Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.390 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

2 apr 2023
1 jun 2023
De voorraad op de website klopte niet, kreeg vanuit Stanno zelf geen bericht. Chat via de website was wel snel en vriendelijk.
1 jun 2023
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Het komt helaas wel eens voor dat er op onze webshop staat dat een product nog op voorraad is, terwijl dit niet het geval is in ons magazijn. Goed om te horen dat een van onze medewerkers u via de LiveChat heeft kunnen helpen met het probleem. We hopen u snel terug te zien in onze webshop! Met sportieve groet, Jurian - Team Stanno NL!
16 okt 2023
Ik heb nog steeds na 1 week mijn pakket niet: er is geen mail gestuurd over wat nu probleem is…
18 okt 2023
Beste Lonneke, Er is wat mis gegaan met de levering en op het DHL servicepunt. De order heeft ons magazijn tijdig verlaten. We hebben de bestelde artikelen voor u opnieuw toegestuurd naar uw adres. Ik hoop dat u deze wel in goede orde ontvangt. Zo niet? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
Ik heb twee keer sokken besteld. Twee keer later ingeleverd. Moest ik vaker bellen
10 okt 2023
Beste klant, Onze excuses voor de late levering. De bestelling was zoek geraakt in ons magazijn. Ik zie dat je inmiddels dat je de bestelde producten hebt ontvangen. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
30 sep 2023
Geen track en trace gekregen en geen bericht dat het op een DHL punt lag
4 okt 2023
Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben echter een geautomatiseerd proces als het gaat om het versturen van een Track & Trace code. Als het goed is hoort deze mail verstuurd te zijn. Kan het zijn dat de Track & Trace code in je spambox zit? Zo niet, onze excuses voor het ongemak. met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
28 jul 2023
Moet nog steeds binnen komen. Inmiddels 5 maanden onderweg
Antwoord van Stanno Nederland
Beste Peter, Wat vervelend dat je de door jouw bestelde producten nog niet hebt ontvangen. Ik heb de bestelling inclusief Track & Trace-code even nagekeken en de bestelde producten hebben op vrijdag 21 juli ons magazijn verlaten en zijn volgens DHL op zaterdag 22 juli afgeleverd. Het afleveradres dat bij DHL bekend is onder deze trackingcode, is hetzelfde adres als het adres dat jij hebt ingevuld bij ons op de webshop. Is er misschien wat mis gegaan in deze contactgegevens? We horen graag van je! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
13 apr 2023
Nieuwe collectie. Regenjack kids voetbal.
13 apr 2023
Hoi Dennis, Bedankt voor jouw review! Bij Stanno zijn we echter continu op zoek naar manier om onszelf te verbeteren en om van 3-ster beoordelingen, 5-ster beoordelingen te maken. Zou je ons daarom kunnen aangeven waarom je niet volledig tevreden bent met jouw bestelling? Dit is voor ons namelijk moeilijk om uit bovenstaande reactie te halen. Bedankt alvast en we zien jouw antwoord graag tegemoet! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
8 nov 2023

Tegenvallend producht

Tegenvallend product
8 nov 2023
Beste Henny, Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met het product dat je bij ons hebt besteld. We zijn continu bezig om onze producten en service te verbeteren. Zou je daarom misschien kunnen aangeven waarom het product volgens jou tegenviel? We horen graag van je! Met sportieve groet, Jens - team Stanno Nederland
8 sep 2023
8 sep 2023
Goedemiddag Wilco, Allereerst bedankt voor je review. Bij Stanno zijn we continu op zoek naar de beste service en producten voor onze klanten en daarbij streven we naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Zou je ons kunnen aangeven hoe we jouw ervaring hadden kunnen verbeteren en van de 3-sterren, een 5-sterren beoordeling hadden kunnen maken? We wensen je in ieder geval veel (sport-)plezier met de bestelde producten en horen graag van je! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL