaar, dus tijd zat gehad om het aan te passen op de site.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Het ziet er zeer smakelijk uit ruikt lekker en mijn lieve oude poesje vind het lekker
Goed voer en snel bezorgd en altijd wel een leuke aanbieding
Goede producten voor onze allergische Labrador en correcte levering
Dovi vindt de brokjes heeerlijk, maar het natvoer eet hij niet

Makkelijk en snel goede produkten…

Makkelijk en snel goede producten geleverd
Snelle levering.
AV
An V.
Hamont

Tevreden klant

Snelle en nette levering. Mijn oude kat vindt het super lekker.
Uitstekend voer en prima informatie erbij .bv over wat te geven bij bv allergieën . De hoeveelheid en hoe over te stappen op het nieuwe voer . In het test pakket zat voldoende in om het inderdaad goed te kunnen testen . Helemaal top . De beloningdsnacks zijn ze helemaal gek op .
MB
Myrthe B.
Eindhoven
Snelle levering. En mijn hondjes doen het super goed op deze brokken. Onze fox heeft wat problemen met haar maag/darmen gehad, dus zij moest hypoallergene brokken. En deze zijn goed in de smaak gevallen.
Niks was gewoon goed
Duidelijke website. Goede arttikelbeschrijving. Voer nu aan het geven. Hond eet het met veel smaak, Afwachten of we hiermee het probleem met voer en darmen oplossen.
Er zijn geen dierenspeciaalzaken die Riverwood verkopen in nabijheid van mijn woonplaats. Dat vind ik erg jammer. Om te bestellen heb je weer extra verzendkosten. Ik heb geen ruimte om grote hoeveelheden op te bergen.

Keuze uit mooie natuurlijke producten

Je moet even ontdekken welk product voor jouw hond het beste is maar dan heb je wel een heel mooi natuurlijk product. Zelf kies ik steeds de kabeljauwhuiden, kunnen mijn Beagles mooi even opkauwen wanneer ik wegga.

Goede service, perfect voer voor franse bull

Perfect voer,onze hond is er blij mee met zijn graan allergie, tevens wordt de bestelling snel geleverd en telefonisch wordt je echt netjes behandeld. Ik ga hier niet meer weg. Groetjes willem meijer uit didam
MJ
Monika J.