Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland
Beoordelingen:

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.390 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

de meest kritische beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(5)
(1)
(8)
Resetten
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering was snel,alleen de site moet verbeterd worden. Ik zoek op keepershandschoenen met vingersave krijg je handschoenen te zien, worden ze opgestuurd zit er geen vingersave in. Dat is 2 keer gebeurd , dus daarom retour.
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 mrt 2024
Hoi Gerdwin, Vervelend om te horen dat dit mis is gegaan. Bedankt voor het verlenen van de feedback. Wij hebben dit aangepast op onze website. In het vervolg raden wij je aan de product beschrijving van het desbetreffende product te lezen wanneer je een aankoop doet. In de product beschrijving staat namelijk vermeld dat de handschoen niet is voorzien van 'vingerprotectie' of 'fingersave'. Toch fijn dat je aangeeft dat je wel tevreden bent over de levering van het product. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2,5 weken is de bestelling nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
29 jan 2024
Beste klant, We hebben de order even voor je nagekeken en het artikel dat je hebt besteld, betreft een pre-order item. Zoals vermeld op de webshop, wordt het bestelde shirt uitgeleverd in de eerste week van februari 2024. Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

De bestelling kwam veel te laat binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
13 feb 2024
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering van je bestelling. We hebben dit pakket op tijd verstuurd vanuit ons magazijn. Toch, is er wat misgegaan bij onze verzendpartij. Volgens onze trackingservice liep het pakket vertraging op voor een aantal dagen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je je pakket alsnog in goede orde hebt ontvangen en wensen je veel sportplezier met de bestelde artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering ging prima, maten kloppen niet.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 dec 2023
Beste Arnold, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ook erg vervelend dat u alles heeft moeten retourneren omdat de bestelde maten niet pasten. Echter hebben wij nog niet eerder gehoord dat de maatvoering van de door u bestelde artikelen niet goed zou zijn. Toch zal ik uw waardevolle feedback doorsturen aan onze inkoopafdeling. Zij zijn namelijk continu bezig met het samenstellen van de beste maatvoering en daarin is dit uiteraard nuttige informatie. We hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn op onze webshop (dit keer met de juiste maten 😄). Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na 1 week en 4x een bevestiging gekregen te hebben nog geen pakketje.

Na 1 week en 4x een bevestiging gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 dec 2023
Beste Margriet, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling, onze excuses voor het ongemak. Nog vervelender is het feit dat wij hier helaas niks aan hebben kunnen doen. Ik heb de order namelijk even nagekeken en jouw bestelling van 27 november is dezelfde dag nog meegegeven aan onze verzendpartner DHL. Daar heeft hij enorm veel vertraging opgelopen, hoogstwaarschijnlijk door de November-drukte (zie hiervoor ook de Track & Trace-code). Ik zie gelukkig wel dat de bestelling vanmiddag is afgeleverd op het door u opgegeven adres. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij hadden het ook graag anders gezien. Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
11 dec 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. De order was helaas niet goed doorgekomen in ons systeem, waardoor wij de bestelde producten niet op tijd konden versturen. We hebben de bestelling opnieuw voor je aangemaakt & de bestelde producten worden als het goed is vandaag geleverd. Excuses voor het ongemak. We hopen dat je alsnog tevreden bent met je bestelling. Met sportieve groet, Jens - Team Stanno NL
1 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De voorraad op de website klopte niet, kreeg vanuit Stanno zelf geen bericht. Chat via de website was wel snel en vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
1 jun 2023
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Het komt helaas wel eens voor dat er op onze webshop staat dat een product nog op voorraad is, terwijl dit niet het geval is in ons magazijn. Goed om te horen dat een van onze medewerkers u via de LiveChat heeft kunnen helpen met het probleem. We hopen u snel terug te zien in onze webshop! Met sportieve groet, Jurian - Team Stanno NL!
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds na 1 week mijn pakket niet: er is geen mail gestuurd over wat nu probleem is…
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
18 okt 2023
Beste Lonneke, Er is wat mis gegaan met de levering en op het DHL servicepunt. De order heeft ons magazijn tijdig verlaten. We hebben de bestelde artikelen voor u opnieuw toegestuurd naar uw adres. Ik hoop dat u deze wel in goede orde ontvangt. Zo niet? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee keer sokken besteld. Twee keer later ingeleverd. Moest ik vaker bellen
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
10 okt 2023
Beste klant, Onze excuses voor de late levering. De bestelling was zoek geraakt in ons magazijn. Ik zie dat je inmiddels dat je de bestelde producten hebt ontvangen. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen track en trace gekregen en geen bericht dat het op een DHL punt lag
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
4 okt 2023
Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben echter een geautomatiseerd proces als het gaat om het versturen van een Track & Trace code. Als het goed is hoort deze mail verstuurd te zijn. Kan het zijn dat de Track & Trace code in je spambox zit? Zo niet, onze excuses voor het ongemak. met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moet nog steeds binnen komen. Inmiddels 5 maanden onderweg
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
31 jul 2023
Beste Peter, Wat vervelend dat je de door jouw bestelde producten nog niet hebt ontvangen. Ik heb de bestelling inclusief Track & Trace-code even nagekeken en de bestelde producten hebben op vrijdag 21 juli ons magazijn verlaten en zijn volgens DHL op zaterdag 22 juli afgeleverd. Het afleveradres dat bij DHL bekend is onder deze trackingcode, is hetzelfde adres als het adres dat jij hebt ingevuld bij ons op de webshop. Is er misschien wat mis gegaan in deze contactgegevens? We horen graag van je! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
13 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nieuwe collectie. Regenjack kids voetbal.
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
13 apr 2023
Hoi Dennis, Bedankt voor jouw review! Bij Stanno zijn we echter continu op zoek naar manier om onszelf te verbeteren en om van 3-ster beoordelingen, 5-ster beoordelingen te maken. Zou je ons daarom kunnen aangeven waarom je niet volledig tevreden bent met jouw bestelling? Dit is voor ons namelijk moeilijk om uit bovenstaande reactie te halen. Bedankt alvast en we zien jouw antwoord graag tegemoet! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tegenvallend producht

Tegenvallend product
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
8 nov 2023
Beste Henny, Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met het product dat je bij ons hebt besteld. We zijn continu bezig om onze producten en service te verbeteren. Zou je daarom misschien kunnen aangeven waarom het product volgens jou tegenviel? We horen graag van je! Met sportieve groet, Jens - team Stanno Nederland
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Stanno Nederland
8 sep 2023
Goedemiddag Wilco, Allereerst bedankt voor je review. Bij Stanno zijn we continu op zoek naar de beste service en producten voor onze klanten en daarbij streven we naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Zou je ons kunnen aangeven hoe we jouw ervaring hadden kunnen verbeteren en van de 3-sterren, een 5-sterren beoordeling hadden kunnen maken? We wensen je in ieder geval veel (sport-)plezier met de bestelde producten en horen graag van je! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL