Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden985 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Duidelijk assortiment, bestelproces gaat eenvoudig net als ook het track en trace proces.De bestelde producten waren netjes verpakt en werden ook volgens voorspelde levertijd bezorgd , dus zeer tevreden over mijn 1ste bestelling hier, ik zal zeker vaker hier mijn tuinvogel producten gaan bestellen !!

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

3 jun 2023
snel, goed verpakt en kwaliteit
8 jun 2023
Beste MHG, Bedankt voor je 4-sterren review en je trouwe klantschap! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt en zijn blij dat je tevreden bent met je recente aankoop van de Traktatie met meelwormen, Traktatie met insecten en Traktatie met bessen. Het verheugt ons te horen dat je de levering als snel hebt ervaren en dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je er snel van kunt genieten. Daarnaast zorgen we er altijd voor dat de producten zorgvuldig en goed verpakt worden, zodat ze in optimale staat bij je aankomen. We willen je bedanken voor je voortdurende steun en vertrouwen. We streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren en jou als gewaardeerde klant tevreden te stellen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je review en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
2 jun 2023
Snelle levering, goed verpakt
8 jun 2023
Beste Lieve, Hartelijk bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Traktatie met meelwormen. Het is fijn om te weten dat je bestelling snel is geleverd en goed verpakt was. We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten, zodat ze veilig bij jou aankomen en je er direct van kunt genieten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en een uitstekende winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. We hopen dat de Traktatie met meelwormen een groot succes is bij de vogels in jouw tuin! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
Totale proces goed verlopen
Snelle bezorging !!!!
30 jul 2023
Doen wat ze zeggen!
3 okt 2023
Beste Lidi, Bedankt voor je 4-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder van Vogelhuisje.com. Het feit dat we doen wat we zeggen, is voor ons van groot belang, en we streven er altijd naar om de verwachtingen van onze klanten waar te maken. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en om ervoor te zorgen dat je vogels en tuinplezier kunt blijven ervaren. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop bij Vogelhuisje.com. We waarderen je steun. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
27 jul 2023
uitstekende service
26 mei 2023
Correcte levering
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Hans, Dank je wel voor je positieve 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levering van de Pindakaaspothouder met beschermkooi (hangend). Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om onze klanten een goede service te bieden, inclusief een correcte en tijdige levering. Het doet ons dan ook veel plezier dat dit in jouw geval goed is verlopen. We hopen dat de Pindakaaspothouder met beschermkooi aan je verwachtingen voldoet en dat je er veel plezier aan zult beleven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of extra ondersteuning nodig hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
29 jun 2023
13 jul 2023
Beste Els, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review als bedrijf! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met onze snelle levering te delen. Bij Vogelhuisje.com streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en een snelle levering is daar een belangrijk onderdeel van. We begrijpen dat wanneer je een bestelling plaatst, je deze zo snel mogelijk wilt ontvangen, zodat je snel kunt genieten van je vogelproducten. Als je in de toekomst nog andere vogelproducten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
31 okt 2023
Snelle service