Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com
Beoordelingen:

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden993 beoordelingen in totaal  

4,74
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

de meest kritische beoordeling

25 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
mijn vorige voederhuisje ging kapot, ben nu blij met nieuwe aanwinst
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke website, snelle levering en mooie koffiemokken
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd, goed product, goede kwaliteit
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima geleverd. En de eerste vogeltjes gespot
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie prijs en kwaliteit en snelle levering
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leuk product. Ontvanger is er blij mee.
Beoordeling melden
BE
Bert E.
Groesbeek
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooi en degelijk huisje, snel geleverd!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mooi product en snelle levering.
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Perfect, snelle levering
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Goede bediening!
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Topservice
Beoordeling melden
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een groot nadeel, ík woon op een hoek en daar is altijd wind, het voederhuisje hangt aan een tak, maar ik kan dat niet stabiel hangen, dus al het zaad valt eruit bij veel wind.
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg een heel andere huisje als wat ik besteld heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Vogelhuisje.com
9 apr 2024
Beste Ellen, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop van het Birdfeeder Raamvoederhuisje van Born in Sweden en dat je een ander huisje hebt ontvangen dan wat je had besteld. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat je hebt. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit direct onderzoeken en ervoor zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is en we willen graag een passende oplossing bieden. Als je wilt, kunnen we een retourlabel voor je regelen, zodat je het verkeerde product kunt retourneren en een terugbetaling of omruiling kunt ontvangen. Normaal gesproken is het sneller geregeld als je rechtstreeks contact met ons opneemt. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we zullen er alles aan doen om dit recht te zetten. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en je kunnen helpen met je retourzending. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om dit goed te maken. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com