Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

Ik ben ontzettend goed geholpen door jullie collega, J Tomassen. Wat een toffe & vrolijke kerel was dat. De broek is ook erg fijn
Antwoord van Stanno Nederland
Beste Nick, Bedankt voor de mooie woorden en de 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en je bestelde product! We wensen je veel sportplezier ermee en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens ;) - team Stanno Nederland
WJ
Verkeerde maat van shirt besteld, was geen probleem Terug gestuurd en heel snel kregen we de goede maat top!

Snelle service!

Product werd snel geleverd, snelle service.
Goede service, zeker nadat dhl te laat was
14 jan 2024
Mooi materiaal en goed zichtbaar
Snelle reactie en goede service.
Snelle correcte afhandeling
26 dec 2023
snelle bezorging
Goede service
Prima!
28 sep 2023

Goede service

Alle bestelde kleding snel en goed ontvangen. Helaas was de broek na 3 keer dragen kapot, een mailtje gestuurd en na 1 dag al een nieuwe mogen ontvangen, echt een super service!
29 sep 2023
Beste Marieke, Bedankt voor de lovende woorden en de mooie 5-sterren review! Nogmaals vervelend om te horen dat de broek kapot is gegaan, maar goed om te horen dat de nieuwe inmiddels is ontvangen! We wensen je veel plezier met de bestelling en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL
1 jun 2023

Uitstekende service van Stanno!

Bestelling werd door DHL niet thuis afgeleverd. Via de mail contact gehad met Stanno en de volgende dag alsnog de bestelling ontvangen! 10+ voor de Stanno service
4 nov 2023
Eenvoudig bestellen, snelle levering. Jammer dat er geen ritsen in de scheidsrechters broek zitten, daarom een andere broek met ritsen besteld.
Antwoord van Stanno Nederland
Beste Michiel, Bedankt voor de mooie woorden en de mooie 5-sterren review! We wensen je veel plezier met de bestelde producten en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
13 sep 2023
Trainingsshirt en broekje gekocht in de Sale. Voor 23€ weinig geld en een meer dan prima kwaliteit. Ben maar meteen VIP lid geworden.
AV
Alexander v.
Rotterdam
1 jun 2023
Stanno producten zijn top. Veel keuze en duidelijk omschreven. Niet alleen keepershandschoenen maar ook kleding is altijd goed.
1 jun 2023
Beste Alexander, We willen je bedanken voor je complimenten en je 5-sterren review! We wensen je veel plezier met je bestelling. Met sportieve groet, Jurian - Team Stanno NL
Makkelijke website en snel antwoord op Eem vraag. Kleur van de oranje windbreaker is in het echt nog mooier dan op de site.