e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2020
e-styleaudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

13 jul 2023
Post nl heeft het pakket nog niet afgeleverd. wellicht een andere vervoerder gebruiken.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

Goede service en support!

1 onderdeel bestelling niet voorradig. Er werd snel telefonisch contact opgenomen en een oplossing besproken. Het overige deel bestelling werd wel gelijk alvast verzonden en de volgende dag in huis zoals beloofd op de website (heel veel webshops zeggen dat wel maar dan komt het altijd 1 of 2 dagen later)!
7 apr 2024
20 mrt 2024

Top service!

Top service, goeie prijs en altijd bereikbaar voor extra informatie. Eerste ervaring met eStyleaudio maar zeker niet de laatste. Goed bezig! Zeer tevreden over mijn Sonoro Platinum SE.
Hele fijne Service van Emiel en goede producten.
DV
Danie v.
Heeswijk
23 mrt 2024
Mooi assortiment en voorradig en snel geleverd
Gewoon goed
11 feb 2024

besteld, betaald en geleverd

besteld, betaald en daarna werd het geleverd
7 jan 2024

Top service

Super snelle bezorging. Bestelde product was niet beschikbaar maar kreeg duurdere versie voor dezelfde prijs. Top service.
20 jan 2024
Verwerking van mijn vragen zonder uitstel en volledig antwoord per e-mail. Zeer snelle levering, uitstekende verpakking.
Snel geleverd en prima retour service. Vakkundig advies.
6 jan 2024
Goed advies, snelle levering
31 dec 2023
23 nov 2023

Na mijb bestelling werd er nog een korting toegevoegd.

Ik had mijn apparaat online aangeschaft. Ivm aankomende wijziging in prijs werd ik een dag later gebeld zodat ik ook mee kon genieten van aankomende aanbieding. Dus er werd wat van de prijs afgehaald. Daarnaast kon ik ook bellen als het installeren niet zou lukken. Heel aardig.
Snelle levering , zeer goede service ( nadat mijn bestelling binnen was heeft hij me opgebelt voor meer info ect ) . Echt top service
14 nov 2023
Na bestelling gebeld of ik wist hoe de apparatuur werkte. Had een 2e kans product besteld. Deze was er niet meer en werd dus gewoon een nieuwe. Alles netjes de volgende dag in huis. Alles naar wens maar ben ervan overtuigd dat als ik vragen heb of ik ervaar problemen dat dit wordt opgelost. Je merkt dat ze service belangrijk vinden.