riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

643 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.019 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Jullie kunnen er niet aan doen dat mijn bestelling terug aan jullie bezorgd is. Adres was correct! Zal aan bezorger liggen...
De poesjes lusten het niet.
Er zijn geen dierenspeciaalzaken die Riverwood verkopen in nabijheid van mijn woonplaats. Dat vind ik erg jammer. Om te bestellen heb je weer extra verzendkosten. Ik heb geen ruimte om grote hoeveelheden op te bergen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je feedback, Marjan! We doen ons uiterste best om onze lijst met verkooppunten uit te breiden. Tot die tijd kan je altijd je bestelling via onze webshop plaatsen. Nog een fijne dag gewenst.
Katten vinden vis vaak niet erg lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer dat jouw katten geen fan blijken te zijn van onze natvoedingen. Bedankt voor je review!
Volgens mij vind Zodiac ze wel lekker, maar ik had gehoopt dat de brokjes groter waren. Hij slokt ze zonder te bijten naar binnen. Het was juist de bedoeling dathij zijn tanden meer gebruikt. Dus als jullie nog iets anders hebben?
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat Zodiac smult van de brokken! Wij hebben voor zowel honden als voor katten een speciale Large Breed variant. De brokken van deze varianten zijn wat groter qua formaat dan normale adult varianten. Je zou ook de brokken kunnen aanbieden in een anti-schrokbak waardoor het dier wat beter zijn best moet doen om de brokken te pakken te krijgen.
HV
Han v.
Zwolle
18 mei 2023

Tevreden klant maar óók kritisch! Laatste aankoop onvoldoende!

Ik ben een tevreden klant en zeker onder de indruk van de glans van het merk. Het ambachtelijke ‘spat’ er af. En tóch: als ik relativeer en door de gewiekste marketing heen prik..mijn laatst bestelde product góéd beoordeel ook door Vos de hond..dan ben ik echt minder tevreden.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Goedemiddag Han, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je een tevreden klant bent. Uit nieuwsgierigheid zijn we erg benieuwd waarom je je laatste bestelling als minder hebt ervaren. Wellicht kunnen we samen kijken naar een oplossing! Je kunt ons bereiken op info@riverwoodpetfood.com Voor nu nog een fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Team Riverwood
1 jul 2023
Ik ben nog maar net begonnen met , dit product. Dus kan nog niet veel zeggen. Hopelijk over paar mnd wel.. het ziet er in ieder geval goed uit.
6 jul 2023
Goedemiddag Monique. Wij zijn heel benieuwd of het product in de smaak gaat vallen. Wij horen het graag van je.
Voor het kattenvoer ook met vlees ipv alleen maar met vis. Want mijn katten vinden vlees lekker 1 vindt het lekker 2 laten het staan.
1 nov 2023
Bedankt voor je feedback Katja. Het staat zeker op onze planning om ons assortiment natvoedingen ook in de toekomst uit te breiden met natvoeding op basis van vlees. We nemen dit dus zeker mee bij productontwikkelingen :) Hopelijk zien we je gauw terug in onze webshop.
2 aug 2023
De samenstelling leek mij ideaal voor mijn kater met huidproblemen. Helaas lust hij ze niet. Ik blijf nog even proberen.
1 sep 2023
Wat jammer dat jouw kater niet verzot is op deze voeding. Idd even volhouden misschien. Of anders een andere smaak en wat zalmolie toevoegen?
Aan de producten niets, ziet er prima uit, de blikjes vis lust yuna wel maar de kattebrokjes loopt ze hard voor weg..
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer van de brokjes Corry, maar fijn om te lezen dat jouw kat lekker smult van de blikjes natvoedingen!

Jammer…..

Beppie haalt, jammer genoeg, haar neus op voor de brokken…. Ze blijft kieskeurig 😡
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer dat we jouw fijnproever niet hebben kunnen overtuigen, ondanks vele goede ervaringen met kieskeurige eters en onze voedingen, Annelies. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding waar Beppie wel van smult!
29 jul 2023
Mijn katten vinden de blikjes heerlijk, maar het droogvoer eten ze niet.
31 aug 2023
Zo te horen weten de katten precies wat ze lekker vinden :-) Gelukkig vinden ze de blikjes lekker.
Leuke box maar best prijzig. Honden vinden het niet super lekker.
31 aug 2023
Wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent.
2 aug 2023
De pup ging er van aan de diaree ondanks het mengen
1 sep 2023
oeh jee. Dat is niet de bedoeling. Jammer dat het niet goed is gegaan.
25 jun 2023
Nog niets ontvangen
6 jul 2023
Hoi Tania. Ik lees nu pas jouw beoordeling. Ik heb even teruggekeken naar je bestelling. Gelukkig hebben wij al contact met je gehad en is de bestelling aangekomen.