Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland
Beoordelingen:

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.414 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

de meest kritische beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(8)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
7 dagen geleden
Beste klant, Vervelend om te zien dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zou je kunnen aangeven waar wij in kunnen verbeteren op basis van jouw ervaring? We horen graag van je. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2,5 weken is de bestelling nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
29 jan 2024
Beste klant, We hebben de order even voor je nagekeken en het artikel dat je hebt besteld, betreft een pre-order item. Zoals vermeld op de webshop, wordt het bestelde shirt uitgeleverd in de eerste week van februari 2024. Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

De bestelling kwam veel te laat binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
13 feb 2024
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering van je bestelling. We hebben dit pakket op tijd verstuurd vanuit ons magazijn. Toch, is er wat misgegaan bij onze verzendpartij. Volgens onze trackingservice liep het pakket vertraging op voor een aantal dagen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je je pakket alsnog in goede orde hebt ontvangen en wensen je veel sportplezier met de bestelde artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering ging prima, maten kloppen niet.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 dec 2023
Beste Arnold, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ook erg vervelend dat u alles heeft moeten retourneren omdat de bestelde maten niet pasten. Echter hebben wij nog niet eerder gehoord dat de maatvoering van de door u bestelde artikelen niet goed zou zijn. Toch zal ik uw waardevolle feedback doorsturen aan onze inkoopafdeling. Zij zijn namelijk continu bezig met het samenstellen van de beste maatvoering en daarin is dit uiteraard nuttige informatie. We hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn op onze webshop (dit keer met de juiste maten 😄). Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds na 1 week mijn pakket niet: er is geen mail gestuurd over wat nu probleem is…
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
18 okt 2023
Beste Lonneke, Er is wat mis gegaan met de levering en op het DHL servicepunt. De order heeft ons magazijn tijdig verlaten. We hebben de bestelde artikelen voor u opnieuw toegestuurd naar uw adres. Ik hoop dat u deze wel in goede orde ontvangt. Zo niet? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee keer sokken besteld. Twee keer later ingeleverd. Moest ik vaker bellen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
10 okt 2023
Beste klant, Onze excuses voor de late levering. De bestelling was zoek geraakt in ons magazijn. Ik zie dat je inmiddels dat je de bestelde producten hebt ontvangen. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen track en trace gekregen en geen bericht dat het op een DHL punt lag
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 okt 2023
Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben echter een geautomatiseerd proces als het gaat om het versturen van een Track & Trace code. Als het goed is hoort deze mail verstuurd te zijn. Kan het zijn dat de Track & Trace code in je spambox zit? Zo niet, onze excuses voor het ongemak. met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moet nog steeds binnen komen. Inmiddels 5 maanden onderweg
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
31 jul 2023
Beste Peter, Wat vervelend dat je de door jouw bestelde producten nog niet hebt ontvangen. Ik heb de bestelling inclusief Track & Trace-code even nagekeken en de bestelde producten hebben op vrijdag 21 juli ons magazijn verlaten en zijn volgens DHL op zaterdag 22 juli afgeleverd. Het afleveradres dat bij DHL bekend is onder deze trackingcode, is hetzelfde adres als het adres dat jij hebt ingevuld bij ons op de webshop. Is er misschien wat mis gegaan in deze contactgegevens? We horen graag van je! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na 1 week en 4x een bevestiging gekregen te hebben nog geen pakketje.

Na 1 week en 4x een bevestiging gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 dec 2023
Beste Margriet, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling, onze excuses voor het ongemak. Nog vervelender is het feit dat wij hier helaas niks aan hebben kunnen doen. Ik heb de order namelijk even nagekeken en jouw bestelling van 27 november is dezelfde dag nog meegegeven aan onze verzendpartner DHL. Daar heeft hij enorm veel vertraging opgelopen, hoogstwaarschijnlijk door de November-drukte (zie hiervoor ook de Track & Trace-code). Ik zie gelukkig wel dat de bestelling vanmiddag is afgeleverd op het door u opgegeven adres. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij hadden het ook graag anders gezien. Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
11 dec 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. De order was helaas niet goed doorgekomen in ons systeem, waardoor wij de bestelde producten niet op tijd konden versturen. We hebben de bestelling opnieuw voor je aangemaakt & de bestelde producten worden als het goed is vandaag geleverd. Excuses voor het ongemak. We hopen dat je alsnog tevreden bent met je bestelling. Met sportieve groet, Jens - Team Stanno NL