Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden994 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Goed vogelvoer: de vogels lusten er wel pap van. Snelle levering.
AG
A. G.
VORDEN

producten goed en snelle levering

producten zien er goed uit en snelle verzending en prima verpakt
JR
Jenny R.
HENGELO OV
5 jul 2023
Snelle bestelling en kan voortreffelijk aan het raam heel leuk
14 okt 2023
Vorige was kapot gevallen, dus nieuwe gekocht. Ze zijn perfect
6 jul 2023
De vogeltjes en eekhoorns zijn zeer blij met de voeding
JL
Jel L.
Leudal
11 nov 2023
Product zoals omschreven, goed verpakt, snel geleverd.
29 sep 2023

Uitstekend!

Goede produkten en goede, vriendelijke communicatie.
3 okt 2023
Beste Susanne, Hartelijk dank voor je fantastische feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de producten die je hebt gekocht, waaronder de Wrap-around voederschaal en de Mix voor kleine vogels - Hi-Protein. Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze klanten blij zijn met hun aankopen. Daarnaast willen we je bedanken voor de vriendelijke woorden over onze communicatie. Klanttevredenheid en een goede ervaring bij Vogelhuisje.com staan bij ons hoog in het vaandel, en we streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben of meer producten nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling, en veel plezier met het voeren van de vogels in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
FV
frans v.
Wassenaar
Makkelijk te bestellen via web en vloote afhandeling
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je 4-sterren shopreview! We zijn verheugd dat je het bestelproces via onze website gemakkelijk vond en tevreden was met de snelle afhandeling van je bestelling bij Vogelhuisje.com. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze en efficiënte winkelervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We stellen je steun aan ons bedrijf zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
16 jul 2023
zeker tevreden, maar een 10 geven doe ik niet snel!!
28 jul 2023
snel en prima verpakking, voor mij is het goed zo
3 okt 2023
Beste Ria, Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling van diverse vogelproducten bij Vogelhuisje.com. Ons team doet altijd zijn best om bestellingen snel en zorgvuldig te verpakken, zodat ze in perfecte staat bij onze klanten aankomen. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je tuinvogels goed verzorgd worden. Nogmaals bedankt voor je loyaliteit en je aankoop bij Vogelhuisje.com. We waarderen je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
LT
Liesbeth T.
Leeuwarden
25 apr 2023

Bestelling traktatie met bessen

Telefonisch contact was prettig. Snelle levering.
26 apr 2023
Beste Liesbeth, Dank je wel voor je positieve review van 5 sterren over de Traktatie met bessen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het telefonisch contact en de snelle levering van de traktatie. Wij streven er altijd naar om klanten zo goed mogelijk te helpen en te adviseren bij het maken van de juiste keuze voor hun vogelvoer. We zijn blij om te horen dat je het telefonisch contact als prettig hebt ervaren. We hopen dat de vogels in jouw tuin genieten van de Traktatie met bessen en dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen. Als er nog andere vragen zijn waarbij ik kan helpen, laat het me gerust weten. Nogmaals bedankt voor jouw vertrouwen in ons en voor jouw positieve feedback. Met vriendelijke groeten, Vogelhuisje.com PS: We wensen je veel vogelplezier toe met onze Traktatie met bessen!
17 mei 2023
Makkelijke site, snelle verzending, kortom prima
17 mei 2023
Beste Ruud, Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterren review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze website en de snelle verzending van de traktatie met bessen. We streven er altijd naar om het winkelen zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk te maken, en het doet ons goed te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebben, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
1 jul 2023
Origineel cadeau. Redelijk vlotte levering.
13 jul 2023
Beste Truus, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review en je aankoop van de Boomkruiper nestbuidel, gemaakt van kreupelhout. We zijn blij dat je het een origineel cadeau vond! Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om unieke en bijzondere producten aan te bieden die niet alleen functioneel zijn, maar ook een esthetische waarde hebben. De Boomkruiper nestbuidel van kreupelhout is zeker een uniek item en een prachtige toevoeging aan elke tuin. We waarderen ook je feedback over de levering. We werken samen met DPD om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We zullen blijven streven naar een vlotte levering, zodat je snel kunt genieten van je aankoop. Als je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
De hele tijd komen er vogeltjes in,prachtig
2 jun 2023
Goede kwaliteit producten, snelle levering
8 jun 2023
Beste Relinde, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Gedroogde meelwormen en de Traktatie met insecten van 12,55 kg. Het doet ons goed te weten dat je de kwaliteit van onze producten als goed hebt ervaren. We streven ernaar om alleen de beste kwaliteit aan onze klanten te leveren, zodat je de vogels in je tuin optimaal kunt verwennen. Ook zijn we blij dat je de levering als snel hebt ervaren. We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je snel kunt genieten van de producten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en zorgen ervoor dat je een positieve ervaring hebt bij Vogelhuisje.com. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je vertrouwen in ons. We wensen je veel plezier bij het voeren van de vogels en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
26 aug 2023
Snelle verzending (zelfs in het weekend)
3 okt 2023
Beste Bastiaan, Dank je wel voor je tweede geweldige review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending van je bestelling, zelfs tijdens het weekend. Bij Vogelhuisje.com doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met onze winkel en service te delen. Als je in de toekomst nog meer vogelgerelateerde producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals bedankt voor het winkelen bij Vogelhuisje.com en veel plezier met je Vogellokfluitjes Audubon Bird Call. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
JH
José H.
Den Haag
23 mei 2023
De snelle levering en duidelijke website
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste José, Bedankt voor je positieve 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als de duidelijke website. Bij Vogelhuisje.com streven we er altijd naar om onze klanten een prettige winkelervaring te bieden, vanaf het moment van bestellen tot aan de levering. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat de Egel voederbakjes van keramiek goed van pas komen en dat ze bijdragen aan het welzijn van de egels in je tuin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve review en we wensen je veel plezier met de Egel voederbakjes! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
15 mei 2023
De vogeltjes zijn er blij mee en ik ook
17 mei 2023
Beste Conny, Bedankt voor je fantastische 5-sterren review en de mooie foto die je hebt gedeeld! We zijn blij te horen dat zowel de vogeltjes als jijzelf tevreden zijn met het Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder. Het is geweldig om te zien dat je tuin een waar vogelparadijs kan worden. We hopen dat je nog veel meer plezier zult beleven aan het observeren van de vogels en het genieten van de levendigheid die ze brengen. Mocht je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebben, dan staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
BE
Bert E.
Groesbeek
Mooi en degelijk huisje, snel geleverd!
10 aug 2023
alles perfect site mail levering
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je aankopen en met de service die je hebt ontvangen bij Vogelhuisje.com. Als je in de toekomst meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt over vogelverzorging, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We hopen dat de vogels in je tuin genieten van de Gevulde kokosnoot en de Energieblokken, en dat je kunt genieten van het prachtige vogelleven om je heen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com