Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.390 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

Snelle levering, en gelijk reactie na retourzending
Levering was snel,alleen de site moet verbeterd worden. Ik zoek op keepershandschoenen met vingersave krijg je handschoenen te zien, worden ze opgestuurd zit er geen vingersave in. Dat is 2 keer gebeurd , dus daarom retour.
Antwoord van Stanno Nederland
Hoi Gerdwin, Vervelend om te horen dat dit mis is gegaan. Bedankt voor het verlenen van de feedback. Wij hebben dit aangepast op onze website. In het vervolg raden wij je aan de product beschrijving van het desbetreffende product te lezen wanneer je een aankoop doet. In de product beschrijving staat namelijk vermeld dat de handschoen niet is voorzien van 'vingerprotectie' of 'fingersave'. Toch fijn dat je aangeeft dat je wel tevreden bent over de levering van het product. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
Levering van het pakket werd bezorgt op nummer 15 terwijl op het pakket stond 89-15
duidelijke bestelsite en logistiek
Goed geholpen via chat
Prima compressie kousen
13 jan 2024

Website

Produkten werden snel en keurig afgeleverd. Website kan nog wat beter. Overzichtelijker met name.
16 dec 2023
Op tijd geleverd en een goede pasvorm
3 dec 2023

Goede service

Betrouwbaar
snelheid
3 dec 2023
8 sep 2023
Goede afhandeling door Stanno, jammer dat ze met DHL werken die hun afspraken niet nakomen
17 jun 2023
goede prijs, super snelle levering, website deed wat moeilijk met bankoverschrijving.