Signpower.nl- Logo - Beoordelingen

Signpower.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
Signpower.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 apr 2023
We wilden stickers laten maken welke afweken van wat er op de de site werd aangeboden. Hierover is meerdere malen goed telefonisch contact geweest. De We zijn erg tevreden met het eind resultaat.

Bestelling en levering gingen prima. Ik wil alleen nadien niet nog een reeks mailtjes moeten beantwoorden.

Beoordelingen voor Signpower.nl

7 apr 2023
2 apr 2023
4 apr 2023
Wordt beoordeeld
Erg duur en slechte kwaliteit.
Antwoord van Signpower.nl
14 apr 2023
Erg duur en slechte kwaliteit is uw mening echter deze mening staat haaks op veel eerdere reviews. Helaas hadden wij eerder geen klacht van u ontvangen. Bij een slechte review nemen wij contact met de klant op om er achter te komen wat daadwerkelijk de klacht is. U vind uw stickers duur en van slechte kwaliteit omdat u denkt dat deze van papier zijn gemaakt, nu is het zo dat wij totaal geen papieren stickers verkopen. Alleen kunststof niet scheurbare vinylstickers, deze zijn inderdaad iets duurder dan papieren stickers :) Bij u Is de klacht een onwaarheid die wij hebben geprobeerd recht te zetten. Helaas bent u door ons niet te overtuigen en bent u overtuigd van uw gelijk. Heel jammer een slechte review te ontvangen op onwaarheden. Hier is niets aan te doen en zullen deze review moeten accepteren.
3 apr 2023