riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Zeer snelle levering ook goed verpakt. Het pakket kwam aan en Whoopi stond aan de doos te ruiken en werd helemaal gek 😂. Ik dacht dat kan toch niet dat die de brokjes door de verpakking ruikt. Toen ging ik ze mengen met haar huidige brokjes en ze stond erbij en begon heftig te smullen en ja de Royal cannin bleef liggen en ze ging voor Riverwood . Dus hopelijk blijft ze even enthousiast en merk ik binnenkort ook aan haar pels en dergelijke wat het product beloofd .
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat leuk om te horen dat Whoopi meteen zo enthousiast werd van haar nieuwe brokjes, Jeska. Hopelijk gaat ze er lekker van smullen. Bedankt voor je mooie review!
23 mrt 2024
Uitstekend voer en prima informatie erbij .bv over wat te geven bij bv allergieën . De hoeveelheid en hoe over te stappen op het nieuwe voer . In het test pakket zat voldoende in om het inderdaad goed te kunnen testen . Helemaal top . De beloningdsnacks zijn ze helemaal gek op .
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een lieve foto van jouw knappe viervoeters, Marianne. Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn!
De voeding is goed voor de oudere hond, die ook minder actief is. De stoelgang beter dan andere merken die ik gebruikt heb. (Die ook aangeven dat ze geheel graanvrij zijn overigens) Mijn hond vindt het voer lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een lief koppie! Bedankt voor je mooie review, Wendy. We zijn blij om te horen dat jouw hond het zo goed doet op onze voedingen en dat jullie beiden tevreden zijn!
31 mrt 2024

Zijn heel vriendelijk.

Zijn heel vriendelijk en bij een vraag of probleem wordt er direct naar oplossingen gezocht. Wat kun je als een bedrijf nog méér doen voor je klanten. Zo blijven verder doen! Mijn Zjefke is er in ieder geval blij mee.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een lieve woorden. Bedankt Carine, hier doen wij het voor. Dikke knuffel van ons voor Zjefke!
20 mrt 2024

Keuze uit mooie natuurlijke producten

Je moet even ontdekken welk product voor jouw hond het beste is maar dan heb je wel een heel mooi natuurlijk product. Zelf kies ik steeds de kabeljauwhuiden, kunnen mijn Beagles mooi even opkauwen wanneer ik wegga.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je tevreden bent Astrid, bedankt voor je mooie review.
20 mrt 2024

Goede service, perfect voer voor franse bull

Perfect voer,onze hond is er blij mee met zijn graan allergie, tevens wordt de bestelling snel geleverd en telefonisch wordt je echt netjes behandeld. Ik ga hier niet meer weg. Groetjes willem meijer uit didam
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hier doen wij het voor Willem! Bedankt voor je mooie review. Tot de volgende keer!
MB
Myrthe B.
Eindhoven
Snelle levering. En mijn hondjes doen het super goed op deze brokken. Onze fox heeft wat problemen met haar maag/darmen gehad, dus zij moest hypoallergene brokken. En deze zijn goed in de smaak gevallen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat het goed met jouw hondjes gaat, Myrthe! Bedankt voor je mooie review.
31 mrt 2024
Het product is goed. De prijs is goed. Goede service en ze leveren snel. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review, Peter. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Tot de volgende keer!
Altijd vlotte levering en nog steeds het enige voer waar onze voedselintolerante hond het redelijk goed op doet.
Mijn hond heeft geen last meer van allergie (bulten/jeuk/kale plekken) zijn helemaal weg.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen. Dit is waar wij het voor doen! Bedankt voor je mooie review en een dikke knuffel van ons voor jouw viervoeter.
Het ziet er zeer smakelijk uit ruikt lekker en mijn lieve oude poesje vind het lekker
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen Dini. Bedankt voor je review!
30 mrt 2024
Netjes verpakt. Ziet er keurig uit. En benieuwd hoe mijn honden dit gaan vinden.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review, Marjolein!
AB
A B.
Echt
Veel aandacht voor het individu, zeer klantvriendelijk en super snel geleverd !
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service, Audrey. Bedankt voor de mooie woorden!
Goede producten voor onze allergische Labrador en correcte levering
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je met Riverwood een oplossing hebt gevonden voor jouw gevoelige hond, Loes. Bedankt voor je review!
AV
An V.
Hamont
24 mrt 2024

Tevreden klant

Snelle en nette levering. Mijn oude kat vindt het super lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Veel smulplezier gewenst voor jouw kat, Aniek!

Goed eten

Katten vinden het voedsel erg lekker. Bezorging was snel.
De dieren hier zijn er dol op, correcte snelle levering

Lekkere brokken.

De kittens smullen ervan en groeien als kool.
Snelle levering en mooi en netjes verpakt.
Super, Jolanda. Bedankt!

Makkelijk en snel goede produkten…

Makkelijk en snel goede producten geleverd
Top, bedankt Nicole!