Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.412 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

Alles in orde. Snelle levering na bestelling. Verzorgd ingepakt.

Snelle verzending en retour

1 broekje retour gestuurd, ging heel makkelijk en snel. Ook nieuwe bestelling werd heel snel geleverd
Antwoord van Stanno Nederland
Beste klant, Vervelend om te zien dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zou je kunnen aangeven waar wij in kunnen verbeteren op basis van jouw ervaring? We horen graag van je. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.
RP
Rudie P.
Hoogeveen
Snel verzonden, prima kwaliteit.
Prima afgehandeld
Snel geleverd ,en een mooi produkt
Snelle levering.
Antwoord van Stanno Nederland
Beste klant, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelde producten en onze service! We wensen je veel plezier met de sportkleding en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
Heel snel, netjes verstuurd, goed product en goed prijs.
Antwoord van Stanno Nederland
Goed product en snelle levering