Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Duidelijk assortiment, bestelproces gaat eenvoudig net als ook het track en trace proces.De bestelde producten waren netjes verpakt en werden ook volgens voorspelde levertijd bezorgd , dus zeer tevreden over mijn 1ste bestelling hier, ik zal zeker vaker hier mijn tuinvogel producten gaan bestellen !!

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Producten lijken goed, verzending was erbarmelijk

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.
25 apr 2023

Minimum bestelbedrag en onnodig hoge verzendkosten.

26 apr 2023
Bedankt voor je feedback, Jaap. We waarderen het dat je tevreden was met het product. We begrijpen je zorgen over de verzendkosten en willen graag uitleggen waarom we ervoor kiezen om onze producten niet via een envelop te versturen. In het verleden hebben we helaas gemerkt dat er af en toe problemen waren met de levering van producten die via een envelop werden verzonden. Daarom hebben we besloten om deze producten te verzenden via een brievenbusdoosje met Track & trace. Op die manier kunnen we er zeker van zijn dat je bestelling veilig bij je aankomt en kunnen we altijd controleren waar het pakketje is als er iets misgaat. We begrijpen dat het minimum bestelbedrag van €5,00 voor sommige klanten een uitdaging kan zijn, maar we hopen dat je begrijpt dat we dit hebben ingesteld om ervoor te zorgen dat we onze producten op een veilige en betrouwbare manier kunnen verzenden. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn altijd blij om je te helpen. Team Vogelhuisje.com
9 jul 2023

Het bestelde raamvogelhuisje is heel leuk

Het bestelde raamvogelhuisje is helemaal goed. De levering duurde echter lang en werd niet aan huis gedaan, zoals ik verwachtte... mijn mindere sterren zitten m dan ook alleen in de DPD service. De.communicatie over de levering was minimaal en het pick up point ronduit rommelig en ongeordend...
20 jun 2023
Materiaal knapt gauw, meer uitstraling geven. Wat klein.
13 jul 2023
Beste Ans, Bedankt voor je eerlijke feedback en je 3-sterren review van het Birdfeeder Raamvoederhuisje van Born in Sweden. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het materiaal van het vogelvoederhuisje niet aan je verwachtingen voldeed en dat je het graag meer uitstraling zou willen geven. We zullen je opmerkingen zeker ter harte nemen bij het evalueren van onze producten. Daarnaast begrijpen we dat je het vogelvoederhuisje misschien wat klein vindt. We bieden een breed scala van raamvoederhuisjes aan en als je op zoek bent naar een groter formaat, kunnen we je wellicht andere opties aanbevelen die beter aan je behoeften voldoen. We waarderen je feedback enorm, omdat het ons helpt om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je review en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
12 jul 2023
Is zeer geapprecieerd door familie egel.
KH
Karst H.
Huizen
4 jul 2023
Vond het duur achteraf
13 jul 2023
Beste Karst, Bedankt voor je eerlijke feedback en je 3-sterren review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je het product als duur hebt ervaren en we willen graag wat meer inzicht krijgen in je specifieke zorgen of verwachtingen. Jouw tevredenheid als klant is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om onze prijzen zo eerlijk mogelijk te houden, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze producten. We willen graag meer informatie ontvangen, zodat we kunnen begrijpen waarom je de prijs als hoog hebt ervaren. Op die manier kunnen we ook kijken of er mogelijkheden zijn dit in de toekomst anders te doen. Als je verdere vragen, opmerkingen of suggesties hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om te luisteren en te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com